Skocz do zawartości
LuZet

problemy po czyszczeniu przepustnicy astra g 1.6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam więc zacznę od początku 😉 W moim autku astra g 1.6 16v z gazem 2 gen ostatnio gdy postawiłem auto lekko na wzniesieniu nie chciało odpalić chodź paliwa mialem z 15litrów. Odpaliłem go metodą na plaka i dojechałem do domu na gazie po powrocie do domu auto już normalnie odpalało i jeździło na benie. Przy dodawaniu plaka zauważyłem że przepustnica jest zasyfiona więc wyczyściłem ją i krokowca i egr. Niestety uszczelka pod przepustnica była przerwana w jednym miejscu ale musiałem wszystko złożyć bo na sklep było za późno. Po złożeniu i podpięciu klemy auto na jałowym waha się między 1500-2tys obrotów przedtem trzymało normalnie obroty ok 800-900. Odpinałem aku na godzinę i próbowałem ponownie czekając do załączenia wentylatora jednak nadal to samo... Pytanie czy przepustnica sama się musi zaadoptować podczas jazdy czy problem leży po innej stronie? Dziękuję za uwagę pozdrawiam


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinna się zaadoptować.Czasem trzeba pojeździć trochę.Ale jak ty złożyłeś na pękniętej uszczelce to możesz mieć lewe powietrze i będzie świrować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelkę postaram się kupić i wymienić jutro😉


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wtedy zrób ponowną adaptację

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie w sklepie niestety nie mieli uszczelek więc zrobiłem własną papierową. Zdała egzamin auto po resecie utrzymuje normalne obroty niestety o ile na benzynie super jeździ na lpg tak jakby szarpie przy przyspieszeniu i nieco traci na mocy. Czy winy szukać po stronie przepustnicy czy może oddać auto do gazowników lub też pojeździć więcej na benzynie żeby się dostroiło? czekam na rady pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest na beni dobrze - to bym jeszcze trochę km na samej pojeździł i gdy dalej będą problemy z lpg to na regulację do gazownika.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam pojeździłem trochę na benzynie na lpg niestety nie polepszyło się winny okazał się parownik. Założyłem inny z poprzedniego auta i wszystko gra musze tylko odwiedzić gazowników w celu korekty ustawień dziękuję za zainteresowanie pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Sledzikowy
      Witam, jestem w posiadaniu Opla Astra H 1.8 125KM z roku 2004 i przebiegiem 190 tys, wczorajszego po południa gdy odpaliłem samochód jedna kontrolka na desce nie zgasła i był to "samochód z kluczykiem" postanowiłem za pomoczą gazu i hamulca sprawdzić te błędy i pokazały się:
      ECN 112206
      ECN 155001
      ECN 112052
      Czy ktoś z was jest mi w stanie powiedzieć co to za błędy, jakie naprawy się szykują i co dalej z tym fantem?
    • Przez zbysiorek123
      Cześć,
      znowu mam problem więc piszę. Zastanawiam się czy to już kolejny sterownik chce paść czy przewody. 
      A mianowicie w ciągu 4 miesięcy kupiłem 3 sterowniki i na każdym po jakimś czasie był ten sam problem.
      Na aktualnym sterowniku przejechałem jakieś 10 000 km ( po naprawie w elektro-bip ) i wyskakuje mi kontrolka by jechać do serwisu..  (samochód z kluczem ) .
      Lista błedów na zdjęciu. Po usunieciu wracają. 
      Teraz tak, albo mam takie szczeście do sterowników.... albo przewody..
      I teraz pytanie jak je sprawdzić jest ich cała masa jakieś pomysły ?
      Piny są całe niezaśniedziałe próbowałem szukać ale są sztywne w peszlu . I nie wiem co teraz znowu sterownik ( oddać go na gwaracje ? jak stwierdzą że to nie sterownik to place 300zł za sprawdzenie tak jest napisane w warunkach gwaracji...
      Lecz jak przyszedł sterownik naprawiony to przez te 10 000 km było wszystko ok.
       
       
      licze na sugestie 
      pozdrawiam
       

    • Przez shardac
      Czołem!
      Mam problem z Astrą G 1.6 16v 74kW po wymianie EGR. Wywalało błąd bodaj P1415 (błąd komunikacji z EGR). Objawy tradycyjne dla uszkodzonego zaworu w tym silniku. Wymieniłem na nowy, objawy ustąpiły. Pojawił się jednak inny problem: wywala chęcią, błąd P0400 i CZASEM przygasa przy ruszaniu. Co może być problemem? Uszkodzony nowy EGR? 
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.