Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Ciężko taki parametr porównać, u mnie jednostki zawsze rozgrzewają się dłużej ze względu na to, że na zimnym silniku jeżdżę bardzo delikatnie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 5 km ponad 80 st.C.A przy zero i poniżej to prawie zaczyna dochodzić do 80.Te silniki się długo grzeją.

A tym bardziej że masz LPG.

Edytowane przez adam1954
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 5 km ponad 80 st.C.A przy zero i poniżej to prawie zaczyna dochodzić do 80.Te silniki się długo grzeją.

A tym bardziej że masz LPG.

 

 

 

ja po przejechaniu 6 km do roboty ledwo sięga ponad 80 st. a jadę cały czas stała prędkością

 

montujesz na zimę jakąś osłonę na kratkę??

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie i nie próbuj ty tego robić.Sterownik silnika jest w takim miejscu że przedmuch powietrza z kratki wlotu w klapie jest mu bardzo potrzebny.

Dla pewności wymień sobie termostat.Jeżeli po 10 km nie masz temp.ok 85-87.Tak w ogóle to wskazania wskaźnika są przekłamane i według Opcoma wyszło że zaniżone o jakieś 5 st.C.

 

Jest jeszcze inny problem (prawdopodobnie) dłuższego grzania u ciebie.Sprawdź jak gaziarz wpiął ci reduktor.Jeżeli masz go równolegle to błąd.możesz to zauważyć przy niższych temp gdy będziesz chciał jeszcze kabinę nagrzać.Ja przepiąłem sobie go na powrocie z nagrzewnicy

Edytowane przez adam1954
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jest jeszcze inny problem (prawdopodobnie) dłuższego grzania u ciebie.Sprawdź jak gaziarz wpiął ci reduktor.Jeżeli masz go równolegle to błąd.możesz to zauważyć przy niższych temp gdy będziesz chciał jeszcze kabinę nagrzać.Ja przepiąłem sobie go na powrocie z nagrzewnicy

Dlaczego wpięcie równoległe jest niezgodne ze sztuką?

Przecież takie wpięcie jest jak najbardziej OK.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest dobre.Ciepły płyn jest rozdzielany do reduktora i do nagrzewnicy.Skutek taki że w kabinie ciepło jest później.Przełączenie reduktora na powrót z nagrzewnicy powoduje że najpierw się grzeje nagrzewnica z potem reduktor.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.