Skocz do zawartości
pablo06

[ASTRA G 2000r] Centralny zamek - trzeba wchodzić czasem przez bagażnik + pisk przy otwartych drzwiach kierowcy

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że jestem nowy na forum to witam wszystkich. Kupiłem niedawno Opla Astrę G z 2000 roku i już pojawił się problem (o którym dowiedziałem się dopiero po podpisaniu umowy, niby zapomniał :aniolek: ).

A mianowicie: czasami centralny zamek świruje (a konkretniej pilot).

Diody na kluczyku się świecą po naciskaniu normalnie, ale nie da się otworzyć/zamknąć auta. Dziś otworzyłem auto, zamknąłem i już nie da się go otworzyć, trzeba przez bagażnik. Czasami auta nie da się zamknąć i wtedy też trzeba resetować kluczyk (opisane poniżej)

Poprzedni właściciel mówił, że w takiej sytuacji trzeba resetować kluczyk przez włożenie do stacyjki, włączenie zapłonu i kliknięciu zamknięcia.

Oprócz tego przy włożonym kluczyku i otwartych drzwiach kierowcy słychać taki pisk, po wyjęciu kluczyka go nie ma.

Jakieś pomysły? Pozdrawiam :)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytaj o zimnych lutach

temat omawiany wiele razy

pisk ma byc

przypomina o kluczyku w stacyjce

 

btw

powinno sie dac otworzyc z kluczyka drzwi

tylko zamek pewnie nie uzywany i sie zastal

o tym tez sa tematy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamka w drzwiach żadnego nie mam.

Zimne luty to w centralce czy pilocie?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zimne luty w pilocie.Zamek powinnien byc w drzwiach od kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz VIN dla pewnosci

moze anglika kupiles

zamek powinien byc jak wyzej napisano

w drzwiach kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W drzwiach od kierowcy też nie mam..

Gdzie sprawdzić ten VIN?

 

@edit

Jeśli chodzi o kraj produkcji to mam pierwszą literkę VINu - W, czyli Niemcy, a stamtąd został sprowadzony w 2006 roku.

Edytowane przez pablo06

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w odpowiednim temacie na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Opelastra12
      Witam, mam opla astrę j, 2012 rok. Od jakiegoś czasu w trakcie jazdy radio przełącza się na kilka sekund na AUX po czym znów przełącza się na stację radiową. Powtarza sie to kilkukrotnie i jest to bardzo uciążliwe, nie występuje po kazdym włączeniu silnika lecz losowo. Czy ktos spotkal sie z czymś takim i wie dlaczego tak się  dzieje? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
    • Przez basteeq
      Witam astra h 1.4. Mam pytanie bo chciałbym potwierdzic swoja diagnozę. Silnik na postoju zagrzewa się do 100stopni i załącza wentylator i spada do 95. Później znów 100 i wentylator. Dodam że podczas jazdy spada do około 87-90 i waha się w tych okolicach. Czy to uszkodzony termostat i zacial się w pozycji zamknietej? Już raz wymieniłem ale silnik się nie dogrzewal. 
      Dziękuję za pomoc 
    • Przez eldi
      Witam
      Potrzebuje pomocy w zlokalizowaniu wycieku ze skrzyni 


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.