Skocz do zawartości
wiatrak234

zapach benzyny w kabinie opla

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Dziś napotkałem dziwny objaw tzn, jadać autem przy otwartych oknach poczułem zapach benzyny raczej zapach oparów benzyny,przy zamkniętych oknach jest ok, zauważyłem również ze na wyświetlaczu chwilowe spalanie na postoju pokazuje 0.7 0.8 i się waha a zasięg dość szybko spada nie wiem czy to przypadek :) Czy ktoś się może spotkał z czymś takim?? 2 dni temu miałem przegląd i wszystko było ok, a i w tym czasie zatankowałem paliwo ze stacji obok pracy wiec może ono coś było fałszywe??


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt za ciebie nie wejdzie pod auto i sprawdzi czy bak nie cieknie albo przewody paliwowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pod spodem nie widać śladów wycieku.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No to masz problem.Skoro śmierdzi benzyną to musi być gdzieś nieszczelność.Szukaj też w komorze silnika

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być też nieszczelność na wtryskach lub powrocie z listwy, kapie na ciepłe elementy i dlatego nie widać wycieków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś pojeździłem z nawiewów nie śmierdzi tylko jakby z za auta przy otwartych oknach ale dziś lekko pogoniłem go ale też prawie nie śmierdziało we wtorek dopiero bede u mechanika to napisze co było :)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam no i problemem była nieszczelność nad przepływomierzem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czego ta nieszczelność była? Przepływomierz to jest powietrze.A to paliwem nie śmierdzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

na obrazku załączyłem podgląd gdzie miałem dziurę na tym grubym przewodzie z tyłu to było miejsce gdzie było czuć moze nie benzyne ale tylko z tego miejsca śmierdziało, także dziś jeździłem i już nie śmierdzi:) a i nie przepływomierz tylko przepustnica przepraszam :)

post-31121-0-86713000-1464118034_thumb.jpg

Edytowane przez wiatrak234

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli odma nieszczelna - ale musiał być ślad po oleju w okolicy nieszczelności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

był ślad, lekkie zapocenie na pęknięciu.

Edytowane przez wiatrak234

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I nie dało ci to do myślenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dało wiec naprawiłem uważam temat za zamknięty :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez menelki
      Witajcie.
      Zauważyłem u siebie w Mery A 1,4 (Z14XEP), że ciągnięciu przyczepki mój silnik się nagrzewa nieco ponad normę ( wskazówka przechodzi ledwo poza 90 stopni). Wiem, że wskazówka na desce jest tylko "orientacyjna", ale podejrzewałem uszkodzony rezystor wentylatora, bo przy włączonej klimie wentylator kręci.
      Po wymianie na nowy rezystor uruchomiłem Opcoma i zrobiłem test wentylatora:
      bieg 1 - działa ( cyka przekaźnik, włącza  się wentylator)
      bieg 2 - nie działa ( cyka przekaźnik, wentylator się nie włącza)
      bieg 3 - działa - ( cyka przekaźnik, włącza się wentylator)
      Nie dobierałem się jeszcze do skrzynki przekaźników, ale  mam kilka teoretycznych pytań:
      1. Czy jak przekaźnik cyka, to można wnioskować, że jest sprawny?
      2. Jakie są przekaźniki od wentylatorów ( bieg 2)? Chciałbym kupić zapas, zanim rozkręcę podszybie.
      3. Czy jeśli przekaźnik będzie OK, a na 2 biegu wentylator nie kręci - co może być przyczyną?
      4. Przy jakich temperaturach powinny włączać się poszczególne biegi wentylatora?
      Szczerze powiem, nie zauważyłem nigdy, aby wentylator włączał się na 1 biegu, zawsze jak się załącza to na maxa ( 3 bieg?)
       
    • Przez menelki
      Witam.
      Zauważyłem jakiś mały wyciek płynu chłodniczego - patrząc od spodu auta, mam takie 2 krople płynu chłodniczego w okolicach miski olejowej.
      Sprawdziłem wszystkie węże i wygląda, że na wężach i połączeniach jest sucho. Czy dobrze obstawiam, że może być wyciek na pompie?
       
      Ile średnio wytrzymuje pompa w Merivie?
      Jaką pompę kupić (marka?). Szukając w necie widzę, że są dwie opcje: z czujnikiem i bez czujnika.
      Jaka wersja jest w Merivie A z roku 2007?
       
    • Przez lulu12203
      Witam.
      Posiadam Merivę z roku 2005 z silnikiem 1.4 z14xep.
      Niestety padł motor. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś montował tam inny silnik typu 1.6?
      Posiadam akurat Astrę H z roku 2005 z silnikiem 1.6 z16xep cała kompletna. Wydaje mi się że silnik z skrzynia pasuje w ta budę.
      Czekam na jakieś podpowiedzi
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.