Skocz do zawartości
machu

Corsa b, kawałek świecy w cylindrze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów, proszę o pomoc, w corsie b jadąc sobie ostatnio zauważyłem spadek mocy i rzucanie, wrociłem do domu, nastepnie pojechałem do kumpla i on jasno mówi że świece, na nastepny dzien pojechałem do kolegi odkrecamy świece a tam brak żarnika w jednej świecy, nie było jej również na tłoku, magnesem powyjmowałem opiłki które zostały, założyliśy nowe świece, no ale autko dziwnie stuka, taki głuchy dźwięk, co to może być? Można jeżdzić?

Edytowane przez machu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a tam brak żarnika w jednej świecy, nie było jej również na tłoku, magnesem powyjmowałem opiłki które zostały, założyliśy nowe świece, no ale autko dziwnie stuka, taki głuchy dźwięk, co to może być? Można jeżdzić?

 

 

No to chyba się domyślasz że ten żarnik został zmielony tłokiem?Pomiar kompresji ci potwierdzi jakie szkody zrobił

Ja bym jeździł ale do siły napędowej bym wykorzystał żagiel

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam iż powyżej 2tys obrotów klekot milknie.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to zostaje ci trzymać cały czas obroty na 2500 i będzie git. :brawo:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:mur::mur::mur::mur::mur: porady godne januszy motoryzacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.nie zarnik tylko elektroda

2.czego oczekujesz ?? mamy poglaskac po glowie ??

sciagaj glowice i szacuj straty

bo na bank cos uszkodzila ta ulamana elektroda


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

machu nie masz chyba dwóch latek i jesteś w stanie sobie wyobrazić że jeżeli do cylindra wpada kawałek metalu i zablokuje się między tłokiem a cylindrem to porysuje cylinder.Jeżeli wpadnie pod zawór to zniszczy przylgnie zawory i może skrzywić zawór.A do tego dochodzą jeszcze efekty stukania .A ty z uporem dziecka się pytasz czy możesz jeździć.Sam siebie ośmieszasz.

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Tomcio931
      Dzień dobry, chciałbym się zapytać o sprzęgło w Corsie B. Mam taką, 3drzwiowa, silnik 1.2 X12SZ, 33kw. Pękł mi taki plastik przy pedale sprzęgła, szukałem trochę po forach i chyba to się nazywa samoregulator linki sprzęgła. 
       
      Musiałem na szybko dojechać do domu wiec poskładałem to na trytytyki - trzyma się na razie i nie widać dalszych pęknięć, ale chcę to wymienić jak najszybciej. 
       
      Szukałem gdzie to można kupić, ale nie mogę nigdzie trafić. Wiecie panowie czy to się wymienia tylko plastik, czy cały pedal z tym elementem? 
      Czy można kupić to gdzieś w sklepie, czy zostaje szrot? 
       
      W załączeniu zdjęcia, chodzi o ten biały element. 
       
      Dziękuję z góry za jakieś rady
      Pozdrawiam 
      Tomasz 


    • Przez misiek_81
      witam serdecznie wszystkich forumowiczów. jestem tu nowy. pisze bo mam problem posiadam corsinke 1,0 2003r ktorym jeżdzi moja żona.a że jeżdzi dużo to pojawił sie problem a mianowicie:
      ubywa płynu chłodzącego, pod korkiem oleju masło. czyli pewnie uszczelka pod głowicą. teraz powstaje pytanie remontować czy wymieniać no drugi lub zrobić swap na wiekszy 1,2 lub 1,4?
      prosze o wszelkie podpowiedzi i sugestie jesli wymiana na inny to pewnie trzeba mieć wszystko łaćznie z półosiami .
      mam jeszcze Astrę G 1,8 mam zamiar gaz wsadzić oddam go żonie a sobie bym corsinke podszykował.
      pozdrawiam serdecznie.
    • Przez karol.niemiec1998
      Witam posiadam swoją corse b 1.4 z lpg .Od jakiegoś czasu ma ciężko odpalić na rozgrzanym silniku i na zimnym jest niekiedy podobnie .Trzeba trzymać po odpaleniu odrazu pedał gazu żeby załapał ,bo odrazu gaśnie .A jak już odpali to na ciepłym silniku wchodzi na biegu jałowym na wyższe obroty sama z siebie i faluje pomiędzy 2-3k rpm i jak dodam gazu ,to na chwilę się ogarnie i z powrotem wchodzi na wyższe i faluje .Jest również coś takiego ,że gaśnie przy skrzyżowaniu na lekko ciepłym motorze.
       
      Nie wiem co to może być .Wymieniłem krokowca ,odłaczylem parownik od podcisnienia na noc ,wymieniłem świece,przepustnica czysta i to samo się dzieje,odlaczylem sondę i to samo .
      Skończyły mi się już pomysły ,pomożecie ? :) 
       
      Pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.