Skocz do zawartości
djsmlody

VECTRA C 1,9 120KM - SPORADYCZNY PROBLEM Z ODPALENIEM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Problem z vecta polega na tym że występują dwa rózne problemy podczas odpalania. Pierwszy zdazył sie 2 razy w ciągu 6m-cy. Silnik kręci ma chęc zapalic ale nie zapala, po długim kreceniu odpala i po dodaniu gazu ostro zakopci. Potem silnik chodzi bez zarzutu. Drugi problem pojawia sie częsciej. Silnik kreci ale niechce zaskoczyc, po odlaczeniu czujnika temperatury zapala bez problemu, zakładam czujnik z powrotem i jest ok.

Wymieniłem czujnik temperatury i sterownik od świec. nic nie dało.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napraw rozrusznik i będzie pełnia szczęścia.

 

A jak znam życie to temat poleci do kosza bo jest trochę o tym na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum to jest wszystko i nic. Każdy przypadek jest inny. Dzieki za pomoc.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia świece oraz egr, aku i rozrusznik to częsta bolączka tego modelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej wkurza mnie że nie pokazuje żadnego błedu. Zobaczę rozrusznik na początek i aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EGR wywaliło by na desce,świece też.Tak jak pisałem,rozrusznik.


  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem to ludzie pół silnika wymienili a okazało sie że rozrusznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam też takich co od wtrysków i regulatora ciśnienia zaczynali,przez pompę wysokociśnieniawą na dwumasie koncząc,bo grzechotanie dziwne było przy kreceniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tylko z tym odpalniem problem. a tak silnik chodzi ok. nie szarpie nie kopci, spalanie w normie


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Egr w 1.9 potrafi się powiesić i błędu nie wywali ( Nie domyka się do końca) i spaliny dostajemy przy odpalaniu. Od wtrysków się odczep jak chcesz wyczyścić układ paliwowy to polecam Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner

tak jak pisałem sprawdź aku a dokładnie prąd startowy i spadek napięcia podczas rozruchu, a zapomniał bym w oplach są słabe klemy potrafią zaśniedzieć w miejscu zacisku i to też daje efekt za wolnej pracy rozrusznika. Test aku i instalacji robi się takim miernikiem

Edytowane przez Kaslo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik zrobiony. lepiej kreci ale problem pozostał. wszyskie prądy ok. mechanik sprawdza kabelki pod kierownicą i w bezpiecznikach. a ja szukałem i znalazłem takie cos jak moduł CIM. Moze to mieć jakies powiązanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że ciężko o jakąś opinie czy poradę na tym forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie ciężko.Są tematy które można za pomocą forum zrobić,ale nikt nie jest wróżką i nie widząc samochodu i choćby podglądu parametrów nie powie co mu dolega.A podpowiedzi może być tysiące,a czasami trafiają mi się ludzie którzy przy pomocy forum próbowali naprawić auto,na wymieniali niepotrzebnie ,,wagony" części a efektu nie było.

A rozrusznik to podstawa do zrobienia w tych silnikach i pierwsza rzecz od której się zaczyna.

Edytowane przez BENY72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak by co to auto chodzi. Temat zamknięty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez lipisz
      Witam mam problem z błędem P03080-08 ( z opcoma)wymieniłem wszystkie świece dałem tez nowy moduł i dalej wyskakuje po rozgrzaniu auta kluczyk znika i pokazuje się po zgaszeniu nie wiem co jeszcze sprawdzić .
    • Przez Gryceq
      Witam,
      Jestem tu swiezy i przewalilem juz chyba caly internet.
      Wiec u mnie temat jest taki. Jechalem wczoraj do rodzinki i w trasie postanowilem troche wypalic dpfa wiec wkrecilem mojego diesla na 3,5tys obrotow i tak przejechalem ok 5km.pod koniec zobaczylem ze rosnie temperatura, normalnie to ok 80-85stopni, przekroczylo 90 i delikatnie roslo oczywiście juz zaprzestalem go katowac,pomyslalem ok wysoka temp.przy procesie wypalania raczej ok no i tak jechałem jeszcze z 50km temp trzymała sie ok 95stopni jak wchodziłem na obroty to rosla dziwne.ok wiec dojechalem postawilem autko i dzis ruszay do domu,temperatura przy -15na zewnatrz a mi po paru min jazdy zaczyna rosnac temperatura silnika do ponad 90 i ciagle rosnie doszlo do 100wiec sie zatrzymalem, dodam ze wogole nie grzalo w środku zero ciepla po ok 20km gdzie jeszcze wczoraj grzalo az milo.zawrocilem wiec do rodzinki i zaczalem ogladac czy nie wzielo plynu czy gdzues nie leci,wszystko ok poziom ok nic nie cieknie nie dymi z rury jak np przy uszczelce pod glowica,ale zobaczylem jakis syf w zbiorniczku wyrownawczym czarne jakby cos przypalonego,brud...i tu zagwostka co to moze byc? Dodam ze pompa wody chyba ok bo widac jak gorny wezyk pompuje plyn normalnie leje ja nie saczy ni nic tylko papuje.
      Help co robic?
    • Przez Bialadama
      Witam wszystkich jestem nowy naa forum i nie moge sie odnalesc
       
      aa wiec problem mam taki od wymiany uszczelki pod glowicą
      Zrobiłem 500km i juz dolałem litr oleju
      Co jest przyczyną tego ?
       
      Pomocy
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.