Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

cześć

mam taki problem uderzyłem o krawężnik miską olejową(jak na zdjęciu)

po uderzeniu nie zapaliły mi się żadne kontrolki, wycieku też nie ma.

Silnik chodzi normalnie tak jak przed uderzeniem.

Mogło się coś uszkodzić a ja nie dostałem o tym powiadomienia w postaci kontrolek?

 

 

zdjęcie: https://zapodaj.net/images/9614e3c274102.jpg

 

i coś się dziwnie zdjęcie załadowało - do góry nogami - naprawione/

nie patrzeć na syf, który tam jest.

 

pod koniec tygodnia jadę na wymianę rozrządu czekać z tym(z miską) do końca tygodnia?

Edytowane przez Av3nida

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz zatrzeć silnik jeśli w pobliżu wgniecenia jest smok do pompy olejowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam chyba nie ma smoka pompy olejowej w tym miejscu, ale warto zaglądnąć przy wymianie oleju czy wszystko ok.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co widziałem na zdjęciach w gogle jest po środku a ja mam uderzony prawy stronę

miska jednak będzie wymieniana

 

 

Temat można zamknąć i dziękuje wszystkim za rady :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

przepraszam, że post pod postem ale poprzedniego nie daję rady edytować...

 

chciałem się zapytać czy moja miska jest metalowa czy aluminiowa?

u siebie w okolicy nie mogę nigdzie dostać takiej jak ja mam.

Bo jak aluminiowa to wyprostować raczej się nie da - jedynie zajrzeć czy nic się nie dzieje i zmienić zmęczoną uszczelkę.

Metalową - nie ma problemu...

mechanik powiedział, że jak nie chcę robić sobie niepotrzebnie wydatków to ją "wyprostuje" a nawet jakby była gdzieś dziurka to to naprawi.

Edytowane przez Av3nida

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl.Gdyby była alu. to byłaby w częściach rozleciana.Taki strzał jaki dostała twoja to alu jest w strzępach


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat tu na pewno jest stalowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

misa tak jak koledzy wcześniej pisali stalowa , dwu częściowa , smok jest niemal na środku , ale patrząc na foto środek też jest wgnieciony a smok jest ok 5mm od dna miski , więc jak najszybciej ściągać ,

 

a i tak informacyjnie , bo niektórzy twierdzą że trzeba sanki popuszczać by misę odkręcić , to nie prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

 

od kupna omy mam taką miskę na środku - więc raczej tam nic się nie działo bo już pewnie było by po silniku.

ale dziękuje za rady.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

 

 

chciałem się zapytać czy moja miska jest metalowa czy aluminiowa?

 

Olej to - tam nie ma smoka ( micha jest stalowa i sie ja klepie) . Smok jest z przodu miski i wtedy trza się martwić. Jeśli wtedy ci się przydarzy to po zdjęciu michy należy z boku smoka nawiercić 4 otwory fi ok 4-5 mm i wtedy już nie trzeba się martwić o smoka . Fakt jest jeden - niemieccy inżynierowie to banda kretynów , po których trza poprawiać robotę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez OpelAstrakrk
      Witam serdecznie ,może akurat ktoś jest na etapie sprzedaży ,poszukuję miski olejowej :
      OPEL ASTRA 2G
      55354721
      2006
      1.6
      16V
      ECO TEC
    • Przez Bater27
      Witam, od niedawna mam problem ze znikajacym płynem. Wszystko zaczęło się gdy wymontowalem przepustnice, Auto stało 2 dni bez jej. Po montazu i odpaleniu zauważyłem dość spora plamę pod autem. Uciekł płyn. Problem jest w tym że nie wiem czy uciekł on po odpaleniu czy przed montażem. Auto stoi pod blokiem i nie zwróciłem uwagi. Teraz gdy doleje płynu to po nocy znika, bez żadnych wycieków. Przynajmniej ja ich nie widzę. Dodam że auto w korku zaczęło się ostro grzać, podczas jazdy jest ok. Naciagalem kable od akumulatora i może jakiś wąż uszkodzilem? Przed wyjęciem przepustnicy wszystko było idealnie. Nic nie ubywało i temperatury były ok. Co tam się mogło zadziac?
    • Przez AlveR
      Witam jaki powinna być kolejnosc podłączenia kabli ze swiec do cewek , motam się już z tym dość sporo 1_3_4_2 nie pasuje.
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.