Skocz do zawartości
engets

Astra 1.7 DTI olej w zbiorniczku wyrównawczym

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

Od sierpnia tego roku jestem właścicielem astry g 1.7 DTI. Generalnie jest to moje pierwsze auto przy kupnie auta byłem bardzo ostrożny lecz ze względu na brak doświadczenia nie spojrzałem w zbiorniczek wyrównawczy. Tam okazało się być czarno od oleju. Postanowiłem wyczyścić zbiorniczek i zalać nowego boryga, Spuściłem ok 5 litrów starego boryga (przedtem wyciągnąłem cały olej strzykawką przed spuszczeniem) po zabiegiu przepukałem układ 2 razy (wiem że to za mało po prostu chciałem zweryfikować co się będzie działo) po zalaniu nowego boryga (około 3 miesiace temu) wychodzi już troszkę czarnego w zbiorniczku do tego ubywa go, dolewałem już 2 razy po około 100ml- 150ml. Sprawdziłem korek od oleju na nim nic czysto sam olej bez żadnego nalotu różowego czy jakiegoś miksu oleju z płynem sam olej. do tego jak sprawdzam poziom oleju jego nie przybywa. Ktoś może spotkał się z taką sytuacją i były wstanie mi pomoc :) ?

Pozdrawiam
engets


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ASTRA 1,7 DTI hehe Chyba jestem specjalistą w tym temacie mam ją od 10 lat. Silnik jest w miarę ok ale wszystko co go otacza trzeba wymieniać. Ja już wymieniłem chyba wszystko:-). Jeżeli chodzi o olej w zbiorniku wody to wada fabryczna wszystkie tak mają jak przegrzane i przejechały dużo km oringi twardnieją po przegrzaniu i puszczają olej do wody!!!

 

Na początku jedna z głównych przyczyn to 1.Oringi na wtryskiwaczach (radze dobrego mechanika a najlepiej serwis koszt chyba 400zł bo wszyscy na około zaczynają od głowicy a po wymianie uszczelki dalej olej jest w wodzie 2 sprawdzenie szczelnosci chłodniczki oleju- najlepiej odrazu nową kupić albo na szrocie nie zajechaną 3. bardzo rzadko spotykana głowica albo uszczelka.


Ja osobiście miałem mały wyciek kilka lat jeździłem nie przejmując się -jedyna wada to ze węze puchną ;) bo nikt nie miał pojęcia w okolicy co to może byc. Jak masz czysty korek oleju to na 99% oringi. Podejrzewam że z tą usterką są wszystkie astry na allegro bo na zdjęciach są czarne zbiorniki od oleju albo zdjęć silnika nie ma:-) jak cos to pisz albo dzwon 600009173


Typowe usterki tej astry to 1 .Olej w układzie wody 2. pada alternator( jest nisko położony woda ze śmieciami się dostaje do niego) 3.Serwo hamulcowe 4. Po 200000 pada komputer plus pompa, przepływomierz, skrzynia biegów,

Edytowane przez Bakrilogu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją asterkę z y17dt sprzedałem z przebiegiem 220tyś km , nic z tych przypadłości nie miała.

 

SORRY, diody w altku robiłem

Edytowane przez Fircyk81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Opelastra12
      Witam, mam opla astrę j, 2012 rok. Od jakiegoś czasu w trakcie jazdy radio przełącza się na kilka sekund na AUX po czym znów przełącza się na stację radiową. Powtarza sie to kilkukrotnie i jest to bardzo uciążliwe, nie występuje po kazdym włączeniu silnika lecz losowo. Czy ktos spotkal sie z czymś takim i wie dlaczego tak się  dzieje? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
    • Przez nik000s
      Witam.
      Posiadam Opla Corse C 1.4 benz. 2004 rok i mam w planach dołożenie z przodu dokładki trochę innej, wyższej niż seryjna i zastanawiam się jaka będzie pasować, słyszałem że pasuje od renault laguny II, ale nie jestem pewien. Czy ktoś zakładał do swojej corsy dokładkę inną niz oryginalna? Jeśli tak to od jakiego modelu samochodu, czy były jakieś modyfikacje przy niej?
      w Załączniku/grafice corsa z fajną dokładką i chciałbym uzyskać podobny efekt
       

    • Przez Getroyer
      Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę regulatora napięcia. Odkręciłem wszystkie śruby dostałem się do alternatora tyle że szpilka trzymająca alternator od dołu jest za długa i nie mogę jej wyciągnąć ponieważ dosięga ramy. Macie jakiś sposób na to czy będę musiał ją uciąć?

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.