Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy ktoś miał podobny objaw w swoim aucie ? mianowicie nie do końca odbija wspomaganie dodam że jest świeżo po regeneracji ciężko chodzi kierownica i nie do końca odbija kierownica podczas manewrów skrętów muszę ją sam prostować.

Co to może być czy to przez to że była naprawiana i musi się wyrobić czy coś źle magicy zrobili ?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze się dotrze.Mogli za ciasno zrobić i ma lekkie opory.Pojeździj trochę i zobaczysz.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może coś w tym być bo kierownica jest w krzywej pozycji ucieka lekko w prawo a podobno nie da się jej źle założyć ;/

Edytowane przez Vivaro2002
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące później...

Ponawiam temat wspomaganie było na gwarancji i poprawili twierdzą że już jest ok ale nadal nie odkręca sie do końca kierownica jest może trochę lepiej niż było ale nadal nie tak jak powinno być :/ Dziwne jest tylko że oddałem przed tą przygodą kierownicę do obszycia i panowie ją zamontowali dokręcili odjechałem od nich 3 km i padło wspomaganie kierownicy wyciekł olej oddałem do regeneracji panowie zregenerowali a kierownica nie odkręcała się i tak się to ciągnie nie wiem czy zbyt mocne dokręcenie kierownicy mogło być tego przyczyną może zbieg okoliczności że zaraz po dokręceniu kierownicy padło wspomaganie ? Pomóżcie .

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niebardzo rozumiem twoj opis

skad wyciekl olej, co bylo regenerowane, czy magiel byl ruszany?

 

Olej wyciekł z przekładni i została wysłana do regeneracji nie wiem czy naprawili moją czy dostałem inną w każdym razie taka jest sytuacja.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli maglownica zostala zmieniona lub zregenerowana? dlaczego pompe ruszali?

drociarze czasem wypychaja kierownice do gory zeby wyjac magla i zapominaja opuscic, po skreceniu lacznika wspomaganie niby dziala ale odczuwalne jest jakby przerywanie w pracy pompy tyle ze ten opor wywoluje drazek kierownicy a konkretnie krzyzak,najlepiej podniesc przod vana i pokrecic kierownica, jesli opor sie zwieksza przy konkretnym koncie kierownicy to na bank problem wyzej opisany, drazek laczy sie przy samym maglu ale nie pamietam czy dostep jest z dolu czy da rade po zdjeciu kola

Edytowane przez wojtekcichy
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Furka01
      Witam, 
      posiadam Opla Corse 1.2 2008 rok. 
      Przy ruszaniu i na niskim biegu występuje stukot gdy prędkość jest wyższa i większy jest bieg to nic się nie dzieje. Jak myślicie co się może dziać? 
    • Przez BartoszWuu
      Witam serdecznie jestem nowym użytkownikiem forum a zarazem świeżym posiadaczem Opla Signum 1.9CDTi Lift. 
       
      Jestem z Łodzi i szukam ogarniętego specjalistę z oprogramowaniem do mojego autka który ogarniał by takie rzeczy jak kodowanie kluczyków logowanie i wylogowanie radia o wyświetlacza. 
       
      Może ktoś zna, lub już korzystał z tego typu serwisu gdzieś w okolicy Łodzi i mógłby polecić. 
       
      generalnie chciałbym wymienić wyświetlacz CID od radia CD70 ponieważ zaczynaja się problemy z „migotaniem” podświetlenia. LCD wyświetla ładny obraz ale wariuje podświetlenie no i prawdopodobnie skończy się na wymianie wyświetlacza. I tu właśnie potrzebny jest ktoś ogarnięty w temacie oprogramowania żeby to wszystko ogarnął. 
       
      bede wdzięczny za podawanie adresów kontaktów itp do ludzi którzy mogą pomóc gdzieś w okolicy Łodzi. 
       
      pozdrawiam wszystkich forumowiczów 
    • Przez Jacku
      Dzień Dobry :)
      Czy mógłby mi ktoś powiedzieć w jaki sposób zdemontować ramkę halogenu w Vivaro B? Chodzi mi o część o kodzie 95517298.
      Potrzebuję zaprawkę zrobić po minimalnej obcierce. Pod chmurką o tej porze roku nie zrobię, to myślałem przenieść część pod dach i zamalować w przyzwoitej temperaturze. W oryginale część ma goły plastik. Ale w tym przypadku cały zderzak był już malowany, razem z tą ramką.
      Link do części o która mi chodzi:
      https://sklep.dixi-car.pl/komplet-ramek-halogenu-95517298-vivaro-p-11912.html 

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.