Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, jestem nowy na forum oraz jestem posiadaczem Opel Omega b 2.0 16V SPORT. Pod maską w miejscu gdzie znajdują się bezpieczniki zauważyłem brak jednego z nich oraz nie działający c. zamek w środku samochodu. Z pilota działa. Nie działa również przełącznik do radia znajdujący się po lewej stronie kierownicy. Nie znam się dokładnie dlatego tutaj jestem. Jakiego bezpiecznika brakuje oraz jak naprawić lub jaki jest koszt naprawy c. zamka oraz przełącznika. Oto zdjęcia :post-47064-0-82713400-1431797342_thumb.jpgpost-47064-0-50601400-1431797558_thumb.jpgpost-47064-0-74854900-1431797907_thumb.jpg

Edytowane przez DeliVeriuS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo kumam

z pilota dziala

o jakim srodku mowisz ??

co do przelacznika to tempomat

i dziala powyzej 50km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W środku samochodu jest przełącznik od lewej strony skrzyni biegów między przełącznikami do regulacji szyb.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jest

i wiesz do czego on jest ??

do blokady szyb z tylu

a nie do centralnego zamka

 

zalatw sobie instrukcje do auta i poczytaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przydała by się :)

W tym miejscu zawsze jest c. zamek dlatego też tak pomyślałem. A co z tym bezpiecznikiem którego nie ma? I dziękuję za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tym miejscu ??

w jakim aucie ??

bo na bank nie w oplu ;)

bezpieczniki tez maja rozpiske

na klapce i w ksiazce obslugi

 

a to rozowe to przekaznik a nie bezpiecznik


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie w Opolu :)

Dziękuję Ci za pomoc. Pozdrawiam i dobrego wieczoru życzę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez łubudubu
      Witajcie, przepraszam, jeśli piszę w niewłaściwym miejscu, ale może ktoś będzie zorientowany w temacie - jak dostać się do zaworu EGR w Astrze F z 1997 roku? Silnik 1.6 Ecotec. Czy muszę zdemontować pół silnika, żeby go wyczyścić/wymienić?
      Pozdrawiam wszystkich.
    • Przez namygal
      Cześć!
       
      Kupiłem miesiąc temu opla vectre b w benzynie z silnikiem 2.0 . Ogólnie od samego początku bardzo zastanawiał mnie wydobywający się spod maski bociani klekot. Auto kupiłem w marcu więc za wcześnie żeby w okolicy pojawił się jakiś bociek... Dodam też, że dźwięk ten towarzyszy mi z reguły przy niskich obrotach. Nie miałem okazji sprawdzić jak na wyższych, bo zazwyczaj w takiej sytuacji wali u mnie bassem i nie słyszę nic poza nim.
       
      Proszę o jakąś wskazówkę gdzie mógłbym poszukać przyczyny. Jestem kompletnym amatorem i dodam, że jest to moje pierwsze w życiu auto więc chciałbym się sam czegoś nauczyć. Wiadomo, że nie na każdego mechanika można polegać w dzisiejszych czasach.
       
      Nie wiem czy ma to coś wspólnego z klekotem, ale kiedy stoję na światłach (obojętnie czy na biegu lub też nie) to wskazówka obrotomierza podskakuje nawet do 3 tys. obrotów... Czy to normalne? Przy wolnej prędkości podczas hamowania często miewam wrażenie jakbym niechcący wcisnął pedał gazu lecz wiem, że tego nie robię. Auto po prostu jakby żyło swoim życiem.
       

    • Przez Av3nida
      witam ponownie;/
      i przepraszam, że zawracam wam głowę problemami...
      Zacznę od początku: nie jeździłem samochodem jakieś 3-4 dni(dokładnie nie pamiętam) odpalam go dziś rano i słyszę:
       

       
      słychać go gdzieś z za alternatora
      dźwięk dość drastyczny ale znika po około 45-60 sekundach i później jest okey
      dodatkowe info:
      -olej wymieniam co rok(15w40 Mobil - taki był zalany przy kupieniu tylko, że GM) nie wyrabiam na nim 9-10k kilometrów
      -między wymianą(około 6-7tysięcy robię) dolewam butelkę(1.5l)
      -stan oleju kontroluje przed każdym ruszeniem w drogę(dziś przed odpaleniem był między min a max - tak jak powinno być)
       
      Po wyszukaniu wstępnych informacji(nie wiem czy prawdziwych) doczytałem się:
      -możliwe, że to też kolektor wydechowy?
      -jakby to były popychacze kontrolka oleju świeciła by mi się przez dłuższą chwilę - Nie świeci się
      -jeśli słychać tylko na zimnym to można z tym przez niedługi okres jeździć(ale ja nie chcę z tym jeździć)
      -rozrząd był robiony przy 269k obecnie jest 272k i minęło od tego czasu jakieś pół roku
       
       
      I tu pytanie:
      Wymiana nie może się odbyć bez zdejmowania głowicy a co za tym idzie?( o ile w ogóle to o czym mowa)
      Robienie już tego tak jak się należy(uszczelki, uszczelniacze, rozrząd płyny itd) chociaż jak rozrząd był robiony około pół roku temu można później wsadzić części te same??
      Czy ktoś mi może podać przewidywany(nie dokładny) koszt takiej naprawy?(woj mazowieckie) Bo nie ukrywam ale obecnie jest słabo z PLN(wiedziało kiedy się popsuć - jak nie urok to...)
      Z góry dziękuje i przepraszam a problemy:)
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.