Skocz do zawartości
sagemik1989

Astra G 1.6 8V dziwna praca silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem szczęśliwym posiadaczem Astry 1.6 8v (X16SZR).

Ostatnio jednak mam maly problem mianowicie, była wymieniona uszczelka pod g łowicą, wywalało płyn chłodniczy. Znajomy mechanik naprawił, i faktycznie na 4 cylindrze znajdowała się woda. UPG wymieniona.

 

Po przejechaniu 300km na autostradzie na zjeździe z niej słyszę jakby klekot spod maski.

Więc dojechałem do domu otwieram maskę i silnik pracował niczym diesel.

 

 

Przesyłam film w załączniku (chociaż największego klekotu nie udało się nagrać)

Jak słychać, czasem jest pogłos dziwny, czasem znika.

 

Obrotomież nieco skacze, ale w tym aucie zawsze tak miałem między 700-800 obrotów na postoju.

Oleju jest pomiędz MIN-MAX.

 

Fotografia bagnetu:

http://s8318.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?e=auYinXBlyKx98tGSe8tHyPxZrIzh38ZYbBlOeESf-ud6te7csh6c5l2iCreL-z7yHlVNxc8WHkL1bvrqjxtxY2bVgLEAdk_Jogs-kty_I80&pv=2

 

Czy ktoś spotka ł się z takim czymś? Może jakieś porady – wskazówki?

 

Dziękuję za uwage.

Pozdrawiam serdecznie.

Daniel


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ech ten dziwny klekot, pamiętam ten dziwny stukot (tak jakby drewnianym kijem o drewniany płot przeciągał).

 

Tak ok 5 - 6 lat temu, UPG, lekko skaczące obroty (z czasem silnik gasł bez podtrzymania gazem). Jeżeli zacznie brać olej za kilka miesięcy to może być remont silnika. Ale może to inny problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fotka bagnetu nie wyświetla się, chciałeś pokazać stan oleju czy maź na nim.

Odwiedź jeszcze raz znajomego mechanika i niech zmierzy kompresję i ciśnienie oleju


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez zbysiorek123
      Cześć,
      znowu mam problem więc piszę. Zastanawiam się czy to już kolejny sterownik chce paść czy przewody. 
      A mianowicie w ciągu 4 miesięcy kupiłem 3 sterowniki i na każdym po jakimś czasie był ten sam problem.
      Na aktualnym sterowniku przejechałem jakieś 10 000 km ( po naprawie w elektro-bip ) i wyskakuje mi kontrolka by jechać do serwisu..  (samochód z kluczem ) .
      Lista błedów na zdjęciu. Po usunieciu wracają. 
      Teraz tak, albo mam takie szczeście do sterowników.... albo przewody..
      I teraz pytanie jak je sprawdzić jest ich cała masa jakieś pomysły ?
      Piny są całe niezaśniedziałe próbowałem szukać ale są sztywne w peszlu . I nie wiem co teraz znowu sterownik ( oddać go na gwaracje ? jak stwierdzą że to nie sterownik to place 300zł za sprawdzenie tak jest napisane w warunkach gwaracji...
      Lecz jak przyszedł sterownik naprawiony to przez te 10 000 km było wszystko ok.
       
       
      licze na sugestie 
      pozdrawiam
       

    • Przez shardac
      Czołem!
      Mam problem z Astrą G 1.6 16v 74kW po wymianie EGR. Wywalało błąd bodaj P1415 (błąd komunikacji z EGR). Objawy tradycyjne dla uszkodzonego zaworu w tym silniku. Wymieniłem na nowy, objawy ustąpiły. Pojawił się jednak inny problem: wywala chęcią, błąd P0400 i CZASEM przygasa przy ruszaniu. Co może być problemem? Uszkodzony nowy EGR? 
    • Przez PrzemysławT
      Więc tak kupiłem sobie astre g z prostym silnikiem x16szr, taki chciałem..przyjechała z niemiec niestety z problemem jak w tytule.Myśląc, ze to błachy powód np. Lewego powietrza auto odebrałem i wstawiłem do siebie na kanał w celu wymiany uszczelek dolotu.Uszczelki wymieniłem, podpiełem kompa i wyskoczył błąd czujnika temp silnika, również wymieniłem dalej to samo 3 tys zaraz po odpaleniu i rosną do ok 4 tyś.Wymieniłem wtrysk, mapsensor, sprawdziłem wszystkie wężyki i lipa..zauważyłem ze krokowiec otwarty na maksa i ciągnie powietrze kanałem który piwinien blokować krokowiec....Panowie co moze być przyczyną tego że trzeci krokowiec otwiera się na maksa i walą takie obroty?, jak zatkne boczną przepustnice palcem obroty spadają...czyżby ECU?..dodam jeszcze, ze rano jak silnik zimny i podepne kompa to wskazuje temp silnika 70stopni...Proszę o podpowiedzi
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.