Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo06
      Witam, dziś wymieniłem olej + filtr w moim aucie Opel Astra G 1.6 16V - w warsztacie.
      Po przejechaniu 10km olej już jest czarny. W silniku benzynowym chyba nie powinno się tak stać? Olej jaki wlali to Castrol Magnatec 10w40. Jeśli chodzi o spalanie oleju to coś tam spala - jakieś 250ml na 1000km, zależy od jazdy. Czasami mniej.
      Z tego co pamiętam to jakieś 2 wymiany oleju wstecz to olej po wymianie był normalnego złotego koloru a dopiero po jakimś czasie ściemniał, a nie po przejechaniu 10km.
       
    • Przez szychaw
      Cześć,

      Nie znalazłem podobnego tematu więc zdecydowałem się założyć nowy. Mam nadzieję że wszystko poszło zgodnie z regulaminem forum.

      PROBLEM:
      Jechałem sobie wczoraj moją astra G 1.6 16v X16XEL (wymiana sprzęgła kilka tys. km temu) i w pewnym momencie wrzuciłem bieg po raz ostatni - załadowałem czwórkę i bieg ten został już wrzucony na dobre - lewarek zrobił się nienaturalnie luźny (tak jakby był urwany) - we wszystkich pozycjach jest luźny tylko jakbym próbował "trafić" w tą wrzuconą czwórkę to coś tam się dzieje ale nie wiem do końca co. Zdjąłem mieszek i tam ... nigdy tam nie zaglądałem, oceńcie czy to jest ok?:

      [link=]https://drive.google.com/file/d/13jsAqvaQs7qHEBMlgQk8G4RXMNWFh74c/view?usp=sharing[/link]

      Generalnie nie jestem jakimś dramatycznym laikiem motoryzacyjnym ale przy skrzyni wymiękam. Czy na podstawie powyższego opisu ktoś potrafi stwierdzić czy skrzynia poległa czy to coś z mechanizmem zmiany biegów?

      Spodziewać się wyroku 100 czy 1000zł? Jakie kroki doradzicie?

      Jeśli coś pominąłem to uzupełnię informację,

      Z góry dzięki !
      Pozdrawiam,
      Szymon
    • Przez sumada90
      Witam,
       
      Posiadam Astrę II G 1.6 16V z 2001 roku. Do tej pory bez większych kłopotów, standardowe wymiany. Ostatnio pojawia się problem który bardziej dręczy niż nie pozwala jeździć.
      Zacznę od objawów. Podczas ruszania i zmiany biegów tak jakby lekko mi poszarpywał samochód. Trwa to 1s i wszystko wraca do normy, samochód się rozpędza. Można by szukać problemu w skrzyni jednak problem ten pojawia się także gdy obroty przekraczają 2 tys i gdy podczas jazdy ściągnę nogę z gazu i później znów docisnę (lekko czy do podłogi) takie poszarpywania się pojawiają. Zauważyłem też, że gdy samochód stoi na światłach wskazówka obrotomierza lekko się porusza góra dół tak jakby silnik falował. Takie objawy pojawiają się nie zależnie czy jeżdżę na gazie czy benzynie. Też nie wyświetlają się żadne błędy.
      Sprawdzałem poduszki przy silniku i skrzyni (wszystko było ok), czyściłem EGR, a problemu nie mogę się pozbyć.
      Może Wam trafił się taki problem i jesteście w stanie mnie nakierować gdzie dalej szukać. Cewka i świece? A może sterownik silnika?
      Za wszystkie podpowiedzi z góry dziękuje.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.