Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W weekend zauważyłem że pasek wielorowkowy od alternatora,klimatyzacji,pompy wody,itp. jest lekko poszarpany z lewej strony na całej długości, patrząc od przodu.Zauważyłem też lekki pisk przy obrotach ok.1000 i 750 który po chwili zanika.Czy przyczyną może byc owy pasek?

 

Auto to Corsa C 1.0 z 2006r Z10XEP.

 

Czy któryś(aś) z kolegów/koleżanek spotkała sie z czymś takim.Czego to może być wina?

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez fritasko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne pisk to przyczyna paska. Wymieniaj nie ma co czekac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana jego jest stosunkowo prosta, więc nawet nie zastanawiaj się 2 razy tylko wymieniaj. Jak już będzie zdjęty, sprawdź, czy wszystkie rolki są sprawne. Pisk może wynikać ze zużytej rolki napinacza, zużytego sprzęgła alternatora lub zużytej pompy wody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku dziękuję za podpowiedzi.

 

Pasek był wymienniany..., nawet nie wiem gdyż ja kupiłem moją Corsę z przebiegiem 91.000 a teraz w rok czasu jest dokładnie 98.571.

W książce serwisowej nie zauważyłem wpisu, a autko nabyłem od starszej Pani.Przeglądy i serwisy miała prowadzone regularnie

 

Dziś rano pisk utrzymywał się stale na wolnych obrotach, gdy wyjechałem z garażu.Myślę że to od temperatury i wiloci.

Po dojeżdzie do pracy, ok.10km, pisk pojawił sie tylko przy 1000 i 800 obrotach na chwilę.Najprawdopodobniej dlatego iz silnik troche się zagrzał.

 

Nie pozostaje mi nic innego jak wymiana, bo ta część to groszowe sprawy, a może narobić problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Tomcio931
      Dzień dobry, chciałbym się zapytać o sprzęgło w Corsie B. Mam taką, 3drzwiowa, silnik 1.2 X12SZ, 33kw. Pękł mi taki plastik przy pedale sprzęgła, szukałem trochę po forach i chyba to się nazywa samoregulator linki sprzęgła. 
       
      Musiałem na szybko dojechać do domu wiec poskładałem to na trytytyki - trzyma się na razie i nie widać dalszych pęknięć, ale chcę to wymienić jak najszybciej. 
       
      Szukałem gdzie to można kupić, ale nie mogę nigdzie trafić. Wiecie panowie czy to się wymienia tylko plastik, czy cały pedal z tym elementem? 
      Czy można kupić to gdzieś w sklepie, czy zostaje szrot? 
       
      W załączeniu zdjęcia, chodzi o ten biały element. 
       
      Dziękuję z góry za jakieś rady
      Pozdrawiam 
      Tomasz 


    • Przez Rempfs
      Witam,
      od dłuższego czasu rozglądam się za podłokietnikiem do astry h, jednak nie mogę znaleźć takiego który spełniłby moje oczekiwania. Zależy mi na tym, żeby podłokietnik przylegał do dolnego panelu, tak jak na tym zdjęciu. Czy ktoś ma namiar na firmę która ma w ofercie podłokietniku tego typu?


       

    • Przez gadgetPDZ
      Hej,
      temat często wałkowany na różnych forach, ale na każdym z nich brakuje mi sensownej odpowiedzi. W mojej merivie 1.7 CDTI 2004r. nie załącza się pierwszy bieg wentylatora. Standardowo uruchamia się na kilka sekund na najwyższym biegu i wyłącza się (przy działającej klimie). Sprawdziłem już bezpieczniki i jeden od klimatyzacji był przepalony, więc go wymieniłem. Wymieniłem również brązowy przekaźnik (plik pobrane jpg). Niestety dalej nic nie działa. Postanowiłem dobrać się do rezystora klimatyzacji, który jest prawdopodobnie winowajcą (internet tak mówi). Mam problem natomiast z jego wymianą. Jestem totalnie zielony z elektryki i nie mogę znaleźć takiego modelu jak mam ja. W moim modelu są dwa przewody przylutowane do blaszek, a w internecie części zamienne są na 4 blaszki (link do zamiennika: https://allegro.pl/oferta/rezystor-dmuchawy-opel-corsa-c-2000-meriva-2003-7596166727). Proszę o informację, czy mogę zakupić ten z 4 blaszkami i przylutować do jakiś dwóch konkretnych?

      Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
       


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.