Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, szukam źródła prądu w komorze silnika Astry G 1,7 DTi (isuzu) żeby podpiąć się za stacyjkę czyli tam, gdzie po przekręceniu kluczyka dostanę prąd i będzie napięcie cały czas.

Muszę podłączyć światła do jazdy dziennej. Podpiąłem się pod czerwono-żółty kabel i chyba źle bo światełka padły :[ (takie z automatem który wyłącza je po otrzymaniu prądu z żarówki postojowej)

Nie chcę się podpinać w kabinie bo przeprowdzić kabel z komory silnika do kabiny to masakra :maruda:

 

Kabel pod który się podpiąłem: (czerwono-żółty)

 

89fd17cdabd360fa.jpg

 

 

Tu widok skrzynki z tymi przekaźnikami:

 

e5185b51322ddf40.jpg

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy tego nie robiłem ale ja bym próbowal obok w bezpieczniki.http://forum.opel24.com/topic/45974-bezpieczniki-i-przekazniki-astra-g/

 

Ta skrzynka z bezpiecznikami o których piszesz znajduje się w kabinie a ja chcę się podłączyć w komorze silnika


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A obok w podłuznej co masz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A obok w podłuznej co masz?

 

masz na myśli "F1" :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w którą strone to idzie do czy od kostki.Moze ktos napisze, ewentualnie miernikiem sprawdz czy gdzies sie pojawia prąd po stacyjce.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u ciebie ale ja się podpiąłem szybkozłączką do lampy lewej(światło mijania) a drugim przewodem plusowym po stacyjce to przewód do wycieraczki plusowy(też na szybkozłączce).Wszystko w komorze silnika.Szybko i bez problemów.

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a drugim przewodem plusowym po stacyjce to przewód do wycieraczki plusowy(też na szybkozłączce

 

a to nie jest tak, że prąd do wycieraczki dochodzi dopiero jak je włączysz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź po wypięciu wtyczki.U mnie prąd dochodzi po włączeniu stacyjki kluczykiem.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Muszę podłączyć światła do jazdy dziennej. Podpiąłem się pod czerwono-żółty kabel i chyba źle bo światełka padły :[ (takie z automatem który wyłącza je po otrzymaniu prądu z żarówki postojowej)

Nie chcę się podpinać w kabinie bo przeprowdzić kabel z komory silnika do kabiny to masakra :maruda:

 

Kolego myślę że wszystko by było ok gdyby twoje światełka były wyposażone w regulator napięcia m/w coś takiego jak tu - http://www.conrad.pl/?websale8=conrad&pi=174378&&gclid=Cj0KEQiA-ZSzBRDp3ITHm5KO_JYBEiQA1JjHHBAd9e1556tzD

 

Te tanie chińskie niestety nie mają ich zamontowanych a LED-y nie są odporne na skoki napięcia od 12 - 14V. A tak się dzieje przy uruchamianiu silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego myślę że wszystko by było ok gdyby twoje światełka były wyposażone w regulator napięcia m/w coś takiego jak tu - http://www.conrad.pl/?websale8=conrad&pi=174378&&gclid=Cj0KEQiA-ZSzBRDp3ITHm5KO_JYBEiQA1JjHHBAd9e1556tzD

 

Te tanie chińskie niestety nie mają ich zamontowanych a LED-y nie są odporne na skoki napięcia od 12 - 14V. A tak się dzieje przy uruchamianiu silnika.

OK, tylko jak się to podłącza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kupujesz w sklepie z elektroniką (częściami elektronicznymi) zapytaj - na pewno wytłumaczą,

Z tego regulatora masz trzy odejścia - do jednego podajesz plus, na środek masę a diody podpinasz pod trzeci - ale pewności nie mam czy dobrze to zapamiętałem, najlepiej zapytać u sprzedawcy. Ledy nie lubią nagłych spadków i zwyżek napięcia, dlatego się palą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja + "po stacyjce" mam z zasilania włącznika świateł cofania.

To czarny przewód w tej brązowej, karbowanej osłonie.

post-5114-0-75711700-1450370291_thumb.jpg

Edytowane przez bodom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi jednak okazało się że ledy, szczególnie te najtańsze... to istny badziew i przepalają się w tempie expresowym. Wypierdzieliłem to dziadostwo z obu samochodów i zdecydowałem montować moduły wykorzystujące światła drogowe podając im 30% mocy. Zamontowałem już w moim starym mercu, tam większych problemów nie było i spisują się wyśmienicie, teraz czas na Opla, niebawem zamontuję jak ogarnę instalację przy bezpiecznikach w kabinie : SMILE : , bo tam należy ten moduł montować. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz na myśli sd-2. Kiedyś zamówiłem taki trochę bardziej wybajerzony - m.in. z regulacją przyciskiem mocy świecenia świateł 10-90%, kalibracją napięcia przed i po uruchomieniu silnika, czujnikiem zmierzchu i również kalibracją momentu załączania świateł mijania w nocy oraz podłączeniem do hamulca ręcznego. To był pełny automat, przed sprzedażą auta go wyciągnąłem - zastanawiam się czy do niego nie wrócić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz na myśli sd-2. Kiedyś zamówiłem taki trochę bardziej wybajerzony - m.in. z regulacją przyciskiem mocy świecenia świateł 10-90%, kalibracją napięcia przed i po uruchomieniu silnika, czujnikiem zmierzchu i również kalibracją momentu załączania świateł mijania w nocy oraz podłączeniem do hamulca ręcznego. To był pełny automat, przed sprzedażą auta go wyciągnąłem - zastanawiam się czy do niego nie wrócić : SMILE :

 

Właśnie coś takiego zamontowałem w mesiu tylko nie tak wybajerzony : SMILE :, mój ma tylko regulację mocy 25 - 35%, oczywiście jest automatyczny tylko brakuje mu funkcji aktywacji świateł po wykryciu ładowania ale do Opla będę zamawiał właśnie z tą funkcją no i obowiązkowo produkt made in poland : SMILE :

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koleś który robił mój ma na allegro ksywkę kogiel. Można się z nim dogadać i robi pod klienta. Mój układ był prototypowy :)

Aha, miałem jeszcze comming home nocą po zamknięciu zamkiem centralnym

http://kogiel.za.pl/sklep4/sklep.phpwersja druga plus kilka dodatków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dzięki wszystkim za odpowiedzi jednak okazało się że ledy, szczególnie te najtańsze

Ja za moje dałem ok.80zł i jest ok.A jeżeli masz żarówki H7i H1 to to może nie wypalić bo gliniarze nie są głupkami i zauważą.Co innego przy H4 (mam ten moduł w Felicji 40 % mocy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo aut z h1/h7 z taką przeróbką widzę. Nie rzuca się to specjalnie w oczy o ile nie oślepia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o ile nie oślepia.

 

nie oślepia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez zbysiorek123
      Cześć,
      znowu mam problem więc piszę. Zastanawiam się czy to już kolejny sterownik chce paść czy przewody. 
      A mianowicie w ciągu 4 miesięcy kupiłem 3 sterowniki i na każdym po jakimś czasie był ten sam problem.
      Na aktualnym sterowniku przejechałem jakieś 10 000 km ( po naprawie w elektro-bip ) i wyskakuje mi kontrolka by jechać do serwisu..  (samochód z kluczem ) .
      Lista błedów na zdjęciu. Po usunieciu wracają. 
      Teraz tak, albo mam takie szczeście do sterowników.... albo przewody..
      I teraz pytanie jak je sprawdzić jest ich cała masa jakieś pomysły ?
      Piny są całe niezaśniedziałe próbowałem szukać ale są sztywne w peszlu . I nie wiem co teraz znowu sterownik ( oddać go na gwaracje ? jak stwierdzą że to nie sterownik to place 300zł za sprawdzenie tak jest napisane w warunkach gwaracji...
      Lecz jak przyszedł sterownik naprawiony to przez te 10 000 km było wszystko ok.
       
       
      licze na sugestie 
      pozdrawiam
       

    • Przez shardac
      Czołem!
      Mam problem z Astrą G 1.6 16v 74kW po wymianie EGR. Wywalało błąd bodaj P1415 (błąd komunikacji z EGR). Objawy tradycyjne dla uszkodzonego zaworu w tym silniku. Wymieniłem na nowy, objawy ustąpiły. Pojawił się jednak inny problem: wywala chęcią, błąd P0400 i CZASEM przygasa przy ruszaniu. Co może być problemem? Uszkodzony nowy EGR? 
    • Przez PrzemysławT
      Więc tak kupiłem sobie astre g z prostym silnikiem x16szr, taki chciałem..przyjechała z niemiec niestety z problemem jak w tytule.Myśląc, ze to błachy powód np. Lewego powietrza auto odebrałem i wstawiłem do siebie na kanał w celu wymiany uszczelek dolotu.Uszczelki wymieniłem, podpiełem kompa i wyskoczył błąd czujnika temp silnika, również wymieniłem dalej to samo 3 tys zaraz po odpaleniu i rosną do ok 4 tyś.Wymieniłem wtrysk, mapsensor, sprawdziłem wszystkie wężyki i lipa..zauważyłem ze krokowiec otwarty na maksa i ciągnie powietrze kanałem który piwinien blokować krokowiec....Panowie co moze być przyczyną tego że trzeci krokowiec otwiera się na maksa i walą takie obroty?, jak zatkne boczną przepustnice palcem obroty spadają...czyżby ECU?..dodam jeszcze, ze rano jak silnik zimny i podepne kompa to wskazuje temp silnika 70stopni...Proszę o podpowiedzi
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.