Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam corse b 1996r (3drzwi) mam następujący problem, od pewnego czasu drzwi coraz ciężej było zamknąć, tylko sie przymykały a żeby zamknąc je całkowicie musiałem pchnąć ręka, teraz wgl sie nie zamykają chyba ze sam je "narzuce" na zamek, z tego co widziałem i czytałem to podobno te bolce co są w zawiasach można wymienić i powinny pomóc ale nie jestem o tym jakos przekonany w 100% dlatego zwracam sie z pytaniem do Was :)

 

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wystarczy tylko otwarte drzwi mocno poruszać góra-dół i wczuć wtedy czy masz luzy na bolcach.Auto stoi u ciebie i ty widzisz co z nim się dzieje.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale ja wiem ze ma luzy bo zawias jest na stało -,- to logiczne :) ale wystarczy wymienić bolce ? jakimś specjalnym sposobem czy cos ?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poradniku nic nie wspomniano aby podstawić coś pod drzwi aby nie spadły.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać że zawiasy są dwa i jeżeli się będzie wybijało jedną tulejkę to wystarczy tylko przytrzymać drzwi i nabić nową tulejkę.Wtedy drzwi będą sie trzymać na jednym zawiasie i raczej nie opadną (chyba że druga tulejka jest ścięta)I tak samo z drugim zawiasem.

Moje przeoczenie.


  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:spoko:

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze w sumie cena jednej strony 2.50zł :D a orginał 6zł :)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A widzisz teraz wyszło szydło z worka.Jeżeli nie chcesz szukać po drodze drzwi to niestety blacharz.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wyszło wyszło :) i dobrze, czyli nie ma racji bytu spawanie tego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że ma.Tylko aby to zrobić dobrze to przynajmniej poradź sie blacharza albo na forum blacharskim jak to wzmocnić.Bo u ciebie widzę że zawias wyrywa się razem z blachą

Edytowane przez adam1954
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez tokar2
      Witam, jak w temacie: jak działa sterownik maty? Jest zima a lumbago trzyma;) W opisie jest :"wyposażone są w specjalne termostaty zabezpieczające przed przegrzaniem jak również sterownik i przełącznik z płynną regulacja grzania." i tu nasuwa się wątpliwość, czy sterownik jest w przełączniku czy w pod siedziskiem, pytanie może jest nie całkiem jasne ale w moim aucie jest fabryczna wiązka do podgrzewania foteli, ale sterowanie jest wykonane jednym cienkim przewodem i normalnie stycznik znajdował by się pod fotelem-- to logiczne, ale gdyby był w przełączniku to... nie wiem.
      Na zdjęciu natomiast jest opis że sterownik jest w wbudowany w matę, i gdyby tak było, to jak odbywa się sterowanie poprzez ten jeden kabelek oryginalnej wiązki?
      (Pytanie ogulne, wiec temat dotyczy każdego auta)
      pozdr
      link do maty: http://allegro.pl/mata-grzewcza-pod-tapicerke-4maty-plynna-regulacj-i7046978508.html?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=YmQwYzM0MjEtYjY2My00ZDVlLTg3NDYtNjNhZTczN2M1NDViAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=9b6b7adc-6c33-4fd2-afd8-ddfecc60d7e6
    • Przez waltornista1
      Witam
      Mam problem - nie działa zamek w tylnich lewych drzwiach Merivy B 2012 r. Benzyna 1.4 . Prawdopodobnie nie działają mikroprzełaczniki krańcowe w zamku. Ale mogę się mylić.
      Samochód sygnalizuje awarię blokady rodzicielskiej w drzwiach co objawia się wyświetleniem kontrolki drzwi i uporczywym sygnałem dźwiękowym. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem.
       
      Czy ktoś może wie jakiego typu mikroprzełaczniki krańcowe są tam zastosowane.
      Na necie znalazłem filmik z wymianą zamka i nawet gościu rozebrał stary zamek i rozłożył stary wyciągnął też mikroprzełacznik ale stwierdził: "Ja nie znaju i nie panimaju"
       
      Link poniżej: w 18.02 min. widać mikroprzełacznik
       

    • Przez starforce2016
      Dzień dobry,

      niestety z powodu stłuczki muszę wymienić przednie, prawe drzwi w agili 1.2 2004 rok polift.
      Znalazłem drzwi w kolorze auta, jednak pochodzą one od wersji angielskiej. Czy będą pasować?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.