Skocz do zawartości
Opel Astra 1.4 Ecotec

Opel Astra F 1.4 16V - odpala i po chwili gaśnie .

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moi drodzy : : SMILE : Opel astra f 1.4 90km 1998rok 16v

Potrzebuje wasz pomocy lub osoby która miała podobny problem z Oplem astra F z silnikiem 1.4 90 km 1998 rok 16v . LPG


Problem tkwi :

Jadąc autostradą do Warszawy Podkreślę na LPG nagle zgasł mi samochód zapaliły się wszystkie kontrolki bez szarpania ani nic , próbowałem odpalić bez rezultatu ponownie odczekałem zapaliłem i samochód zapalił na ok 30 sekund i zgasł i niestety co jakiś czas odpalał i gasł ujechałem tak 2 km po czym wezwałem lawetę bo nic z tego .


Po powrocie do domu odrazu zacząłem sprawdzać co może być przyczyną ludzie.


Czytając na forum wymieniłem czujnik położenia wału bez skutku auto odpala kiedy mu sie chce na dosłownie 30 sekund i się rozłącza i tyle .

Bezpieczniki sprawdzone sprawne prąd płynie gdzie mógłbym jeszcze sprawdzic ?.

Wątpie żeby to były kable zapłonowe bądź świecę ponieważ wątpie w uszkodzenie wszystkich swiec czy kabli w jednym momencie rozrusznik kręci .

Pompkę paliwa słychać jak pompuje po przekręceniu kluczyka .


I teraz tak samochód postał bez akumulatora z 3 dni nagle go odpaliłem i odziwo pochodził mi około 20 min po czym zgasł w mieście i znowu scholowałem go .

Odpalił aż na tyle szok !! mówie wszystko będzie ok ale jednak nie .


Kolega przyjechał z komputerem do Opla i błędy jakie pokazało to : załącznik .


POPROSZĘ O POMOC DRODZY FORUMOWICZE CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK CO WYMIENIŁ >?




Błędy kasowałem do zera odpalałem i znowu ten sam błąd przepisałem go i dodaje bo nie mogę załącznika .


////////////////////////////////////////////////



PO352 - (2) Elektroniczna synchr.iskry(EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie - Nie występuje

PO351 - (2) Elektroniczna synchr.iskry(EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za niskie - Nie występuje


Szczegółowy opis kodów

P0352 Nie występuje

(2) Elektoniczna synchr.iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie .

////////////////////////////////////////////////


Dodam że załatwiłem 2 cewkę i to samo jak kasowałem na drugiej i tyle wiadomo używka może uszkodzona ale ma ktoś inny pomysł ?


SILNIK 14XE


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż skoro nie cewka to masz dwie opcje: Sprawdzić wiązkę a jeżeli jest sprawna to sterownik silnika.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co sprawdziłem prąd idzie do cewki z kabli .

Silnik się uruchamia wtedy kiedy nie ma napiecia na cewce czyli jezeli kluczyka do zaplonu nie przekrece natomiast odpalic odrazu odpala ale jak poczekam w przekreconym zaplonie to nie bo juz sie rozgrzewa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Getroyer
      Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę regulatora napięcia. Odkręciłem wszystkie śruby dostałem się do alternatora tyle że szpilka trzymająca alternator od dołu jest za długa i nie mogę jej wyciągnąć ponieważ dosięga ramy. Macie jakiś sposób na to czy będę musiał ją uciąć?

    • Przez Waldek1987
      Witam. Jestem posiadaczem tourer 2.0 cdti 2012 rok. Auto dzialalo super az od jakiegos czasu zagrywa mu i czasem podczas jazdy wyskakuje "awaria pojazdu, skontaktuj sie z serwisem" i traci moc. Nie raz po wylaczeniu zaplonu i ponownym wlaczeniu wracalo do normy. A od niedawna i to nie pomaga i czasem nawet po nocy postoju wkladam kluczyk i odrazu jest "awaria...." i nie wchodzi w obroty. Kilka razy byl pod kompem, pokazalo 2 i 3 swiece i kilka czujnikow. Wymienilem. Dalej to samo czasem sie robi. Pomocy!!! 
    • Przez Fabrelas
      Witam. 
       
      Mam pewien problem mianowicie dwa dni temu klucze upadły z 2 piętra na beton (córeczka chciała by klucze nauczyły się latać), po otworzeniu auta za pomocą pilota następnie wsadzenia go do stacyjki i przekrecenia do pierwszej pozycji było wszystko w porządku zaś gdy doszło do rozruchu nastała niezreczna cisza, zero reakcji na klucz, jedyny dźwięk który się wydobywa to dźwięk przekaźnika. Rozberalem klucz, płytka była cała więc pomyślałem, że być może immobilizer w stscyjce ma problem. Postanowiłem odkręcić jedna z klem od akumulatora, po odczekaniu minuty przykrecilem ją na nowo (niestety miałem tylko kombinerki do dyspozycji) chwycilem za zapasowy klucz od samochodu, przekrecilem do pierwszej pozycji (kontrolki zapaliły się) zaś gdy przekrecilem do pozycji 2 (rozruch) nagle odcieło prąd w samochodzie, wszystko zgaslo dodatkowo nie dało się już zamknąć auta za pomocą pilota. Czy wie ktoś co może być tego przyczyną? Podejrzewam, że źle dokrecona klema jednak chodzi mi bardziej dlaczego klucz główny nie dał sygnału do rozruchu i czy klucz zapasowy podziała. 
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.