Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako że to mój pierwszy post tutaj, to CZEŚĆ :)

Kupiłem ostatnio Corsą C 1.7 CDTI 2006 rok, niestety nie ma w niej komputera pokładowego (GID). Mam do kupienia w dobrej cenie (tak mi się przynajmniej wydaje) zestaw, czyli GID (z oznaczeniem KU) i radio CD 30 MP3 (takie samo jak posiadam aktualnie). Wyczytałem gdzieś że w tej wersji silnikowej montowane były GIDy także powinno to działać.

I tu moje pytania:

1. Radio i wyświetlacz jakie mam do kupienia mogą nie być wylogowane, czy jest to duży problem? Dam radę zrobić to sam za pomocą TECH2?

2. Wyczytałem gdzieś że do tego zabiegu potrzebny jest kod z tej kartki jaką dostaje się w salonie z samochodem, niestety jej nie posiadam, czy za pomocą TECH2 mogę go w jakiś sposób odczytać?

3. Czy TECH2 mogę potem aktywować komputer pokładowy ?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 21
  • Utworzono
  • Ostatniej odpowiedzi

Najbardziej aktywni w temacie

Najbardziej aktywni w temacie

A mógłbyś podpowiedzieć jaki to "łatwy" sposób? ;)

Przy pomocy OP-COM zgodnie ze ścieżką :

 

Rocznik auta/Model/Nadwozie/Zestaw wskaźników/Dostęp do EEPROM/Odczyt kodu dostępu

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, więc tak. tempomat zaprogramowany, komputer włączony, GID sparowany z oryginalnym radiem i ustawiony prawidłowy index. Do GIDa nie idzie jeden kabel od sterownika silnika, na kostce od sterownika jest to pin numer 1, a na kostce GIDa pin numer 16. Kabel muszę doprowadzić, teraz moje pytanie, czy ktoś robił coś takiego? Nie wiem jak to się dokładnie nazywa, ale potrzebuję kupić pin do wtyczki od GIDa, i "gniazdo" na pin do wtyczki od sterownika(wie ktoś jak to się fachowo nazywa?).

Druga sprawa, tempomat był aktywowany, do manetki dochodzi 4 kable, a tempomat dalej nie działa, jakieś pomysły co może być przyczyną?

Edytowane przez piokow14
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez kubkuc
      Witam,
      Posiadam Opla Corsę C 1.0, od pewnego czasu samochód gaśnie na biegu jalowym po krótkim postoju, np. w korku. Dzieje się tak od około 2 tygodni, wcześniej ten problem nie występował. Zaczęło się od nierównej pracy silnika, kody błędu to wypadanie zaplonow i nieprawidłowy skład mieszanki. Po wymianie cewki, silnik chodzi rowniej, lecz wg mnie nadal nie tak jak powinien (czuć regularne, małe szarpniecia, chociaz obroty utrzymują się na jednym poziomie, czyli ok. 800-900/min, chodzi dość głośno, poniekąd jak traktor). Po przjechaniu okolo 100 km check engine nadal sie nie swieci, lecz problem nie ustal. Podczas postoju zarówno zimny, jak i nagrzany silnik pracuje tak, jakby miał zaraz zgasnac, a po ok. 30-60 s gaśnie i zaczyna mrugać kontrolka check engine. Aby go ponownie uruchomić, muszę wyłączyć i włączyć zapłon, aby zadziała pompa paliwa. Wtedy silnik odpala bez problemu, a kontrolka się nie pali, więc nie jestem w stanie odczytać błędu. Dodam, że podczas normalnej jazdy silnik chodzi płynnie, nie szarpie, rozpędza się dość dynamicznie (jeśli można tak powiedzieć przy 58KM), jednak spalanie nadal jest podwyższone (8-9l/100km w cyklu mieszanym). Sonda lambda po podłączeniu do komputera miała prawidłowe odczyty, świece wymieniane ok. 5000km temu, wymieniony filtr powietrza, EGR sprawny. Co zatem może być przyczyną? Gasniecie silnika to w tym momencie jedyna zauważalna usterka, która wydaje się być poważna. 
      Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez Kapiszonowiec
      Hej
      Podczas zwalniania moja corsa wydaje odgłos jak stary ikarus takie coraz cichsze wycie, gdy samochód zwalnia. Odgłos jest slyszalny w środku, niezależnie od tego czy wciskam hamulec czy też nie. Ustawienie skrzyni na luz również nic nie daje. Odgłos mija gdy auto praktycznie się zatrzyma(im wolniej jedzie tym jest coraz ciszej) lub gdy przyspieszę to też odgłos mija. Sprawdzane były tarcze, klocki i zawieszenie, wszystko OK, skrzynia również suchutka. Opony(185/65R15) nexen nblue lato/zima nowe, ale na poprzednich(jakieś chińskie) zimowych, również tak było. Żadnych wibracji na kierownicy nie ma. To jest taki odgłos jakby toczenia się kół. Jakieś pomysły?
      Corsa D, 1.2 benzyna, 2007r
    • Przez garas_
      Witam. Ostatnio fabryczne radio zaczęło szwankować i chciałbym wymienić je na inne z wyświetlaczem LCD, tak, żeby można podłączyć do niego kamerę cofania. Jakie polecacie radio? Jestem w temacie kompletnie zielony, więc proszę o jakieś sugestie.
      Vivaro 2008r.
      Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.