Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli przy temp. na minusie sprężarka nie zaskoczy ? Trochę jestem przestraszony bo dzisiaj przy minus 2 cisza, a kilka dni temu nabiałem klime i działała ( moze bylo na plusie ). W drugim moim samochodzie klima działa bez względu na temperaturę.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 27
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

filtr możesz mieć zapchany

Zaskoczy, ale będzie jej rola polegała na tym że będzie tylko obieg czynnika w klimatyzacji. I nic więcej. Będzie działał tylko układ ogrzewania ze wsparciem skraplacza itd.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To u mnie nie zaskakuje. Z uwagi ze miałem zupełny brak czynnika zdiagnozowano nieszczelności chłodnicy. Nowa chłodnica i po nabiciu sprężarka załączała, było to kilka dni temu. Dzisiaj sprawdzam i sprężarka milczy, czyli co znowu uciekł czynnik?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować ugrzać auto maksymalnie jak możesz, najlepiej z obiegiem wewnętrznym (tak aby pobierał już ocieplone powietrze). Najlepiej aby na termometrze wybiła w środku temperatura typu 20-23C. No i na włączonym obiegu wewnętrznych ustawiasz najchłodniejszą temperaturę i bawiąc się przyciskiem od klimatyzacji i robisz pomiar w temperatury w kratce. Polecam miernik laserowy bądź taki do mięsa.

 

Ale i tak najlepszą opcją byłby jakiś garaż podziemny. Na najniższym poziomie powinno być z jakieś 12-13C co jest temperaturą w której klimatyzacja musi działać.

Edytowane przez finerek123
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem wcześniej po godzinie stania w garażu w temperaturze +4 st. sprężarka załączyła od razu. Otrzymałem też oficjalną odpowiedź mailem z jednego z serwisów Opla, że przy ujemnej temp. sprężarka nie załączy się z uwagi na zabezpieczenie. Tak też myślałem. Sprawa wyjaśniona

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 miesiące później...

Witam.
Ostatnio zabrałem się za naprawę klimy. A dokładnie mechanik wymontował mi cewkę a ja sam wymieniłem zabezpieczenie termiczne. Klima raz chodzi okej a raz na wolnych obrotach słychać cyknięcie przekaźnika chyba tego w podszybiu za akumulatorem a następnie spadają obroty i tak wkoło. Wymieniłem samo zabezpieczenie termiczne 10A i 216 stopni C. Wypadałoby chyba sprawdzić najpierw ten przekaźnik. Być może jakieś odległości się zwiększyły między cewką a sprzęgłem i prąd płynie większy zabezpieczenie wytrzymuje a przekaźnik już nie. Czy ktoś może miał do czynienia z taka sytuacją? pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.