Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mój problem polega na Tym ,że jak jadę po kostce brukowej słychać stuki w zawieszeniu na dużych dziurach mniej słyszalne,głównie prawa strona oraz gdyż powoli parkuje i skrecam kierownica czuć delikatne pukniecie w podłodze nie na kierownicy . Byłem na szarpakach i nic nie stwierdzono zadniego luzu macperson sprawdzony też nic. Co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

recznie sprawdzic luzy na zawieszeniu

a nie szarpaki

czyli ktos kumaty z brecha i jazda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No było tak sprawdzane i tzw brecha też

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale pewnie sprawdzane gdy samochód stał na kołach.Weź go dźwignij na i wtedy baw się brechą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś miał coś podobnego bo już mam dosyć tych zgadywanek mechaników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

''cos podobnego'' to na forum dosc nietrafione okreslenie

bo podobnych tematow masz od groma w kazdym modelu

na odleglosc nikt nie zgadnie co stuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o uszkodzonej maglownicy jakie by były objawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyciek plynu

blokowanie podczas skrecania

 

szukasz na necie usterek zamiast do auta zajrzec ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał możliwość to bym sprawdził a jak pisałem wcześniej byłem u dwóch mechaników w tym na stacji diagnostycznej i każdy mówi coś innego albo nic nie widzi . Gdyby diagnoza było oczywista to bym nie pisał to chyba normalne.

Może byś lepiej nie odpisywal i pozwolił innym się wypowiedzieć bo odczuwam z twojej strony pewna złośliwość kolego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie widziales mnie ''zlosliwego''

wymagasz cudu

mamy ustalic co stuka

nie widzac nawet auta

mechanicy nie znalezli

mozemy wymienic od A do Z caly uklad zawieszenia

wszystkie gumy tuleje laczniki

i co to da ??

jesli sam sie nie ruszysz i nie sprawdzisz

to nic nie znajdziesz

tak to kolego wyglada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś na innych forach ludzie wymieniają się swoimi doświadczeniami i chyba po to jest forum.Logiczne jest ze zanim coś tu się napiszę to najpierw lepiej jechać i sprawdzić samochód. Skoro wszystkich od razu odsylasz w ten sposób to po co to forum ludzie powinni swoje doswadczenia z autem przedstawiać tutaj nie uważasz.Ok byłem już na wielu forach i pierwszy raz spotykam się z takim niezrozumieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze, ze nie dociera nic co napisalem

wyobraz sobie

wiem po co jest forum

problem w tym

ze pytasz o cos

czego nie da sie namierzyc w ten sposob

jednemu moze stukac lacznik

innemu poluzowana maglownica

jeszcze innemu jakas tuleja

wiec w czym mamy Tobie poradzic ??

mechanicy nie znalezli

sam nie poszukasz

my nie mamy takiej mozliwosci

 

zobacz ile jest tematow o stukach

http://forum.opel24.com/index.php?s=16a727fcb680acdf22456ac93c870034&app=googlecse#gsc.tab=0&gsc.q=stuki%20zawieszenia

poczytaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego do kumatego mechanika autko do góry i z brechą do zawieszenia, innej możliwości nie ma, tutaj wróżki nie znajdziesz.

Jak wcześniej pisał kol Gawlak - można wymienić wszystkie części składowe zawieszenia a tłuc się może wydech lub zawieszenie zespołu napędowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jakoś na innych forach ludzie wymieniają się swoimi doświadczeniami i chyba po to jest forum.Logiczne jest ze zanim coś tu się napiszę to najpierw lepiej jechać i sprawdzić samochód. Skoro wszystkich od razu odsylasz w ten sposób to po co to forum ludzie powinni swoje doswadczenia z autem przedstawiać tutaj nie uważasz.Ok byłem już na wielu forach i pierwszy raz spotykam się z takim niezrozumieniem.

 

 

O jakich doświadczeniach piszesz? Myslę że na każdym forum spuszczali cię z kiblem.Zmień podejście.Zacznij czytać choćby instrukcje obsługi.Naucz się znajdowąc w internecie nie pornusy ale sprawy techniczne do twojego auta a dasz sobie rady wraz z naszymi poradami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo. Były wyszczerbione żeby w maglu. Koszt regeneracji 800 bo ślusarz musiał odrabiać płytkę z zębami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.03.2016 o 21:18, Miruna82 napisał:

A może ktoś miał coś podobnego bo już mam dosyć tych zgadywanek mechaników

 

To samo mam do dziś i nikt nie wie co jest,  robiłem wszystko i wszędzie i u każdego  ( chyba jestem przewrażliwiony ) dalej coś jest słychać, wymieniona nowa maglownica koszt 1400zl., łożyska, wachacze, drązki i tp. i nic to samo. Rozwiązanie jest takie by się przejechać takim samym autem i zobaczyć u kogoś innego jak się jeżdzi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co było robione z Macpersonem?

Sprawdzane amortyzatory po rozebraniu całego Macpersona?

Nie na trzepakach ale fizycznie chwycony za wystający pręt i sprawdzenie czy nie ma luzu na połączeniu tłoczyska z tłokiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

U mnie wyszło co ! nowa maglownica po 100tyś. to regeneracji i stuki zgineły i tak jak pisano z prawej trony najmocniej koszt 1200zł. w Gdyni. 

 

Edytowane przez lukas55555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.