Sprawdzony warsztat - okolice Grudziądz, Bydgoszcz, Świecie
-
Podobna zawartość
-
Przez Gość micek71
Witam.Jak w temacie.Kat osiąga po paru kilometrach taką temperaturę że w kabinie kiedy tylko auto się zatrzyma robi się siwo od dymu,wydobywa się z okolic dzwigni ręcznego..Pod autem masakryczna temperatyra. Parę dni temu wypaliło mi wielką dziurę w dpfie.Stopione zostały przewody paliwowe i wytopiło dziurę w zbiorniku paliwa,linki od ręcznego i wykładzinę tunelu środkowego.Wymieniłem to wszystko i myślałem że jest po problemie ale niestety nie.Dzisiaj byłem na kompie-brak błędów.Przepustowość dpfa prawidłowa,wtryski super.Nie bierze oleju.Na desce brak alertów.Auto odpala i jeździ normalnie ale pali jak smok.Skrzynia automat na 5 biegu 90/h około 10-11L/100km. na 6 biegu 110km około 11-12L.Proszę o pomoc.
-
Przez Shadowzap
Witam, Od jakiegoś czasu przy ruszaniu autem na niskich obrotach były silne wibracje. ( ale tylko na niskich obrotach i szczególnie na 1 biegu) jechałem na drodze ekspresowej i nagle w aucie zaczęło wyć jakby łożysko się rozwaliło to zjechałem od razu na bok i po zatrzymaniu samochód zaczął normalnie chodzić. Gdy ruszyłem za 2 razem to wyło bardzo mocno oraz zaczęło szarpać oraz obroty falowały w aucie. OD razu się zatrzymałem i zakończyłem jazde. Czy to może być coś ze skrzynią biegów?
-
Przez Gość baumator
Witam.
Szukając info na forum wpadłem na pomysł by zapytać wprost osobe która miała wycięty dpf.
2 tygodnie temu jadąc autostradą Zafia zaczęła tracić moc , nie wyskoczył żaden błąd. Postanowiłem dojechać do zjazdu (około 10 km) Samochód pod koniec zjazdu miał już problem wjechać pod górkę na 2 biegu. W pewnym momencie usłyszałem świst powietrza i wydostający się dym z przednich nadkoli . Oddałem samochód na warsztat , stwierdzono pęknięcie kolektora co zakończyło się regeneracją turbiny i spawaniem kolektora . Następnym krokiem zlokalizowano zapchany DPF - kazałem wyciąć . Wycieli flaki zaspawali. Ponad to widziałem że odkręcili rurkę z EGRa i wstawili jakąś blaszkę która zamyka EGR. Samochód nadal nie ma mocy i już chcą grzebać w rozrządzie bo myślą że przeskoczył . Szukam rad , pomysłów co trzeba by było jeszcze zrobić zanim rzeźnik zacznie rozbierać silnik co czuję że jest nie potrzebnie .
Podsumowanie .
1) narastający brak mocy - nie wchodzi na obroty .
2) Pęknięcie kolektora turbiny
3) Wymiana kolektora turbiny wraz z turbiną
4) Wybebeszenie flaków z DPF
5) Wstawienie blaszki zamykającej EGR
6) Samochód lepiej wchodzi na obroty lecz dalej brak mocy
Czy coś zostało pominięte . Dodam że mechanik twierdzi że silnik wydaje odgłosy jak by chodził na 3 cylindry.
Brak błędów w komputerze. Brak mocy , dziwny odgłos z silnika ....
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Tomek
-
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami