Skocz do zawartości

Opel Vivaro 1.9 dti 101KM POMOCY ŚWIEŻAK !


Rekomendowane odpowiedzi

przynajmniej wiesz z czym walczysz, czasem zbyt lekko dokrecony korbowod spowoduje obrocenie. w tym silniku bez watpienia trzeba uzyc dynamometra bo panewki musza sie zablokowac na zasadzie docisniencia do scianek korbowodu wiec stopy nie mozna dokrecic zbyt mocno ani zbyt slabo

bycmoze pomoze dopiero nowy korbowod

sprawdz tez smarowanie jak Ola podpowiada ale chyba byloby widoczne zapchanie

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 25
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

przynajmniej wiesz z czym walczysz, czasem zbyt lekko dokrecony korbowod spowoduje obrocenie. w tym silniku bez watpienia trzeba uzyc dynamometra bo panewki musza sie zablokowac na zasadzie docisniencia do scianek korbowodu wiec stopy nie mozna dokrecic zbyt mocno ani zbyt slabo

bycmoze pomoze dopiero nowy korbowod

sprawdz tez smarowanie jak Ola podpowiada ale chyba byloby widoczne zapchanie

Nie obyło się jednak bez wymiany korbowodu jutro ma być już wszystko poskładane mam nadzieję że żadnych stuków już nie będzie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze ze wal zostal, juz nie chcialem krakac ale bardzo czesto wal tez dostaje i trzeba wymienic

Źle napisałem chodziło o wał przy okazji wyszło że poprzedni mechanik źle założył miesiąc temu rozrząd dlatego wtedy zaraz po wymianie miałem problemy z odpalaniem i pisałem o tym w tym wątku,niby poprawili wtedy ale teraz okazało się że coś źle zrobili z tym rozrządem i uszkodziło zawór :/

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W f9q kola rozrzadu sa sztywne i mozna jedynie machnac sie o zab a wtedy na 80% zerwie klin na walku rozrzadu i srednio ogarnienty tego nie zauwazy i moze dojsc do tragedii, korbowod tez bym zmienil dla peewnosci bo w sumie to on blokuje panewki przed obroceniem a jesli juz raz pozwolil to pozwoli ponownie

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W f9q kola rozrzadu sa sztywne i mozna jedynie machnac sie o zab a wtedy na 80% zerwie klin na walku rozrzadu i srednio ogarnienty tego nie zauwazy i moze dojsc do tragedii, korbowod tez bym zmienil dla peewnosci bo w sumie to on blokuje panewki przed obroceniem a jesli juz raz pozwolil to pozwoli ponownie

Już poskładany chodzi jak nowy cichutko pół silnika chyba wymienili :-D tylko wydaje mi się jakby trochę dłużej trzeba go kręcić rozrusznikiem żeby zapalił wcześniej palił na dotyk zmienili dwa wtryski bo się zepsuły podczas wyciągania i swiece żarowe nie wiem chyba już tak zostanie oby teraz jeździł bez problemów,dzięki za wszystkie wskazówki.Pozdrawiam

Edytowane przez Vivaro2002
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.