Skocz do zawartości
khardim24

Skrzynia biegów problem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Mam problem ze skrzynia biegów. Otóż biegi ciężko wchodzą i przy ich zmianie często słychać dziwny dźwięk. Planuję wymienić olej w skrzyni. Czy to dobry pomysł? I sprawdzałem cały układ na zewnątrz. Zaniepokoiła mnie plastikowa część gdyż miała duże luzy. Jest to przejście ze skrzyni biegów w dalszą część układu.(nie wiem jak ona się nazywa). Po obu jej stronach są wsadzone bolce z kulkami na końcach. Dokupiłbym taką część i ją wymienił ale nie znam nazwy. Pomożecie ? Z góry dzięki. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może wystarzczyłoby podciągnąć linkę sprzęgła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie musze to chyba zrobic po sprzeglo docisk i linka byly wymieniane ze 3 tyg temu na nowe. Ale tak siak czy owak drążek od zmiany biegów chodzi opornie i zastanawiam się co z tym zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc ! :) ale mam jeszcze 1 problem ,pewna guma od silnika byla peknieta i cos z niej wyciekalo wiec ja zdjalem ,ale jak ja zdjalem to zauwazylem ze rura w ktora byla wczepiona jest cala zawalona syfem, ciemnym jakby smarem z piachem (okolo centyment warstwy naokolo) zalaczam obrazek

1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odma.Jest o niej dużo tematów.Wpisz w wyszukiwarkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej wymień koniecznie,sprawdź i ewentualnie wyczyść magnes w śrubie wlewowej

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej oleju w skrzyni się nie powinno wymieniać. Zwykłe dolanie starczy. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej oleju w skrzyni się nie powinno wymieniać. Zwykłe dolanie starczy. :)

Nie powinno bo co? Olej traci swoje właściwości więc wymiana jest normalną rzeczą. Mało tego powinno się olej w skrzyni wymieniać co 60 tys.

 

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez karol.niemiec1998
      Witam posiadam swoją corse b 1.4 z lpg .Od jakiegoś czasu ma ciężko odpalić na rozgrzanym silniku i na zimnym jest niekiedy podobnie .Trzeba trzymać po odpaleniu odrazu pedał gazu żeby załapał ,bo odrazu gaśnie .A jak już odpali to na ciepłym silniku wchodzi na biegu jałowym na wyższe obroty sama z siebie i faluje pomiędzy 2-3k rpm i jak dodam gazu ,to na chwilę się ogarnie i z powrotem wchodzi na wyższe i faluje .Jest również coś takiego ,że gaśnie przy skrzyżowaniu na lekko ciepłym motorze.
       
      Nie wiem co to może być .Wymieniłem krokowca ,odłaczylem parownik od podcisnienia na noc ,wymieniłem świece,przepustnica czysta i to samo się dzieje,odlaczylem sondę i to samo .
      Skończyły mi się już pomysły ,pomożecie ? :) 
       
      Pozdrawiam
    • Przez siszi99
      Witam ostatnio odstawiłem Corse do mechanika aby ustawił zbieżność i ustawił ale pojawił się drugi problem. Z racji tego że dopiero teraz korzystam z tego auta to stało się to denerwujące. Otóż podczas skrętu czy to w prawo czy lewo po wykonaniu obrotu o 180 C kierownica idzie strasznie ciężko (przez około 45 C w lewo,45 C w prawo kiedy poduszka jest "do gry nogami" ale po minięciu tego momentu w którym idzie ciężko wszystko jest ok) i po wykonaniu zakrętu trzeba się namęczyć aby nie wjechać do rowu bo po prostu nie odbija. Corsa B bez wspomagania. Drążki są w równej odległości. co się stało? jeżeli trudno to zrozumieć to pisać! postaram się to bardziej wytłumaczyć chociaż ciężko ew. nagram wideo

      nagrałem
    • Przez MatJas
      Witam, mam taki problem z moją Corsą B.
      Jakiś czas temu mechanik wymieniał mi termostat i chłodnice w aucie i temperatura silnika utrzymuje się na poziomie 95°C, czasem 1-2 mm wskazówka jest mniej. I gdy postoję chwilę, temperatura momentalnie rośnie prawie do 100°C, włącza się wentylator i temperatura spada powyżej 95°C, przez co wentylator się nie wyłącza. Jeśli się już włączy, to chodzi dopóki nie wyłączę silnika (tak jakby nie był w stanie zrobić odpowiedniej temperatury). Co może być nie tak?
       
      Przed wymianą termostatu cały czas temperatura utrzymywała się na poziomie 90°C i po osiągnięciu 102°C załączał się wentylator i temperatura spadała do 90.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.