Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich miłośników , chcę wymienić serduszko w swym opelku vectra B 2.0 benzyna 99 r (po lifcie) ,darczyńca vectra A 2.0 benzyna 95 r , na pierwszy rzut oka co mi wpadło to to że moja bagnet ma po lewej a ten drugi ma po prawej (pisze o tym by może kogoś naprowadzić który to silnik , a oba są x20xe , silnik jest kompletny rury magistrali , kolektory , czujniki , sprzęgło) . Pytałem w paru miejscach i ponoć choć jest takie samo oznaczenie to mogą być problemy z elektryką .

Może ktoś wie, czy potrzebne są jakieś modyfikacje w związku z tym? Czy to będzie pasować, czy trzeba coś przerobić, dokupić itp.?

Pozdrawiam .


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instalacja elektryczna zostaje z auta. Przekłada się goły silnik, podłącza i działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem , mi się też to tak prosto wydawało i że oznaczenie to oznaczenie tylko co pojadę do warsztatu to każdy zastanawia się co z elektryką

Pytam osoby które może coś takiego zrobiły i z czym się to wiąże


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to odpowiedziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniasz miske jesli bagnet to problem

reszta jak wyzej

wymieniasz sam slupek

osprzet wkladasz ze swojego

 

btw co za sens wkladac silnik z ponad 20 letniego auta ??

ma malo nalatane czy za darmo jest ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znajomy miał vectrę i pękł pasek a że sam prowadzi zakład z alternatorami a za ścianą ma naprawę silników to zrobili mu go na igłę i dał samochód żonie a w nią wiechał gościu z boku i somochód do kasacji bo się nie opłacało go naprawiać a silnik ze skrzynią wyjeli bo był z tydzień po remoncie i tak sobie stoj ze 2 lata a chce za niego 1500


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak stoi 2 lata to juz nie jest igla

i wart moze 500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Wyjcio
      Dzień dobry, mam problem z Vectrą B - 1997, benzyna 2.0i 100kw.
       
      Przed wymianą czujnika położenia wałka rozrządu samochód potrafił zgasnąć w trakcie jazdy, nie ma żadnej prawidłowości (bez różnicy na jakich obrotach), może przejechać 200 km albo 10 km, jednak po chwili odpalał i znów mógł jechać 100 km albo 1 km.
       
      Po wymianie czujnika było lepiej (nie gasł i odpalał od pierwszego), ale to chyba był przypadek bo teraz znowu zdarza mu się to często, chociaż rzadziej w trakcie jazdy.
      Samochód po wyłączeniu może odpalić lub nie, też brak jakiejkolwiek prawidłowości (przynajmniej ja nie widzę, np. wyjdę do sklepu i już nie odpalę).
       
      Najdziwniejszą rzeczą jest chyba, to że gdy nie chce zapalić to wydaje się że akumulator jest całkowicie rozładowany (po kręceniu), jednak kolega podjechał, podłączył swój i nic, mimo że akumulator wydaje się całkowicie rozładowany, to po 1 dniu lub 2 (oczywiście bez ładowania) samochód odpala od pierwszego a akumulator kręci jak po ładowaniu?
       
      Kolega próbował odpalić na swoim akumulatorze i za pomocą samostartu, żeby wykluczyć problemy z paliwem i akumulatorem, Kręcił ale nie odpalał.
      Po 24 godzinach odpalił sam od pierwszego i tak jak pisałem, akumulator wydawał się całkowicie rozładowany a i tak po 24 godzinach odpala jak nowy.
       
      Dodam, że w trakcie jazdy dopóki nie zgaśnie, to jeździ bez zarzutów żadnych spadków mocy czy obrotów, jak gaśnie to nie szarpie.
      Dzisiaj np. sam go wyłączyłem po krótkiej jeździe (2km), gdy chciałem wrócić to odpalił od pierwszego ale zgasł po 2/3 sekundach i już nie odpalił.
      Z góry dziękuję za pomoc.
       
    • Przez Rekin517
      Witam mam problem z vectra 2.0 automat chodzi o skrzynie nie da się załączyć trybu sport skrzynia chodzi płynnie ale chciałbym przetestować jak chodzi na sporcie jak ktoś może pomóc będę wdzieczny
    • Przez namygal
      Cześć!
       
      Kupiłem miesiąc temu opla vectre b w benzynie z silnikiem 2.0 . Ogólnie od samego początku bardzo zastanawiał mnie wydobywający się spod maski bociani klekot. Auto kupiłem w marcu więc za wcześnie żeby w okolicy pojawił się jakiś bociek... Dodam też, że dźwięk ten towarzyszy mi z reguły przy niskich obrotach. Nie miałem okazji sprawdzić jak na wyższych, bo zazwyczaj w takiej sytuacji wali u mnie bassem i nie słyszę nic poza nim.
       
      Proszę o jakąś wskazówkę gdzie mógłbym poszukać przyczyny. Jestem kompletnym amatorem i dodam, że jest to moje pierwsze w życiu auto więc chciałbym się sam czegoś nauczyć. Wiadomo, że nie na każdego mechanika można polegać w dzisiejszych czasach.
       
      Nie wiem czy ma to coś wspólnego z klekotem, ale kiedy stoję na światłach (obojętnie czy na biegu lub też nie) to wskazówka obrotomierza podskakuje nawet do 3 tys. obrotów... Czy to normalne? Przy wolnej prędkości podczas hamowania często miewam wrażenie jakbym niechcący wcisnął pedał gazu lecz wiem, że tego nie robię. Auto po prostu jakby żyło swoim życiem.
       

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.