Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 year later...

Kolego powiem tak z doświadczenia nie kombinuj :) jeżeli silnik jest 1.4 1.8 2.2|| przykładowo o danej mocy 100,200,300KM to taki ma być w innym przypadku czyli ingerencji w silnik, silnik dostaje po dupie :) zawory,wydech,mieszanka itd itd.......

Edytowane przez maersk
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zrozumiałem, że chodzi tylko o włożenie 1,8 do kadetta.

 

A gość pitoli o grzebaniu w silniku.

Zresztą nie ma racji, bo ktoś, kto grzebie, to wie czym co się je i opiera się też na doświadczeniach innych.

No, może ja jestem wyjątkiem i nieraz przecieram szlaki ;)

 

Ogólnie silnik c18nz nadaje się tylko do tego, zeby zrobić zdrowy blok pod 2,0.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

No, może ja jestem wyjątkiem i nieraz przecieram szlaki

 

 

Może nie wyjątkiem ale jednym z nielicznych którzy swoje pomysły wprowadzają w czyn. :D

 

Sam widzisz ilu ludzi chciało by ,bo mocy brakuje ale jak mechanik powie cenę to szczęka im opada.

Widzisz po ludziach z forum że 90 % tych kto chce podnieść moc w aucie myśli że zrobi to za 100 zł.

Tacy fascynaci jak ty wymierają.

Teraz jest era młodzieży którzy żyją życiem wirtualnym i każdy z nich liczy na to że wystarczy kupić auto z najsłabszym silnikiem wpisać kod jak w grze i już jest lepiej.

Dostaje większej mocy i niezniszczalność.

 

Ale faktem jest że zaczynamy robić offtop.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez MWloch
      Witam serdecznie.
      Model auta: Opel Meriva II 1.4 Turbo ECOTEC 120KM 88kW, rocznik 2010.
      Mój problem jest następujący: podczas pracy silnika słychać niemalże identyczne odgłosy jak na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=n6qn4lGKH48&feature=youtu.be
      Mechanik był mocno zdziwiony skąd dociera ten odgłos. Po krótkiej diagnozie stwierdził, że odgłos dobiega z okolicy kompresora klimatyzacji. Samochód pozostał w warsztacie w celu głębszej analizy.
      Czy ktoś z Was miał podobny przypadek?
      Z góry dziękuję,
      Michał.
       
       
    • Przez lchroscicki
      Cześć,
       
      Od wczoraj na rozgrzanym silniku słyszalne są dziwne dźwięki na niskich obrotach  - czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Przebieg 80 tysięcy.
       
      Link do filmu: YouTube Astra J 1.4
    • Przez klusi1990
      Witam serdecznie wszystkich. Mam problem z Merivą należącą do mojej mamy. Zanim udam się do mechanika to chciałem zasięgnąć opinii ponieważ pojawił się niepokojący objaw. Otóż kilka dni temu zauważyłem, że w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego pojawiła się dziwna maź, podobna do pianki. Korek jest czysty co widać na zdjęciach. Natomiast pod korkiem wlewu oleju wygląda to nieco gorzej bo korek jest zabrudzony mazią podobną do gliny zmieszanej z wodą.
      Czy jest to diagnoza której najbardziej się obawiam czyli uszczelka pod głowicą? Czy może jest jeszcze jakaś bardziej optymistyczna wersja? Dodam, że auto pali na dotyk, równo pracuje, nie kopci.
      Z góry dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.