Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze chciałem się przywitać ze wszystkimi:)

 

 

Teraz przechodzę do sedna, posiadam Opla Corse B , 1999r 1,2i. Zawsze miałem opony 165/65/14 Musze zakupić opony zimowe i nie mogę znaleźć u mnie na terenie dokładnie takiego wymiaru a co wulkanizator to mniej kumaty żeby mi doradził inne. Ostatnio wypatrzyłem coś takiego.

165/70/14 , 175/65/14 lub 165/60/14 (TYLKO TU JEDNA DO KLEJENIA) są to pony zimowe bo takie potrzebuje. Seryjnie z tego co czytałem są 145/80/13 I moje pytanie jakie opony mogę wkładać czy te z wyżej napisanych mogą wejść? miałem 185/65/14 ale wulkanizator powiedział że będzie obcierało i nie wejdą.

 

 

Bardzo proszę o pomoc bo jestem uziemiony... a w górach zima na całego.

 

PS : czy 70/17 będą? nie wiem czy 170/160 ale 13/70

Edytowane przez Marcinekcinek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nie ma sklepów internetowych żeby kupić tanio i szybko właściwy rozmiar?

Wpisz w google - kalkulator rozmiaru opon - podasz fabryczny rozmiar i kalkulator przeliczy jakie opony można stosować zamiennie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to własnie niema ich w tabeli te które wymieniłem. tzn dało mi 4 rozmiary opon 165/70/r 165/65/14 175/60/14 a seryjny 145/80/13 więc nie łapię się w tym co pisałem. No jesli bym dysponował środkami to bym zakupił nowe na allgero lub intrenatch ale niestety nie mam takiej szansy dlatego szukam czegoś co może być dobre do jazdy na jeden sezon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wild_elk
      Witajcie,
      mam nadzieję, że nie dubluję tematu ale nic wcześniej nie znalazłem, co pasowałoby do mojego problemu. Wymieniłem 10-07-2018 tarcze + klocki hamulcowe na przedniej osi, Corsa C 2004r prod, silnik 1.3 CDTI. Kilka dni temu zauważyłem zgrzytanie, chrobotanie przy delikatnym naciśnięciu hamulca, przy mocniejszym hamowaniu przypadłość staje się zdecydowanie cichsza, jednak nie ustaje. Pojechałem do serwisu - tak, to było ASO Opla z prośbą o sprawdzenie, miły pan stwierdził, że auto się kończy, co już wywołało we mnie sporo agresji  poza tym naszło kamyszków, brudu, syfu, moja wina i muszę się nauczyć jeździć. Sprawdzenie pomogło na jeden dzień. Dzisiaj zdjąłem koła i bum, okazało się, że blaszka trzymająca zacisk na prawym kole, górna jest luźna i przy hamowaniu prawdopodobnie trze o tarcze - proszę powiedzcie mi fachowo jak się to dziadostwo nazywa i cz dobrze powiedziałem z zaciskiem, sorry jestem humanistą  
       
      Pytanie, czy tarcza na obwodzie po tym ponad miesiącu kontaktu z metalem jest nadpalona, czy mi się wydaje?
       
      Pytanie dodatkowe, obracając tarczą nie kręci się gładko, blokuje, czuć wyraźny opór, lewe koło mocniej, prawe mniej ale blokuje. Co wymienić, żeby zminimalizować dolegliwości. Szerszeń nie należy już do najmłodszych aut, jednak nigdy mnie nie zawiódł i musi posłużyć jeszcze jakiś czas. Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi,
       
      pozdrawiam Krzysiek






    • Przez mich10892
      Mam problem z Astrą G silnik x20DTH, nie odpala, mechanik stwierdził uszkodzenie sterownika pompy wtryskowej, twierdzi również, że w tym silniku po wymianie sterownika na inny należy zaprogramować immobilizer, czy tak rzeczywiście jest?
    • Przez gadgetPDZ
      Hej,
      potrzebuje Waszej pomocy. Jeżeli temat się powtarza to z góry przepraszam, ale mam duży problem. Niedawno kupiłem Merivę z 2004 roku z silnikiem 1.7 CDTI. Auto ma przjechane około 200 tys. i wiem, że nie było przy nim nic robione od 2 lat. Dziś zauważyłem, że po wciśnięciu do połowy sprzęgła auto zaczyna jakoś dziwnie klekotać. Po puszczeniu lub wciśnięciu do końca wszystko jest OK. Dodatkowo przy 2 i 3 biegu jest delikatne szarpnięcie po puszczeniu sprzęgła. Internet i fora podpowiadają, że to najgorsze z najgorszych, czyli niebawem będzie do wymiany dwumasa. Pytanie do Was czy istnieje możliwość bezpiecznej zamiany dwumasy na jednomas (jeżeli tak to polećcie coś)? Jeżeli jestem skazany na dwumasę to poradźcie gdzie kupię najtaniej komplet sprzęgła, aby nie wydawać milionów monet na ten zabieg.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.