Skocz do zawartości
tdr

Wałki równoważące, a drgania przy nieprawidłowym ustawieniu.

Rekomendowane odpowiedzi

macie jakies doswiadczenie jak trzesie przy zle ustawionych wałkach w jakim zakresie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w zasadzie tylko hałasowały, silnik pracował w miarę równo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strasznie mnie to wku... zrobiłem ostatnio trase 250km to pod koniec miałem juz wrazenie ze trzese sie razem z nim wydech nigdzie nie dotyka podłogi wiec chyba zostały te wałki nawet czuje to trzesienie w pedale sprzegła jak wciskam tak w okolicy 2-3tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te drgania masz na postoju i w czasie jazdy ? Obejrzałbym dokładnie poduszki pod silnikiem i skrzynią.

 

ps

przeniosłem posty do osobnego tematu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na postoju na wolnych delikatnie po dodaniu gazu troche mocniej a najbardziej w czsie jazdy miedzy 2-3tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tdr - sprawdź zawieszenie silnika i skrzyni, i czy żaden element zespołu napędowego nie dotyka bezpośrednio do nadwozia.

A druga sprawa - czy nie masz problemów z przełączaniem biegów - jeśli tak to sprawdź zespół wodzików - mnie wyleciała jedna tuleja i były podobne efekty do opisywanych przez Ciebie. Dopasowane po małych modyfikacjach z golfa 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

biegi wchodza idealnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś zdecydowanie przenosi drgania z zespołu napędowego na nadwozie, jakaś sztywna rurka, wspornik.

Musi być jakaś modyfikacja bo to nie jest normalne. Obstawiał bym poduszki silnika i skrzyni.

Wałki nie dają takiego efektu.


Sprawdź poduszkę skrzyni biegów, skrzynia może leżeć na sankach i stąd drgania.

Zdejmij lewe koło i sprawdź czy nie ma śladów obcierania na skrzyni i sankach i czy sama poducha jest cała i przykręcona do sanek i skrzyni.

Harnaś gdzieś opisywał regenerację poduszki (nowa koszt ok 700zł).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

na postoju na wolnych delikatnie po dodaniu gazu troche mocniej a najbardziej w czsie jazdy miedzy 2-3tys

 

Witam. Ja podobne objawy miałem przez łącznik elastyczny tłumika z tym że na odwrót,

na jałowym waliło i trzęsło a wyżej było tylko delikatnie słychać.

 

Teraz jest wymieniony i błoga cisza. Może zwróć uwagę też na to.

Na początku myślałem że kat opadł, ale jak się położyłem pod spodem i przypierniczyłem koło łącznika wszystko było jasne.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj sprawdziłem poduszki wszystkie wygladaja ok skrzynia nigdzie nie dotyka nawet podniosłem lekko silnik do góry i zapaliłem zero zmian wydech tez nigdzie nie dotyka bo majtałem nim na lewo i prawo poduszki sa cztery dwie przy chłodnicy jedna pod rozrzadem i jedna za lewym kołem pod skrzynia?

Edytowane przez tdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.