Skocz do zawartości
Gryceq

Wysoka temperatura plynu brak ogrzewania syf w zbiorniczku wyrownawczym

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem tu swiezy i przewalilem juz chyba caly internet.

Wiec u mnie temat jest taki. Jechalem wczoraj do rodzinki i w trasie postanowilem troche wypalic dpfa wiec wkrecilem mojego diesla na 3,5tys obrotow i tak przejechalem ok 5km.pod koniec zobaczylem ze rosnie temperatura, normalnie to ok 80-85stopni, przekroczylo 90 i delikatnie roslo oczywiście juz zaprzestalem go katowac,pomyslalem ok wysoka temp.przy procesie wypalania raczej ok no i tak jechałem jeszcze z 50km temp trzymała sie ok 95stopni jak wchodziłem na obroty to rosla dziwne.ok wiec dojechalem postawilem autko i dzis ruszay do domu,temperatura przy -15na zewnatrz a mi po paru min jazdy zaczyna rosnac temperatura silnika do ponad 90 i ciagle rosnie doszlo do 100wiec sie zatrzymalem, dodam ze wogole nie grzalo w środku zero ciepla po ok 20km gdzie jeszcze wczoraj grzalo az milo.zawrocilem wiec do rodzinki i zaczalem ogladac czy nie wzielo plynu czy gdzues nie leci,wszystko ok poziom ok nic nie cieknie nie dymi z rury jak np przy uszczelce pod glowica,ale zobaczylem jakis syf w zbiorniczku wyrownawczym czarne jakby cos przypalonego,brud...i tu zagwostka co to moze byc? Dodam ze pompa wody chyba ok bo widac jak gorny wezyk pompuje plyn normalnie leje ja nie saczy ni nic tylko papuje.

Help co robic?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby nie UPG.

Edytowane przez mk5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka pod głowicą, weże chłodzenia twarde?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co dotykalem waz ten zaraz za termostatem byl miękki i cieply.plynu jak by nie ubylo bo zaraz zreszta wywala katkolka. Czy mozliwe zeby zacial sie termostat? Tylko by chyba dawal cieplo? No i martwi mnie brud w zbiorniczku ale nie widac jakby oleju tylko ten czarny brud.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli by sie zaciął termostat to by ogrzewanie było, teoretycznie może być jeszcze pompa, ale osad, brak ogrzewania, syf w zbiorniczku może sugerować UPG. Sa nie drogie testery na zawartość spalin, możesz zrobić test.

czarny brud=może spaliny

Edytowane przez mk5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie obawiam sie najgorszego czyli upg:( test spalin w poniedziałek zostawilem auto u rodzinki i musiałem wrocic do domu ale w poniedziałek wracam po niego i mysle co dalej jechac raczej sie nie powinno chyba ze do mechanika jakiegos pare km,nie zaszkodzi? Bo nie wiemczy brac lawete czy jechac szkoda mi silnika a mysle ze tym wypalaniem dpfa wydmuchalo juz uszczelke ale oby nie test pokaze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja gdybym mial nie duzo km to bym jechał, chodzi o to by nie przegrzać silnika, jezeli rośnie zbyt wysoko temp to bym nie jechał.

test możesz zamówić i zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak ogrzewania to nie wina termostatu pompa działa bo jest obieg płynu na 99% UPG można jeszcze odkręćić korek od zbiorniczka płynu ale na zimnym silniku potem rozgrzać i jak zacznie wypychać płyn ze zbiorniczka po dodaniu gazu to uszczelka na bank


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na pompę wody.Była może nie dawno wymieniana???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety do siebie gdzie mam dostep do wiekszosci mechanikow mam ponad 100km wiec moge nie dojechac:/

Test mam nadzieję dostane i zrobie w pon.oby nie bylo w nim spalin.

Co do zbiorniczka to odkrecalem na zimnym i troche czekalem az zacznie sie cos dziac i nie dzialo sie ale byc moze nie zagrzalo sie dobrze. Ale zrobie ten test z korkiem raz jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pompa nie byla ruszana, wymienialem termostat tylko we wrzesniu.

Ale gdyby byla pompa to by nie pompowalo plynu do zbiorniczka tym gornym wężykiem,a pompuje zdaje sie mocno. I tu nie wiem czy wykluczac pompe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wcześniej nie widziałem tego syfu. Raczej pojawił sie teraz, w sumie na pewno teraz bo kilka dni temu mrygnela mi kontrolka od plynu w chodnicy to delikatnie spadl plyn ponizej poziomu to dolalem i było ok,i tego syfu na pewno nie bylo,do czasu przegonienia na wysokich obrotach. Mam tez fotke tego syfu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to nie zbyt dobrze bede spał:/ no ale lepiej wiedziec niz kombinować

Ponad 185tys przeleciane autko mam od czerwca przejechalem moze z 10tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebieg licznikowy, czy autentyczny? rok auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2007r teoretycznie autentyczny, mechanika opinia ze tyle powinien miec ale czy to prawda nie wiem.sam sciagany od niemca teoretycznie nie powinien krecic licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cofnięty na bank te silniki wytrzymują znacznie więcej lub nie szanowany wczesniej

Edytowane przez TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez lipisz
      Witam mam problem z błędem P03080-08 ( z opcoma)wymieniłem wszystkie świece dałem tez nowy moduł i dalej wyskakuje po rozgrzaniu auta kluczyk znika i pokazuje się po zgaszeniu nie wiem co jeszcze sprawdzić .
    • Przez Bialadama
      Witam wszystkich jestem nowy naa forum i nie moge sie odnalesc
       
      aa wiec problem mam taki od wymiany uszczelki pod glowicą
      Zrobiłem 500km i juz dolałem litr oleju
      Co jest przyczyną tego ?
       
      Pomocy
    • Przez Sedit
      Witam. Mam problem z vectrą. Odpala, lecz po chwili gaśnie. Ale może zacznę od początku.
       
      Po dość kosztownych przeżyciach z astrą, postanowiłem zmienić samochód. W moje ręce trafiła za grosze ów wspomniana vectra. Za grosze, gdyż miała problem, z którym nie mógł sobie poradzić zakładowy mechanik. Otóż z silnika uciekała woda. Kilka dni później zlokalizowałem wyciek. Przerdzewiał korek serwisowy w bloku silnika (tak to się nazywa?). Po wymianie, skręceniu silnika do kupy, ustawieniu rozrządu i podłączeniu wszystkiego przyszła chwila prawdy. Uruchomienie samochodu. Odpalił, ale po chwili zgasł. I tak się dzieje do chwili obecnej.
      Błędy:
      p0400
      p0380
      Po podłączeniu komputera zauważyłem coś ciekawego. Gdy ciśnienie na CR osiągnie 20Mpa samochód odpala, zaś gdy przekroczy 150Mpa gaśnie. Po odłączeniu czujnika ciśnienia na CR, samochód odpala i działa ciągle, ale brzmi jakby miał przestawiony rozrząd. Sprawdziłem, jest ustawiony dobrze. Teraz jestem w kropce. Co mogłem zepsuć, co źle podłączyć? Może zawór na CR?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.