Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Przeszukałem różne tematy na temat problemów z dmuchawą i znalazłem pytania odnośnie nie działającego nawiewu na poziomach 1-3, jednak u mnie problem wygląda następująco: czasami nawiew działa bez problemu na wszystkich biegach, a czasami wcale. Nie wiem od czego to zależy - jednym razem wszystko działa ok (klima też w porządku), a przy ponownym uruchomieniu silnika żadnego nawiewu nie czuć. Czy spotkaliście się z takim problemem?

Mój samochód: Astra G 1.8 2001r. pewnie nie ma to żadnego znaczenia ale jest to anglik.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

Edytowane przez k4mil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżam temat i mam pytanie: który bezpiecznik odpowiada za dmuchawę? Znalazłem instrukcję Astry, ale jedyne które są związane z dmuchawą to te odpowiadające za klimatyzację. Sprawdziłem je i są sprawne, ale może problem leży po stronie któregoś innego bezpiecznika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomysl

skoro raz dziala raz nie

to raczej nie bedzie to spalony bezpiecznik

predzej niestyka kostka


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to mogła być wina uszkodzonego bezpiecznika więc wolałem to sprawdzić.

wczoraj byłem w dłuższej trasie i zauważyłem że problem nie pojawia się tylko przy włączaniu silnika. Mianowicie podczas jazdy nawiew działał przez jakieś 20 minut, później nie i z powrotem działał. Miał ktoś wcześniej taki problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik od nawiewów do czyszczenia. Wpisz w szukajkę "czyszczenie lub wymiana silnika dmuchawy astra g" i poczytaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez zbysiorek123
      Cześć,
      znowu mam problem więc piszę. Zastanawiam się czy to już kolejny sterownik chce paść czy przewody. 
      A mianowicie w ciągu 4 miesięcy kupiłem 3 sterowniki i na każdym po jakimś czasie był ten sam problem.
      Na aktualnym sterowniku przejechałem jakieś 10 000 km ( po naprawie w elektro-bip ) i wyskakuje mi kontrolka by jechać do serwisu..  (samochód z kluczem ) .
      Lista błedów na zdjęciu. Po usunieciu wracają. 
      Teraz tak, albo mam takie szczeście do sterowników.... albo przewody..
      I teraz pytanie jak je sprawdzić jest ich cała masa jakieś pomysły ?
      Piny są całe niezaśniedziałe próbowałem szukać ale są sztywne w peszlu . I nie wiem co teraz znowu sterownik ( oddać go na gwaracje ? jak stwierdzą że to nie sterownik to place 300zł za sprawdzenie tak jest napisane w warunkach gwaracji...
      Lecz jak przyszedł sterownik naprawiony to przez te 10 000 km było wszystko ok.
       
       
      licze na sugestie 
      pozdrawiam
       

    • Przez kamillo1
      Witam. W mojej Astrze H z automatyczną klimatyzacją pojawił się problem ze sterowaniem kierunkami nawiewów po włączeniu trybu nadmuchu na szybę za pomocą przycisku.
      Po wciśnięciu przycisku klapki ustawiają się prawidłowo, ale po jego wyłączeniu zawieszają się w losowej pozycji i sterowanie przestaje całkowicie działać. Aby przywrócić możliwość sterowania muszę na chwilę odłączyć akumulator. 
      Co może być przyczyną takiego problemu?
    • Przez shardac
      Czołem!
      Mam problem z Astrą G 1.6 16v 74kW po wymianie EGR. Wywalało błąd bodaj P1415 (błąd komunikacji z EGR). Objawy tradycyjne dla uszkodzonego zaworu w tym silniku. Wymieniłem na nowy, objawy ustąpiły. Pojawił się jednak inny problem: wywala chęcią, błąd P0400 i CZASEM przygasa przy ruszaniu. Co może być problemem? Uszkodzony nowy EGR? 
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.