Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko, u mnie tak jak w temacie. Jedno pytanko jakiego koloru masz ten czujnik?

Nie wiem czy u mnie czujnik był oryginalny, ale był koloru jasno niebieskiego a teraz mam e795.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem w podobnej sytuacji jak Ty byłes,, tylko u mnie sie nawet nie pali kontrolka checku. U mnie byl zamiennik boshowski brudnobialego koloru... Jakieś pomysly?


A powiedz mi, jak przekrecales kluczyk w pozycje zaplonu slyszales jakikolwiek dźwięk z pompki? Ja caly zbiornik odkrecilem, pompkę na krótko podpialem i okazali sie ze jest sprawna. Podpialem wszystko do samochodu i cisza w eterze Edytowane przez FrankoFranko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

check może się nie świecić w tym przypadku pompka sprawna, i też bez czujnika dobrego nie będzie się włączać tak jak powinna, bo nie daje większej dawki paliwa(ssania na zimnym silniku) aby sprawdzić czy to na pewno czujnik temperatury odepnij ten czujnik wtyczką, i odepnij przepustnicę, komputer powinien załapać i od razu odpalić auto

jak będziesz miał jakiś problem pisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz mi jeszcze jak to się stało że nie odpala ci auto, też ważne czy np na ciepłym silniku zgasł ci w czasie jazdy czy po postoju nie chce odpalić, jak masz kogoś znajomego z agilą lub corsą b postaraj się skontaktować z taką osobą niech do ciebie podjedzie i podmień czujnik położenia wału korbowego, znajduje się on obok sondy lambda pod autem, łatwy dostęp tylko autko lekko na podnośnik z jednej strony. (Opisz szerzej twój problem, co już sprawdzałeś, łatwiej będzie komukolwiek coś doradzić)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W wielki piątek rodzice pojechali do kościoła na nocne czuwanie. Odstawili samochod na parking pod kosciolem i juz nie odpalil. Samochod przyjechal pod dom na lince holowniczej. Sprawdzilem pompkę, czujnik tak jak radziles, swiece. Przeczyscilem dolot. Nie ma autoalarmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy masz jakiś błąd na komputerze, wsiadasz do auta i wciskasz gaz i hamulec, włączając zaplon liczysz migniecia kontrolki immobilisera 10 mignieć to 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja caly zbiornik odkrecilem, pompkę na krótko podpialem i okazali sie ze jest sprawna. Podpialem wszystko do samochodu i cisza w eterze

 

Może immo. odcina ci pompę.Spróbuj odpalić na innym kluczyku.Może też jeszcze przekaźnik od pompy.Wyjmij go i sprawdź styki.

A i błędy też spróbuj wymigać mimo że check się nie świeci.

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety na drugi kluczyk tez żadnej pozytywnej reakcji. Gaz i hamulec nie daje żadnej odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to na pewno nie przekaźnik od pompy, tylko jakiś z czujników, jak nie posiadasz jakiegoś komputera diagnostycznego aby odczytać napięcia na każdym z czujników polecam odpinać po kolei każdy czujnik i próbować odpalić, ( a co do immo, jeśli byłby zły,wadliwy, kontrolka migała by cały czas jak głupia, a jeśli się świeci to znaczy że jest problem z elektroniką w aucie(czujnik któryś) a jeśli nic ci się nie świeci żaden check to znaczy że komputer nie zdołał wyłapać jeszcze usterki albo odpinałeś akumulator i błędy się zresetowały, w pierwszej kolejności powinieneś sprawdzić

 

- Bezpieczniki(jedne pod pokrywą silnika wraz z przekaźnikami, sprawdz je miernikiem elektrycznym, drugą skrzynkę masz pod nogami kierowcy z lewej strony taka mała brązowa puszeczka, opisany jest każdy z bezpieczników na tej puszce(tam też masz bezpiecznik od immo w razie czego).

 

- odepnij przepustnicę, spróbuj odpalić, potem czujnik temperatury, czujnik halla obok czujnika temperatury, itd itd, czujnik lambda, teoretycznie czujniki takie(nie wszystkie powinny nie blokować dawki paliwa, ale różnie to bywa) przepustnica też jest ważna przy niektórych czujnikach iż komputer też z niej bierze pomiary o dawce paliwa. jak będę w domu, wyślę ci cały rozkład agili taką szczegółową instrukcję, plany techniczne tego auta, na coś się przyda.

 

- najważniejszą i najszybszą diagnozę zrobisz tak jak pisałem wyżej, kogokolwiek znajdź z silnikiem tego modelu, lub podobnym(3 cylindrowym, czujniki są te same) w innej agili bądź corsie, a następnie podmieniaj każdy z czujników krok po kroku, u mnie taką diagnozą wykrycie problemu trwało 10 minut, a i pieniędzy zaoszczędziłem na kupowaniu czujników po kolei.

 

moim zdaniem jest u ciebie winny albo czujnik temperatury,(nie włącza ssania,dawka na starcie za mała i nie odpala, możesz jeszcze sprawdzić go nagrzewając go do temperatury około 80 stopni i wmontować szybko w auto i odpalić, jeśli to jego wina powinien odpalić, a jeśli odłączysz go i włączy ci się chłodnica to też prawdopodobnie on, silnik wykrywa że jest gorący i włącza wiatrak od chłodnicy,) jeśli to nie czujnik temperatury, pozostaje do sprawdzenia czujnik położenia wału korbowego, z wadliwym czujnikiem nie powinieneś mieć iskry, więc sprawdź zdejmując cewkę i na jakiś metalowy element auta, oczyszczony postaraj się przez rękawice z osobą do pomocy sprawdzić czy masz iskrę), albo weź łatwo palny dezodorant np plak do czyszczenia kokpitu i psiknij w dolot zdejmując filtr jeśli auto odpali to dawka paliwa jest zła a iskra jest, winą wtedy na 100% będzie czujnik temperatury. Dziękuję , prawię książkę napisałem, może i ciężko się w tym zorientować ale mam nadzieję że pomogłem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Barto140
      Witam serdecznie. Od niedawna zostałem posiadaczem Astry J z silnikiem 1.7 cdti 125 km A17DTR. Od razu po kupnie miałem do wymiany zawór SCV z racji falowania obrotów. Po wymianie temat zniknął lecz zauważyłem po dłuższej obserwacji auta ze potrafią być odczuwalne Wibracje na postoju , przyspieszaniu i po otwarciu maski silnik również się trzęsie tak jakby poduszka któraś nie trzymała. Czy miał ktoś już z czymś takim doczynienia ponieważ po odwiedzeniu mechanika dostałem informacje ze ten typ tak ma ale to nie jest dla mnie wytłumaczenie ... 
      Brak błędów , przebieg blisko 250 tysięcy 
    • Przez jerry1988
      Witam,
      jestem tutaj nowy i założyłem dzisiaj konto, aby podzielić się z Wami pewnym tematem, a zarazem zapytać czy kiedyś znaleźliście się w takiej sytuacji?
       
      Otóż od pewnego czasu szukam samochodu do kupna..... Wiem, temat rzeka. Wybrałem sobie Opla Insignię i skupiłem się na szukaniu tylko tego modelu.
      Wczoraj znalazłem wymarzony samochód.
      Dzwonię do miłego Pana z komisu samochodowego, który przez telefon odpowiedział na wszystkie moje pytania. Nie odniosłem wrażenia aby mnie oszukiwał czy mówił nieprawdę.
      Auto jest z 2015 roku więc Pan powiedział mi że ma elektroniczną książkę serwisową.
      Auto było sprowadzone w 2019 roku. Ktoś kupił od Niego ten samochód, zarejestrował w 2019 roku we wrześniu. Teraz 2 tygodnie temu właściciel Opla zostawił go w rozliczeniu i kupił nowszy samochód. Opel od tego momentu jest sporadycznie użytkowany przez właściciela komisu aby jechać i załatwić jakąś sprawę w "koło komina". O czym również mi Pan z komisu powiedział. 
       
      Na prośbę podał mi Numer VIN, w miejscowości której mieszkam mam kilka km do salonu Opla więc pomyślałem, że pojadę i sprawdzę samochód.
       
      Bardzo miły Pan w salonie za 100 zł wydrukował mi historię serwisu oraz wszystko to co miał na temat tego samochodu. Oto co otrzymałem:
       

       

       
      Jak widać z dokumentów auto 9 maja 2020r o numerze rejestracyjnym ABYD61 oraz o podanym numerze VIN było w serwisie w Niemczech!!! przy przebiegu (dziwne bo od 2 lat się nie zmienił) - 152 719 km, ale przy serwisie były wydawane części na ten samochód!!!
       
       
      Po wyjściu z salonu dzwonię do Pana z komisu pytając czy podał mi prawidłowy numer VIN i zapytałem czy auto było w serwisie w Niemczech 9 maja. Pan był w ogromnym szoku i mówił, że to niemożliwe ponieważ auto stoi u Niego na placu!!!! Sprawdził podczas Naszej rozmowy auto w CEPiK'u i mówił, że tydzień temu policja go zatrzymała przy stanie licznika 187 000 km co jest tam udokumentowane. Pan Przesłał mi nawet pierwszą stronę dowodu abym mógł sobie go w CEPiK'u sprawdzić:

       
      po przysłaniu pierwszej strony data pierwszej rejestracji jest INNA!!!! Serwis - 2015-10-06 / dokumenty 2015-11-09. Jak to się mogło stać??????
       
      Poniżej dokumenty z CEPiK:

       

       
      Numer VIN się zgadza. Serwis w Niemczech 9 maja 2020, stan licznika 152 719 km, kontrola policyjna 12 maja 2020, stan licznika 187 409 km!!! Przecież to nierealne!!!
      Był ktoś w podobnej sytuacji?? Lub może znajdzie się tutaj ktoś kto jakoś racjonalnie wytłumaczy co tu się wyprawia????
       
      Bardzo dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
    • Przez Aetheris
      Witajcie,
      Od pewnego czasu nie działał mi panel w radiu. Nie mogę zmienić stacji, wyciągnąć płyty itd. Jedyne co działa to wyłącznik radia (pokretlo), a radiem steruje na kierownicy. 
      Ostatnio padł akumulator no i teraz trzeba wpisać kod żeby uruchomić radio. Nie mogę jednak wpisać kodu, bo nie działa panel. Co mogę w tej sytuacji zrobić? Kto może odblokować radio ? Czy mogę wymienić ten element radia jakim jest panel na nowy i będzie działać żeby wpisać kod ? Proszę o pomoc, nie mogę żyć bez muzyki w samochodzie. 
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.