Skocz do zawartości
SzybkiJasiek

Spaw pod Maskownica słupka prawy przód

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Niedawno zdjąłem Maskownice słupka i zauważyłem takie oto coś. Też macie takie coś, jak na zdjęciu pod plastikiem?

post-48526-0-72374800-1450130494_thumb.jpg


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z 2 strony jest tak samo? Nie wygląda jak by było oryginalne tak trochę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to oryginał na pewno nie jest .. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz dach nowszy od auta :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u Was jak wygląda? Podeślecie fote?;)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez zbysiorek123
      Cześć,
      znowu mam problem więc piszę. Zastanawiam się czy to już kolejny sterownik chce paść czy przewody. 
      A mianowicie w ciągu 4 miesięcy kupiłem 3 sterowniki i na każdym po jakimś czasie był ten sam problem.
      Na aktualnym sterowniku przejechałem jakieś 10 000 km ( po naprawie w elektro-bip ) i wyskakuje mi kontrolka by jechać do serwisu..  (samochód z kluczem ) .
      Lista błedów na zdjęciu. Po usunieciu wracają. 
      Teraz tak, albo mam takie szczeście do sterowników.... albo przewody..
      I teraz pytanie jak je sprawdzić jest ich cała masa jakieś pomysły ?
      Piny są całe niezaśniedziałe próbowałem szukać ale są sztywne w peszlu . I nie wiem co teraz znowu sterownik ( oddać go na gwaracje ? jak stwierdzą że to nie sterownik to place 300zł za sprawdzenie tak jest napisane w warunkach gwaracji...
      Lecz jak przyszedł sterownik naprawiony to przez te 10 000 km było wszystko ok.
       
       
      licze na sugestie 
      pozdrawiam
       

    • Przez shardac
      Czołem!
      Mam problem z Astrą G 1.6 16v 74kW po wymianie EGR. Wywalało błąd bodaj P1415 (błąd komunikacji z EGR). Objawy tradycyjne dla uszkodzonego zaworu w tym silniku. Wymieniłem na nowy, objawy ustąpiły. Pojawił się jednak inny problem: wywala chęcią, błąd P0400 i CZASEM przygasa przy ruszaniu. Co może być problemem? Uszkodzony nowy EGR? 
    • Przez PrzemysławT
      Więc tak kupiłem sobie astre g z prostym silnikiem x16szr, taki chciałem..przyjechała z niemiec niestety z problemem jak w tytule.Myśląc, ze to błachy powód np. Lewego powietrza auto odebrałem i wstawiłem do siebie na kanał w celu wymiany uszczelek dolotu.Uszczelki wymieniłem, podpiełem kompa i wyskoczył błąd czujnika temp silnika, również wymieniłem dalej to samo 3 tys zaraz po odpaleniu i rosną do ok 4 tyś.Wymieniłem wtrysk, mapsensor, sprawdziłem wszystkie wężyki i lipa..zauważyłem ze krokowiec otwarty na maksa i ciągnie powietrze kanałem który piwinien blokować krokowiec....Panowie co moze być przyczyną tego że trzeci krokowiec otwiera się na maksa i walą takie obroty?, jak zatkne boczną przepustnice palcem obroty spadają...czyżby ECU?..dodam jeszcze, ze rano jak silnik zimny i podepne kompa to wskazuje temp silnika 70stopni...Proszę o podpowiedzi
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.