Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam moja viki nie chce dzialac juz miesiac stoi i nic. Zaczeło sie od tego ze wyjechałem z posesji po przejechaniu 500m cos ją zadusiło i zgasła nie chciała wgl odpalic a jak odpaliła to tylko ok 1500obr i koniec po podpieciu zwyklego najtanszego kompa typowo pod VAGA niestety wyskoczył przeplywomierz został wymieniony i dalej to samo wiec znajomy mechanik podpioł sie i pokazało czujnik w LISTWIE paliwowej wymieniony sterownik silnika oddany do sprawdzenia i jest sprawny wtryski tez dobre podmienialismy kolejno wszystkie czujniki i zaworki tj ten w pompie wysokiego cisnienia i te dwa na LISTWIE no i zeby było ciekawiej teraz komp pokazuje ze uszkodzony jest jakis czujnik cisnienia w rampie paliwowej gdzie on jest ja sie pytam?? Na czujnik na szynie nie zwracajcie uwagi bo odłaczony był zeby sprawdzic czy to ten i okazało sie ze nie. gdzie jest ta rampa? a i podczas krecenia silnikiem z błedem P0087 Cisnienie paliwa komp podaje 6 bar a powinno byc 300 zawiesza sie ten czujnik czy jak? no ponawiam pytanie gdzie ta paskuda jest?

post-47972-0-64860000-1439831914_thumb.jpg


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niskie ciśnienie szyny paliwowej. Albo zdechł czujnik na szynie CR albo pompa wysokiego ciśnienia nie żyje.

Czujnik jest wkręcony z boku listwy CR.

 

275570171_1_644x461_listwa-wtryskowakole

 

Widać go po lewej stronie na fotce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tyle to wiem ale mi chodzi o bład P0087


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzona pompa paliwa w zbiorniku paliwa lub zatkane sitko owej pompy

lub uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia common rail

lub uszkodzona zawory sterujące ciśnieniem na listwie

lub jakis "niesamowity" byk .. uszkodzony wężyk doprowadzający paliwo do układu, albo jakaś luźna opaska .. zatkany filtr paliwa .. i paliwo nie dostarczane jest do pompy wysokiego ciśnienia ..

jak sprawdzić .. podłącz pod pompe wysokiego ciśnienia zastępczy zbiornik paliwa .. pomiń filtr .. wtedy sprawdzisz czy to jakiś zonk w układzie niskiego ciśnienia .. czy raczej wysokiego ciśnienia .. pamiętaj, że pompa sama nie zassie paliwa potrzeba go dostarczyć pod ciśnieniem (30 kPa)

Edytowane przez grzes08

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

ale mi chodzi o bład P0087

No ja o tym piszę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa w baku podaje 4.5 bara sitko czyste pompa cr wsadzona 3-cia no chyba ze te zawory w listwie ktore wlozyłem tez sa uszkodzone i dodam ze kable od sterownika były uszkodzone ale zostały naprawione


raz odpali i działa super jak pochodzi z 10 min to zacznie nie reagowac na pedał gazu tj dojdzie do 1300 i koniec i wyskakuja rozne błedy od kazdego czujnika (zaworu) od paliwa ale najczesciej jest ten P0087. a innym razem wyskoczy tylko P0087 i zaden inny


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź na zewnętrznym zbiorniku .. niskie ciśnienie paliwa bedziesz miał poza tym ..

pompy pewnie używki .. wiec ich stan określam jako wielka niewiadoma ..

no niestety układ paliwowy na C/R jest bardzo czuły na wszelkie zanieczyszczenia .. rzędu micronów .. wiec nie trudno tutaj o problem

co znaczy, że kable były uszkodzone .. czy były poprawnie naprawione??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tyle pokazuje jak czujnik jest podaczony a silnik nie jest odpalony


tyle pokazuje jak czujnik jest podaczony a silnik nie jest odpalony

a tyle jak odłacze czujnik

 

 

 

 

przy zapalonym silniku czujnik pokazuje ze zadane jest 300bar a podaje od 250 do 302 i nie dochodzi nawet do 2 V

post-47972-0-67447700-1440412558_thumb.jpg

post-47972-0-91041400-1440412630_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

zadane jest 300bar a podaje od 250 do 302

Typowy objaw dla zaworu SCV na pompie. Czyli skakanie ciśnienia paliwa.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SCV jest juz nowy i dalej to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, że nowy i oryginalny .. czy nowy jako używka ..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowy i oryginalny do tego jeszcze zawor na listwie tez nowy stary został tylko ten czujnik o ktorym pisał

ArKos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym jeszcze sprawdził wiązkę i piny .. szczególnie przy czujniku na commn railu i na zaworze przy pompie wysokiego cisnienia .. no i w końcu sam czujnik, może to on szwankuje.

jezeli umiesz rozebrać wtyczkę to rozbierz i wszystkie gniazda w wtyczce poprzyciskaj aby był dobry kontakt .. mozesz użyć przy okazji sprayu do poprawy przepływu prądu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wtyczki sa ok zaczela teraz lapac jakies bledy z komunikacja sterownika praca silnika wywala bledy w prawie kazdym systemie tj immo hamulce oswietlenie silnik klima wszystko doslownie nic nie jest robione w nim wgl nic grzebane bledy usuniete odpali potem zgasnie jakby sie zapowietrzyła i bledow nie ma a na drugi dzien pojawiaja sie znowu nic nie jest na 100% odpinane a aku ma 3miesiace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz zaobserwowałem ze auto chodzi ładnie dopóki pompka w baku jest zanurzona wlałem do niej besposrednio paliwo i chodziło ladnie ale jak w tym pojemniku "kielichu" w którym ona sie znajduje spadnie poziom paliwa to zaczyna zaciagac powietrze i dalej jest to samo jest mozliwe ze przez powrót poprostu za mało paliwa wraca?czy wina lezy po stronie tego kielicha w którym znajduje sie pompka? bo jest taki zaworek mały moze on nie puszcza paliwa poprostu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź filtr przed pompą i przewód paliwa za pompą.

Prawdopodobnie filtr masz zatkany i dlatego pompa traci ciśnienie,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtr jest nowy od niego zaczynałem

przewody tez są ok. Zaczyna szalec jak skonczy sie paliwo w tym kielichu w którym znajduje sie pompka wstepna jak zaleje besposrednio pompke to jest ok ale jak w baku jest paliwo a w tym kielichu nie ma to ciagnie powietrze normalnie słychac jak zasysa w baku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez lipisz
      Witam mam problem z błędem P03080-08 ( z opcoma)wymieniłem wszystkie świece dałem tez nowy moduł i dalej wyskakuje po rozgrzaniu auta kluczyk znika i pokazuje się po zgaszeniu nie wiem co jeszcze sprawdzić .
    • Przez Gryceq
      Witam,
      Jestem tu swiezy i przewalilem juz chyba caly internet.
      Wiec u mnie temat jest taki. Jechalem wczoraj do rodzinki i w trasie postanowilem troche wypalic dpfa wiec wkrecilem mojego diesla na 3,5tys obrotow i tak przejechalem ok 5km.pod koniec zobaczylem ze rosnie temperatura, normalnie to ok 80-85stopni, przekroczylo 90 i delikatnie roslo oczywiście juz zaprzestalem go katowac,pomyslalem ok wysoka temp.przy procesie wypalania raczej ok no i tak jechałem jeszcze z 50km temp trzymała sie ok 95stopni jak wchodziłem na obroty to rosla dziwne.ok wiec dojechalem postawilem autko i dzis ruszay do domu,temperatura przy -15na zewnatrz a mi po paru min jazdy zaczyna rosnac temperatura silnika do ponad 90 i ciagle rosnie doszlo do 100wiec sie zatrzymalem, dodam ze wogole nie grzalo w środku zero ciepla po ok 20km gdzie jeszcze wczoraj grzalo az milo.zawrocilem wiec do rodzinki i zaczalem ogladac czy nie wzielo plynu czy gdzues nie leci,wszystko ok poziom ok nic nie cieknie nie dymi z rury jak np przy uszczelce pod glowica,ale zobaczylem jakis syf w zbiorniczku wyrownawczym czarne jakby cos przypalonego,brud...i tu zagwostka co to moze byc? Dodam ze pompa wody chyba ok bo widac jak gorny wezyk pompuje plyn normalnie leje ja nie saczy ni nic tylko papuje.
      Help co robic?
    • Przez Bialadama
      Witam wszystkich jestem nowy naa forum i nie moge sie odnalesc
       
      aa wiec problem mam taki od wymiany uszczelki pod glowicą
      Zrobiłem 500km i juz dolałem litr oleju
      Co jest przyczyną tego ?
       
      Pomocy
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.