Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od lata mam problem z dużą ilością wilgoci wewnątrz auta. Zauważyłem problem latem, gdy wjechałem w burzę. Momentalnie podczas opadów wszystkie szyby od wewnątrz zrobiły się idelanie białe :[

Domyślam się, że może to być związane z faktem wygłuszania przednich drzwi, kiedy to musiałem zerwać oryginalną folię i zastąpiłem ją matami STP. Wiecie może Panowie, gdzie można niedrogo takową dostać, najlepiej przyciętą już do drzwi Aśki ? Drugie pytanie, czym taką przykleić do zewnętrznej strony mat wygłuszających ?

Edytowane przez strusiu007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciepłe wnętrze i zimny deszcz to normalne, że parują szyby. Na wilgoć ponad normalną to trzeba sprawdzić filtr kabinowy, jak brudny to szyby parują. Poza tym szczelność - podłoga, czy nie ma jakichś dziur, odpływy wody, czy nie wlewa się woda z podszybia, uszczelki podszybia warto sprawdzić. Zdjąć plastikową osłonę podszybia i oczyścić całe to korytko, odkurzaczem, potem umyć, pędzelkiem tam, gdzie się nie da, i tego "siusiaka" przy pompie hamulcowej tez warto udrożnić jak zapchany.

A maty wygłuszające dostaniesz pewnie w sklepach car audio albo wysyłkowo, ale porządne są drogie. Zwykle są samoprzylepne, czasem trzeba podgrzać żeby uformować. Odpływy muszą pozostać drożne.

Edytowane przez zlotyorzech

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tego "siusiaka" przy pompie hamulcowej tez warto udrożnić jak zapchany.

Przy pompie hamulcowej chcesz coś przetykać ?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj calosc

a nie wyrywasz kawalek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj calosc

a nie wyrywasz kawalek

czytałem i niczego nie widzę co by związek miało :maruda:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Związek ma bo ten siusiak to spust wody i syfu z rynienki.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Związek ma bo ten siusiak to spust wody i syfu z rynienki.

u mnie w Astrze G nie widzę w komorze silnika w okolicach pompy hamulcowej takiego spustu albo widać go dopiero z kanału, jednak autor tego problemu ma Astrę F a nie G jak ja ;/

Edytowane przez onlinemaster

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest klima to warto sprawdzić też odprowadzenie kondensatu, zatkane może też powodować parowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest klima to warto sprawdzić też odprowadzenie kondensatu, zatkane może też powodować parowanie.

Klimy teraz nie używam bo jest zima ;-) a w zasadzie to jeszcze niby jesień, woda zbiera się po deszczach


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

autor tego problemu ma Astrę F a nie G jak ja ;/

wiec czego sie dziwisz

G to nie F

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec czego sie dziwisz

G to nie F

później dopiero doczytałem że mowa była o F

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.