Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

http://zapodaj.net/images/60e4a24d60458.jpg wirnik powinien Tak wyglądać jak na zdjeciu?. Luz na Wirniku na zdjęciu. DzIwny świst. Przewody szczelne. Samochod nir chodzi jak powinien wina luzu? Co zrobic? Słyszałem o gotowych zestawach naprawczych turbo Edytowane przez bobi zender

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi czy można dostac taki zestaw naprawczy. I jakie to koszta.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wirnik do wymiany


  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtam

Jak kolega adam1954 napisał gołym okiem widać że łopatki wyjechane na bank, wirnik jak najbardziej do wymiany.

Proszę niech kolega zajrzy do linka może tutaj coś będzie pomocne, z tego co czytałem tutaj to zajmują się turbo garett : http://profiturbo.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez p4wl0s
      Witam.
      Mam Problem z całkowitym odcięciem się Turbiny która jest w 100 % sprawna.
      Problem polega na tym że stało mi się to już drugi raz.
      Za pierwszym razem wystarczyło iść do sklepu,
      zrobić zakupy, wrócić i odpalić samochód problem samoistnie znikł.
      Wczorajszy problem był o wiele dokuczliwy.
      Odczekanie, ochłodzienie silnika BRAK POPRAWY.
      Przygazówki, jazda na każdym biegu powyżej 3 tys. obr. BRAK POPRAWY.
      Odpiecie akulumatora na jakiś czas BRAK POPRAWY.
      A posiadam :
      OPLA ASTRA "III" wer. H
      GTC 1.9 CDTI Cosmo
      wiec jazda bez Turbo przypominała jazdę polonezem.
      Na koniec tego wszystkiego przypomniałem sobie że kiedyś kupowałem OBII
      z Licencją Programu  " SDPROG " 
      Podłączyłem i z Diagnostyki wyszło że Faktycznie jest błąd którego ciężko usunąć.
      Dodam jeszcze że cały czas świeciła kontrolka " CHECK ".
      Błędy wkońcu udało się skasować, kontrolka znikła, Samochód idzie jak Burza.
      Ale skąd to się bierze
      Jakiś czas temu zamieniłem radio montowane fabrycznie na Stacje Multimedialna 
      na Androidzie 9.0 z Kamerą Cofania.
      ten Błąd powstaje gdy -
      wczoraj redukcja z 3 na 2 gaz by wyprzedzić obroty w granicach 3500-4000.
      Może to przez to radio sam niewiem proszę o jakąś podpowiedz co robić.
      W załączniku będzie plik tekstowy z programu  z numerem błędu.
      Dzięki 
       
       
       
       
      Błąd P1109
      opel blad.txt ikona.ico
    • Przez marcin599k
      Witam. Jako że nie znam ogarniętego mechanika który ogarnia eco teca chciałbym się poradzić was użytkowników. Posiadam Viki B 2.2 dti z pompą vp44 sterownikiem psg5. Walczę z brakiem mocy na kompie niby wszystko jest ok, turbo niby dmucha tak jak chce komputer, pompa daje dawke 5mg a kąt wtrysku jest taki jak podaje żądanie ecu.... Vmax jaki mam to 175/180 km/h gdzie inne vectry niby spokojnie cisną 200 i więcej. Podczas wciskania gazu nie czuć tego
      ,, kopa,, zbiera sie jakby chciał a nie mógł. A jak jest zimny to totalnie nie chce jechać. Auto nie kopci nie stuka, nie kuleje na obrotach,  chodzi równiutko i cicho a mocy brak co jest troche irytujące.... Rzeczy które wymieniłem:
      - przepływomierz nówka boscha 
      -filtry, oleje, 
      - pompa vacum
      Cięgiełko od turbo zaciąga od razu i trzyma ładnie nie ma luzów, egr mam wyłączony i jest domknięty. Ma ktoś jakiś pomysł? Auto ma 270.000 przebiegu oryginalny gdyż auto kuoione od tescia a ten ma go od nowości.  Jak ktoś zna kogoś z okolic pomorza bądź może mi pomóc to proszę o info. Pozdro :) 
    • Przez damian11221122
      Witam.
      Przeszukałem multum tematów i nie ma słowa o moim problemie.
      Zacznę od początku.
      Od pewnego czasu opel (astra II 2.0 dti, 101km) zamula strasznie. Szukałem przyczyn, byłem u mechaników, kompresja ok, turbina ok, egr ok, niby wszystko ok ale nie odpala się ta turbina ani troche. Gdy spadają obfite deszcze, są kałuże i się zmoczy porządnie to moc wraca, jakby jakieś przwody były przerwane lub naderwane i po zamoczeniu przewodzenie wracało w nich. Moim pytaniem jest, gdzie tego szukać, gdzie jest największe prawdopodobieństwo a jeśli się mylę to co to może być? Dodam że żadnych błędów nie mam, jedynie jak jadę i nie ma mocy to czasem przy ponad 120 zapala się check engine ale ten błąd nie zostaje zapisany, znika wraz z kontrolką. Ratujcie prosze bo już mnie szlag trafia. Dzięki i pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.