Skocz do zawartości
waldek79

brak iskry w opel astra 1,6 v8 99r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich miłośników owej motoryzacji powstał u mnie problem taki że w czasie jazdy zabrakło iskry .

wymieniłem już nawet czujnik położenia wału i cewkę , odciełem nawet alarm i dalej nic , może ktoś miał już taki problem może jakiś schemat jak napięcie ma iść na zapłon pozdrawiam i czekam na informację ,pomużcie


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś czy po włączeniu zapłonu masz napięcie na cewce ?

Podaj też kod silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ale moja asterka ma taką cewkę i na tych pinach niema prądu nawet na czujniku położenia wału się nie wyświetla tylko że moja asterka ma imo pod stacyjko simens K-409-42 symbol EE może on odciął zapłon tylko nie wiem jak go namierzyć jego miejsce wpięcia do instalacji

540x405_cewka-zaplonowa-opel-astra-corsa


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś miał problem z immo o mrugałaby bardzo szybko kontrolka silnika.

Po włączeniu zapłonu ta kontrolka świeci prawidłowo ? Nic o tym nie wspominasz.

Spróbuj też samodzielnie odczytać błędy metodą na zworkę lub gaz /hamulec (opis znajdziesz na forum)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponowie kolego powiem ci szczerze że teraz kontrolka silnik pomarańczowa własnie się nie świeci a wcześniej się zapalała

nawet w czasie jazdy wcześniej się potrafiła zapalić to wystarczyło zgasić silnik i ponownie uruchomić a silnik to jest taki jak na foto

540x405_opel-astra-f-v-proszowice-389311

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik x16sz.Spróbuj metodą na zworke odczytac błedy .


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to się robi na to zworkę mogę jakiś sposób bo nie wiem z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za link ale powiem szczerze że jak spiąłem pin 5 i 6 nic nie mrugało tak jak by nie działało ale świeci się kontrolka od ręcznego hamulca chociaż nie jest zaciągnięty


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz stan płynu hamulcowego.Astra z 1996r?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kontrolka nie świeci to nic nie wymigasz.

Gdzieś masz przerwę w zasilaniu i dlatego nie świeci kontrolka i nie ma napięcia na cewce

sprawdź czy na przekaźniku pompki paliwa masz zasilanie - cewka i przekaźnik zasilane są z tego samego obwodu.

Tu znajdziesz schemat http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/1000.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem dalej świeci i dalej nie pali


dzięki kolego za schemat

powiem szczerze że w tracie poszukiwań przekażnika doszłem do przekaznika przy komputerze i niewiem czemu gdy do jednych kabli dałem plus po stacyjce choć stały prąd był to wszystko wruciło do normy kontrolka silnika się zapaliła i asterka odpaliła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Getroyer
      Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę regulatora napięcia. Odkręciłem wszystkie śruby dostałem się do alternatora tyle że szpilka trzymająca alternator od dołu jest za długa i nie mogę jej wyciągnąć ponieważ dosięga ramy. Macie jakiś sposób na to czy będę musiał ją uciąć?

    • Przez Undertaker123
      Jestem tu zupełnie nowy dlatego Witam wszystkich

      Bardzo proszę o porady z Vectrą C
      Dane auta:
      Opel Vectra C 1.9 CDTI 150KM automat
      Przebieg 263 tysiąc
      Radio CD30 i BID (może to być ważne tu w temacie)

      Ogólnie mój problem polega na tym, że mój komputer a dokładnie jego wskazania w trybie TEST-MODE są co najmniej dziwne:
      1. Na mierniku wychodzi napięcie ładowania 14,4-14,5 natomiast w TEST-MODE autko wskazuje cały czas 13,4 - 13,5 (akumulator i alternator są nowe)
      2. TEST-MODE zachowuje się jakby nie odczytywał błędów (spalone żarówki itp.) mimo aktywnego komunikatu o niskim płynie spryskiwaczy i przepalonym świetle cofania TEST-MODE tego nie wyświetla (zawsze to robił w formie kodów numerycznych), jedyne na co reaguje to wciśnięcie pedału hamulca i pokazuje BUS: 4000. W reszcie przypadków zupełnie milczy i wyświetla się tylko
      BUS 0000
      8000000008 <- nie wiem za diabła za co znaczą te ósemki, bo zawsze były tu same zera z tego co pamiętam.
      3. I to jest najpoważniejszy problem: TEST-MODE nie odczytuje spalania chwilowego (na załączonym obrazku widać to okno) - pierwsza wartość czyli spalanie chwilowe rusza dopiero po około minucie - dwóch od pełnego zatrzymania (kiedy auto się toczy - nie stanie do zupełnego 0 wszystko jest ok). To samo tyczy się wskaźnika paliwa, który raz działa, a raz myśli sobie, że jednak fajnie będzie postać w miejscu.
      Dodatkowo po resecie kompa, odłączeniu akumulatora itp. wartość środkowa i prawa nie zeruje się tylko zostaje na poziomie 6,8 i nie ma jak jej ruszyć Jest to mega irytujące, albowiem zasięg jest przekłamany, że olaboga - ostatnio jechałem do pracy 30 kilometrów (korki itp.) a zasięg nawet się nie ruszył jak i wskazówka paliwa. 
       
      Wymieniłem już akumulator, bo był stary i pomyślałem, że może robić cyrki, ale nic to nie pomogło.
      Myślałem o kilku jeszcze rzeczach, ale chciałbym Was zapytać, która z nich może być najbardziej prawdopodobna:
      1. Magistra CAN - ale to chyba wiązałoby się z błędami wyrzucanymi tak po prostu, jak i moim zdaniem odrzuca ją jako winowajcę to, że jednak błędy spalonych żarówek i braku płynu spryskiwacza są wyświetlanie (ale nie w TEST MODE)
      2. Moduł komfortu - też dawałbym inne objawy i nie wiem czy jest powiązany.
      3. Indeksy w komputerze - może trzeba je ustawić?
      4. Przekaźnik/bezpiecznik tylko nawet nie wiem od którego zacząć, żeby go znaleźć
      5. Albo coś w baku tylko co? Pływak/potencjometr?
       
      Mógłby przy okazji ktoś po krótce powiedzieć mi co mierzy te wartości spalania chwilowego?
       
      Podrzucam link do opisu tego trybu test-mode
      http://astra-3.pl/porada-astra-h-test-mode-bid#up
       
      Proszę bardzo bardzo o pomoc, bo już mi się pomysły kończą. To nie jest tylko temat Vectry, ale chyba podobne układy są również w Astrze.....
       
      Z góry dziękuje!
      Pozdrawiam
    • Przez Szwed95
      Witam serdecznie
      Mam Opla corsa c 1.3 cdti 2005 r.
      Ostatnio jadąc nagle radio mi całkowicie zgasło i z głośników słychać było takie pykniecie krótkie jakby bezpiecznik poszedł. Radio w ogóle nie zaskakuje nawet wiec myslalem ze moze sie zepsulo ale podpialem je na krotko i dzialalo bez problemu. Bezpiecznik w radiu oraz wszystkie bezpieczniki pod maską są ok. Sprawdzilem miernikiem napiecie na kostce od samochodu do radia i wskazuje mi 12,7 lub 12,8 V jednak po podpieciu radia spada do 2,8 V. Nie działa do tego jeszcze podświetlenie panelu nawiewu pomimo wymiany żarówek.
      Prosiłbym o pomoc bo jednak nie chce wysyłac  jeszcze auta do elektryka
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.