Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez krystek90
      Witam!

      Opel Meriva A, 2007, Po Lifcie.

      W Mervice od zimy ubywa mi płynu ze spryskiwaczy w tempie takim, że  po około 2 tygodni-3 tygodni nie ma nic.

      W tym samochodzie jest zupełnie inaczej umieszczony zbiornik płynu do spryskiwaczy niż w Corsie i Astrze.
      Podobno trzeba ściągnąć podszybie, tj. obudowę i wycieraczki. Z tym, że nie mam ściągacza i nie wiem czy nie oddać to komuś.
      Ale odkręcę to i dostanę się do góry zbiorniczka i co? Będę stamtąd w stanie wyciągnać ten zbiornik cały?

      Wycieki z tego co widzę są obok prawego nadkola, delikatnie kapie tam. Więc raczej z dołu muszę się dostać
      Może trzeba obudowe plastikową ściagnąć z prawego przedniego koła?

      Zaznaczam, że wchodziłem pod samochód i nie widzę tam żadnych przewodów od spryskiwaczy ani nawet zbiornika, wszystko jest obudowane od góry.

      Jakie w tym samochodzie są znane przypadłości z tym?


    • Przez pietek
      Witam, czy ktoś może polecić jakiś serwis w Koszalinie lub okolicach gdzie potrafią wyregulować czujnik kąta skrętu kierownicy? Zdecydowałem się na zakup nowego, oryginalnego czujnika kąta skrętu zamiast niepewnej, używanej kolumny kierownicy i z usterką nie mogę się uporać od około 2 miesięcy:(. Już dwóch mechaników podchodziło do tematu i niestety bez większego powodzenia, ale odnoszę wrażenie że nie do końca mieli pojęcie o temacie (mimo wcześniejszych zapewnień że takie rzeczy to niemal od ręki). Będę wdzięczny za każdy namiar z polecenia (komuś naprawiali i jest zadowolony), lub posty od mechaników którzy znają sprawę.
    • Przez Andreas7
      Witam.
      Proszę o poradę. W Merivie A (2006r, silnik 1,4 benzyna) zapaliła się kontrolka ABS oraz trakcja. Podłączyłem się do ECU swoim komputerem (na laptopie mam tylko darmowy program OBD Auto Doctor - mam nadzieję nie przekręciłem nazwy). Program może tylko diagnozować silnik, nie było błędów silnika, więc nic nie pokazał.
      Dziś ojciec (70 lat) pojechał do warsztatu, i usłyszał, że do wymiany są oba czujniki ABS'u w przednich kołach.
      I tu moje pytania, jeśli ma ktoś ochotę odpowiedzieć - z góry dziękuję! Oto one:
      - czy rzeczywiście od razu mogą się popsuć oba czujniki na raz? Czy to raczej jakaś ściema, aby więcej zarobić?
      - ile kosztuje program do pełnej diagnozy Opla, czy jest coś tańszego niż to:
      https://www.viaken.pl/pl/interfejs-opel-scanner-can-usb-1987-2014-z-licencja-na-oprogramowanie.html
      (pytam, bo może czas kupić program, i samemu diagnozować);
      - czy jeśli rzeczywiście oba czujniki są do wymiany, czy mogę je kupić np. na allegro, i samemu zmienić? Nie mam w domu kanału w garażu, klucze, itp - mam.
       
      Dziękuję, pozdrawiam!
       
      Andrzej.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.