Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, jestem nowy na forum oraz jestem posiadaczem Opel Omega b 2.0 16V SPORT. Pod maską w miejscu gdzie znajdują się bezpieczniki zauważyłem brak jednego z nich oraz nie działający c. zamek w środku samochodu. Z pilota działa. Nie działa również przełącznik do radia znajdujący się po lewej stronie kierownicy. Nie znam się dokładnie dlatego tutaj jestem. Jakiego bezpiecznika brakuje oraz jak naprawić lub jaki jest koszt naprawy c. zamka oraz przełącznika. Oto zdjęcia :post-47064-0-82713400-1431797342_thumb.jpgpost-47064-0-50601400-1431797558_thumb.jpgpost-47064-0-74854900-1431797907_thumb.jpg

Edytowane przez DeliVeriuS

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

nie bardzo kumam

z pilota dziala

o jakim srodku mowisz ??

co do przelacznika to tempomat

i dziala powyzej 50km/h

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

W środku samochodu jest przełącznik od lewej strony skrzyni biegów między przełącznikami do regulacji szyb.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

no jest

i wiesz do czego on jest ??

do blokady szyb z tylu

a nie do centralnego zamka

zalatw sobie instrukcje do auta i poczytaj

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Przydała by się :)

W tym miejscu zawsze jest c. zamek dlatego też tak pomyślałem. A co z tym bezpiecznikiem którego nie ma? I dziękuję za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

w tym miejscu ??

w jakim aucie ??

bo na bank nie w oplu ;)

bezpieczniki tez maja rozpiske

na klapce i w ksiazce obslugi

a to rozowe to przekaznik a nie bezpiecznik

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie w Opolu :)

Dziękuję Ci za pomoc. Pozdrawiam i dobrego wieczoru życzę :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...