Skocz do zawartości
Asax

Opel signum 3.0 Y30DT brak mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

sprawa wygląda tak posiadam opla signum wersja irmscher 3.0 v6. Aktualnie na liczniku ma 273 tyś zrobiłem nim koło 40tyś bezawaryjnie. Niestety pojawił się problem przy wyższych obrotach silnik ma brak mocy jakby turbo pompowało a odcinało paliwo. Czasem przy 2000 obr a czasem przy 3000 czasem losowo. Na całkowicie zimnym parę przygazówek ciągnie ładnie do końca. Na początku nie miał mocy tylko przy 3 tyś teraz problem się nasilił i już przy niższych prędkościach nie idzie ani trochę 6b 130 km/h i koniec raz po raz przyśpieszy na 2 sekundy. Mam elma na obd który pokazuje mi ciśnienie turbo nie wiem na ile wierzyć tym danym, ale turbo pracuje przy 3 tyś jak nie ma mocy turbo ma 0,9 bara natomiast przy +/- 2tyś ma 0,5 bara. Na luzie wkręca się dobrze. Więc turbo wykluczyłem (raczej nie przeładowuje skoro już przy 0,4-0,5 nie jedzie). Sporo naczytałem się o zaworkach SCV możliwe że będą to one ? Komp nie pokazuję żadnych błędów.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie podobne objawy tylko

od czasu do czasu. Jestem sam ciekaw co to jest bo auto mamy od 2 miesiecy. A to przerywanie zaczelo sie od tygodnia i po podlaczeniu opcoma wyskakuje blad ecu. Prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie już naprawione winne był zawory SCV teraz śmiga pięknie ;) Koszt dość spory ale robota własna i wbrew pozorom nie było tragedii tam się dostać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów mam pytanie dotyczące silnika 3.0 V 6 mianowicie przypadłość była taka że auto na zimnym silniku w miarę szło po rozgrzaniu powyżej 2400 obr. szarpało w tej chwili nie jedzie przełączyło się na tryb serwisowy i kicha.

Potrzebuję pomocy byłem u 3 elektryków i nie pomogli. Dodać muszę że czyszczony był egr i od tego momentu przestał jeżdzić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Mam podobne problemy z tym silnikiem przedliftowym 177Km. Szarpie brak mocy, kopci.Tylko że u mnie nie ma różnicy czy zimny czy ciepły.Ładnie pali obroty nie faluja ale gdy depne od razu dostaje muła. Czyscilem EGR,PRZEPUSTNICE,KOREKTORY SSACE I TRURBO nic nie pomogło może na chwilę ale też się mulił.Co to może być. Już mi ręce opadają do niego.dodam że mam drugi silnik i podmianki podzespołów też nic nie dały.Zero błedów

Edytowane przez jackobs007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz wartość ciśnienia paliwa podczas przyspieszania- jesli beda spadki to w pierwszej kolejnosci SCV gdyz to staly punkt programu w tym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki podepne Op coma i zobaczę co tam pokaze. Ale jedni mówią że nie pokaże błędu ciśnienia na listwie a przecież tam jest czujnik. Dodam że turbo w oleju w takiej ilości co napewno nie powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Barto140
      Witam serdecznie. Od niedawna zostałem posiadaczem Astry J z silnikiem 1.7 cdti 125 km A17DTR. Od razu po kupnie miałem do wymiany zawór SCV z racji falowania obrotów. Po wymianie temat zniknął lecz zauważyłem po dłuższej obserwacji auta ze potrafią być odczuwalne Wibracje na postoju , przyspieszaniu i po otwarciu maski silnik również się trzęsie tak jakby poduszka któraś nie trzymała. Czy miał ktoś już z czymś takim doczynienia ponieważ po odwiedzeniu mechanika dostałem informacje ze ten typ tak ma ale to nie jest dla mnie wytłumaczenie ... 
      Brak błędów , przebieg blisko 250 tysięcy 
    • Przez Lesiu1990xd
      Cześć od niedawna jestem posiadaczem signuma 3.2 v6 i przy mocniejszym wciśnięciu gazu auto szarpie i sporadycznie strzela z tłumika 
      Po podłączeniu wyskakuje wypadanie zapłonu i dodatkowo błędy p0170 i p0173, co może być przyczyną? 

    • Przez jerry1988
      Witam,
      jestem tutaj nowy i założyłem dzisiaj konto, aby podzielić się z Wami pewnym tematem, a zarazem zapytać czy kiedyś znaleźliście się w takiej sytuacji?
       
      Otóż od pewnego czasu szukam samochodu do kupna..... Wiem, temat rzeka. Wybrałem sobie Opla Insignię i skupiłem się na szukaniu tylko tego modelu.
      Wczoraj znalazłem wymarzony samochód.
      Dzwonię do miłego Pana z komisu samochodowego, który przez telefon odpowiedział na wszystkie moje pytania. Nie odniosłem wrażenia aby mnie oszukiwał czy mówił nieprawdę.
      Auto jest z 2015 roku więc Pan powiedział mi że ma elektroniczną książkę serwisową.
      Auto było sprowadzone w 2019 roku. Ktoś kupił od Niego ten samochód, zarejestrował w 2019 roku we wrześniu. Teraz 2 tygodnie temu właściciel Opla zostawił go w rozliczeniu i kupił nowszy samochód. Opel od tego momentu jest sporadycznie użytkowany przez właściciela komisu aby jechać i załatwić jakąś sprawę w "koło komina". O czym również mi Pan z komisu powiedział. 
       
      Na prośbę podał mi Numer VIN, w miejscowości której mieszkam mam kilka km do salonu Opla więc pomyślałem, że pojadę i sprawdzę samochód.
       
      Bardzo miły Pan w salonie za 100 zł wydrukował mi historię serwisu oraz wszystko to co miał na temat tego samochodu. Oto co otrzymałem:
       

       

       
      Jak widać z dokumentów auto 9 maja 2020r o numerze rejestracyjnym ABYD61 oraz o podanym numerze VIN było w serwisie w Niemczech!!! przy przebiegu (dziwne bo od 2 lat się nie zmienił) - 152 719 km, ale przy serwisie były wydawane części na ten samochód!!!
       
       
      Po wyjściu z salonu dzwonię do Pana z komisu pytając czy podał mi prawidłowy numer VIN i zapytałem czy auto było w serwisie w Niemczech 9 maja. Pan był w ogromnym szoku i mówił, że to niemożliwe ponieważ auto stoi u Niego na placu!!!! Sprawdził podczas Naszej rozmowy auto w CEPiK'u i mówił, że tydzień temu policja go zatrzymała przy stanie licznika 187 000 km co jest tam udokumentowane. Pan Przesłał mi nawet pierwszą stronę dowodu abym mógł sobie go w CEPiK'u sprawdzić:

       
      po przysłaniu pierwszej strony data pierwszej rejestracji jest INNA!!!! Serwis - 2015-10-06 / dokumenty 2015-11-09. Jak to się mogło stać??????
       
      Poniżej dokumenty z CEPiK:

       

       
      Numer VIN się zgadza. Serwis w Niemczech 9 maja 2020, stan licznika 152 719 km, kontrola policyjna 12 maja 2020, stan licznika 187 409 km!!! Przecież to nierealne!!!
      Był ktoś w podobnej sytuacji?? Lub może znajdzie się tutaj ktoś kto jakoś racjonalnie wytłumaczy co tu się wyprawia????
       
      Bardzo dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.