Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam problem z recznym a polega on na tym że prawa strona bardzo słabo trzyma lewa trzyma tak jak należy. Do tej pory wymieniłem linki ręcznego nasmarowalem też tłoczki od prowadnic. Wcześniej ręczny zacinal się na tym prawym kole linka nie odbijala. Klocki są bardzo blisko tarczy tak jak należy dzwignia która pracuje po zaciągnięciu ręcznego dochodzi do końca czyli do tego ogranicznika wiecie w czym może tkwić przyczyna ? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostaje do sprawdzenia korektor luzu szczęk.Wciśnij do oporu tłok w uchwycie hamulcowym tak jak przy wymianie nowych klocków.Może się regulator się rozrusza.

A przy okazji sprwdź czy klocki siedzą luźno w prowadnicach czy nie zacinają się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że wina tkwi w klockach dzisiaj się dokładniej jeszcze temu przyjrze może klocki się zeszklily ale dzięki za sugestie dam znać co i jak 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to problem zacisku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wczoraj przyjrzałem się sprawie bliżej i wina jest po stronie zacisku według mnie. Na hamulcu nożnym koło staje dęba natomiast na ręcznym lewy sprawny zacisk trzyma bardzo dobrze natomiast prawy z którym jest problem trzyma bardzo słabo można kręcić kołem trzpień dochodzi do blokady czyli do końca po zaciągnięciu ręcznego. Gdy naciska się pedałem widać jak ten trzpień porusza się prawo lewo nie wiem w czym przyczyna w lewym tego nie ma. Pytanie teraz z mojej strony lepiej samemu wyjąć zacisk i go reanimować czy oddać cały do mechanika?

 

Pozdro

Edytowane przez Sinres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ci pisał Arkos i ja?Na początek sam możesz na luźnym zacisku wypchać tłoka na max możliwości aby tylko nie wypadł i wcisnąć tłok jak ci pisałem tylko jego trzeba wciskać i kręcić.Może się rozrusza.Jeżeli nie będzie poprawy to rozbiórka albo wymiana na sprawny.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdemontować zacisk, kupić zestaw naprawczy (tłok + uszczelnienia) i zrobić. Wtedy to ma jakiś sens.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra dzięki za pomoc.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.