Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Przymierzam się do wymiany popychaczy w mojej Astrze 1.4, z14xep, twinport, (rano po odpaleniu na zimnym silniku słychać klepanie, z okolicy wałków rozrządu - im zimniej, tym głośniej, na dobrze nagrzanym silniku praktycznie nie słyszalne, rozrząd niedawno wymieniony). Chciałem zapytać jaki typ popychaczy jest w tym silniku, dokładniej chodzi mi o to czy jest to popychacz szklankowy, taki jak opisany tutaj: http://www.zssplus.pl/transport/budowa/popychacze/popychacze02.htm

czy popychacz z dźwigienką http://www.zssplus.pl/transport/budowa/popychacze/popychacze03.htm

 

czy wymiana jest możliwa bez demontażu wałków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według EPC z dźwigienką.

Wydaje mi się, że wałki muszą wylecieć.

1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za szybką odpowiedź, czyli ten "trudniejszy" typ.

chciałem jeszcze zapytać czy ktoś w swoim samochodzie z tym silnikiem robił popychacze, ile to kosztowało

 

czy wymieniając popychacze, dźwigienki też są do wymiany

Edytowane przez zz1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyłączam się do pytania zz1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.