Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj założyłem nowy alternator ale ładowanie dalej za niskie z alternatora wychodzi 14.1 v a na aku 13.8v po włączeniu świateł 13.5 v a klimy 13.1 nie wiem gdzie szukać przyczyny myślałem ze alternator , wyczyściłem wszystkie masy pomocy

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pociągnij dodatkowy przewód od altka do aku..To jest nowy fabrycznie czy używany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

założyłem nowy denso


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabel od altka wymienić albo dołożyć. Masz spadki napięć od altka do akku.

 

With mobilephone sent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc spróbuje dam znać jak zrobię :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemem jest połączenie kabla na rozruszniku. Ja dołożyłem dodatkowy + z altka i masę silnik - buda i buda aku. Od tego zabiegu napięcie nie spada poniżej 13,5V przy największym obciążeniu.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wbij igłę przewodu miernika w przewód przed klemą i zobacz jakie będziesz mieć napięcie.Jeśli będzie większe jak na klemie to one są do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wbij igłę przewodu miernika w przewód przed klemą i zobacz jakie będziesz mieć napięcie.Jeśli będzie większe jak na klemie to one są do wymiany.

Przed i za klema takie samo napięcie

Wbij igłę przewodu miernika w przewód przed klemą i zobacz jakie będziesz mieć napięcie.Jeśli będzie większe jak na klemie to one są do wymiany.

przed i za takie samo napiecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pozostaje jak wyżej pisano.Nowe zasilanie między alternatorem a rozrusznikiem i akumulatorem.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro biorę się i robię bajpas dam znać co i jak czy operacja się udała .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie łączysz tego że masz słabe ładowanie z problemami z czujnikami?Ja bym łączył.Mam wrażenie cze sterownik z braku prądu odcina je

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie łączysz tego że masz słabe ładowanie z problemami z czujnikami?Ja bym łączył.Mam wrażenie cze sterownik z braku prądu odcina je

podlacze komp po operacji ale napięcie mi chula 13.4 a 13.8 wiec wmiare możliwe zobaczy się . Edytowane przez lipisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to w miarę możliwe.To jest niewłaściwe ładowanie.Najniższe powinno być 13.8 Poniżej trzeba się martwić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki kabel na dokładkę będzie odpowiedni? Zwykły do kupienia w elektrycznym? Jakiej średnicy i jak mocowany? Bo oczek na końcach taki zwykły nie będzie miał.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektóre sklepy mają możliwość zakucia oczek na końcówki. od 16 do 25 myślę ze powinno styknąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adaś podaj dokładniej - czyli od 16 do 25mm2 przewód pleciony elektryczny (linka), a kabel-oczko wystarczy o średnicy 8 - 10 mm.

 

Dobrze by też było gdybyś przy robocie na przewodzie plusowym dał koszulki termokurczliwe w miejscu połączenia kabla z kabel-oczkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt Rafał mogłem dokładnie.Ale mi się kreci trochę przed oczami.Użyłem jednego z twoich trunków.Ale tego najtańszego.

 

Zuku gdybyś znalazł sklep z częściami do spawarek w swoim mieście to powinni ci zrobić zakucie.

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie mów że po kawie w głowie Ci się kręci.

Ale nic - dołożyłem swoje 3 groszę.

Myślę że prościej i dokładniej się nie da.

Chociaż - w elektrycznym też bywają koszulki t/z "peszel" ale do stosowania na zewnątrz odporny na ciepło i olej (czarny) - ja robiąc nowe wiązki w autku wrzucam w taki peszel i wygląda na fabryczną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adaś podaj dokładniej - czyli od 16 do 25mm2 przewód pleciony elektryczny (linka), a kabel-oczko wystarczy o średnicy 8 - 10 mm.

 

Dobrze by też było gdybyś przy robocie na przewodzie plusowym dał koszulki termokurczliwe w miejscu połączenia kabla z kabel-oczkiem.

Ok dzięki za info, jeszcze podpowiedzcie jakie połączenia?

Altek / aku +

Aku -/ masa (gdzieś do silnika czy gdzie najlepiej?)

Coś do rozrusznika też?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na początek dałbym altek -plus akumulatora.I ewentualnie poprawić styk minusa(wyczyścić i przesmarować miedzią w sprayu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez lipisz
      Witam mam problem z błędem P03080-08 ( z opcoma)wymieniłem wszystkie świece dałem tez nowy moduł i dalej wyskakuje po rozgrzaniu auta kluczyk znika i pokazuje się po zgaszeniu nie wiem co jeszcze sprawdzić .
    • Przez Gryceq
      Witam,
      Jestem tu swiezy i przewalilem juz chyba caly internet.
      Wiec u mnie temat jest taki. Jechalem wczoraj do rodzinki i w trasie postanowilem troche wypalic dpfa wiec wkrecilem mojego diesla na 3,5tys obrotow i tak przejechalem ok 5km.pod koniec zobaczylem ze rosnie temperatura, normalnie to ok 80-85stopni, przekroczylo 90 i delikatnie roslo oczywiście juz zaprzestalem go katowac,pomyslalem ok wysoka temp.przy procesie wypalania raczej ok no i tak jechałem jeszcze z 50km temp trzymała sie ok 95stopni jak wchodziłem na obroty to rosla dziwne.ok wiec dojechalem postawilem autko i dzis ruszay do domu,temperatura przy -15na zewnatrz a mi po paru min jazdy zaczyna rosnac temperatura silnika do ponad 90 i ciagle rosnie doszlo do 100wiec sie zatrzymalem, dodam ze wogole nie grzalo w środku zero ciepla po ok 20km gdzie jeszcze wczoraj grzalo az milo.zawrocilem wiec do rodzinki i zaczalem ogladac czy nie wzielo plynu czy gdzues nie leci,wszystko ok poziom ok nic nie cieknie nie dymi z rury jak np przy uszczelce pod glowica,ale zobaczylem jakis syf w zbiorniczku wyrownawczym czarne jakby cos przypalonego,brud...i tu zagwostka co to moze byc? Dodam ze pompa wody chyba ok bo widac jak gorny wezyk pompuje plyn normalnie leje ja nie saczy ni nic tylko papuje.
      Help co robic?
    • Przez Bialadama
      Witam wszystkich jestem nowy naa forum i nie moge sie odnalesc
       
      aa wiec problem mam taki od wymiany uszczelki pod glowicą
      Zrobiłem 500km i juz dolałem litr oleju
      Co jest przyczyną tego ?
       
      Pomocy
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.