Skocz do zawartości
nestle100

Astra F 1,6 8v , nazwa przewodu gumowego i szarpanie na 4 biegu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

użytkuję od roku astre w kombi , 1,6 8v , 52kw silnik gaznikowy , nawet w miare bez awarii jezdzila aż do teraz. Zauwazyłem uszkodzony przewód pomiedzy głowicą a serwem hamulca - jak on się nazywa dokladnie ? mozna linka do allegro z tą częścią ? Gdzie jest napisane oznaczenie silnika ?

 

Druga sprawa . lekko szarpie na 4 biegu jak jade okolo 45km/h z minimalnym wduszeniem gazu (samochod tylko na bezynie jezdzi). , czy ta awaria wynika z uszkodzenia tamtego przewodu ?

 

pozdrawiam

Leon

Edytowane przez nestle100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze primo, to nigdy Astra nie miała gaźnika.

Masz jednopunktowy wtrysk, najprawdopodobniej X16SZ.

Przewód się nazywa PRZEWÓD PODCIŚNIENIOWY SERWO HAMULCOWEGO.

Numer części 90374805.

Szarpanie może być efektem uszkodzenia tego przewodu, bo będzie dostawało się przez niego lewe powietrze do silnika, które zuboży mieszankę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po małym pożarze pod maską ten przewód się przepalił i z braku dostępności (w c16se jest inny niż w x16szr na przykład) po prostu dorobiłem z gumowego węża zbrojonego o podobnej średnicy, po końcach złapałem na cybanciki skręcane i trzyma się już któryś rok. Tam nie ma ciśnienia typu 10 atmosfer tylko podciśnienie więc daje to radę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, silnik to faktycznie x16sz z 1pkt wtryskiem . poprzedni wlasciciel mowil że jest na gazniku , wiec że pod maske nie zaglądąłem to tak myslalem. Przewodu nadal szukam, sklepy biedne nie mają . Po wymianie sprawdze jak działa, ten jest dziurawy.

 

Jeszcze inne pytanie , czy ten gumowy przewód podkreslony na żolto to odpowietrzanie-odma ? bo drugi jego koniec do niczego nie podpiety.

 

 

post-54725-0-67076800-1484906018_thumb.jpg

Edytowane przez nestle100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinien być podpięty z tyłu monowtrysku tuż nad wężem od MAP-sensora.

 

A węża szukaj na szrocie, w sklepie raczej nie bedzie.

pamietaj, żeby zawór zwrotny miał odczep na sterowanie klapki obiegu wewnętrznego.

 

O, a na zdjęciu tego nie masz - działa ci obieg wewnętrzny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjecie wzialem z neta bo chwilowo nie moge zrobić. Na niebiesko zaznaczylem obecny gumowy przewod - ma koncowke peknietą , i calego nie chce wymianiąc tylko na odcinku miedzy glowicą a zaworem zwrotnym.

 

 

"Powinien być podpięty z tyłu monowtrysku tuż nad wężem od MAP-sensora." - jest to wejscie weża w miare łatwo dostepne czy trzeba szukać po omacku ?

 

Obieg wewnetrzny raczej mi dziala

post-54725-0-42717500-1484916231_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łatwo dostępne, tuż nad przepustnicą.

No jak jest pęknięty, to obieg raczej nie działa, bo klapka jest starowana podciśnieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak pekniety to zalozyc termokurcza i podgrzac

zalatwi sprawe

jak koniec to uciac i wsadzic w gumowe kolanko czy przejsciowke

myslec kurka myslec

a nie latac na sile kupowac

na jakis czas styknie taka naprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w zalaczniku zdjecia *(nie mam liter pl) . gdzie podlaczyc ten przewod zaznaczony na czerwono ? szukalem nie moge namierzyc zlacza. prosze o dokladne zaznaczenie lub jakis schemat gdzie by bylo widac.

 

a przewod od serwa jest calkowicie martwy ,pekl wzdluz ,szukam nowego

 

 

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia2/Galeria/8805582/1#zdj3

post-54725-0-72006000-1485252087_thumb.jpg

post-54725-0-52734300-1485252138_thumb.jpg

post-54725-0-48949100-1485252210_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież już pisałem, tuż nad wężem od czujnika ciśnienia bezwzględnego, z tyłu monowtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Getroyer
      Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę regulatora napięcia. Odkręciłem wszystkie śruby dostałem się do alternatora tyle że szpilka trzymająca alternator od dołu jest za długa i nie mogę jej wyciągnąć ponieważ dosięga ramy. Macie jakiś sposób na to czy będę musiał ją uciąć?

    • Przez Combo1.6_CNG
      Cześć wszystkim, że względu na to że jestem laikiem, chciałbym zaczerpnąć od was info, proszę nie hate'owac, w moim combo[Corsa C] 1.6benzyna/CNG fabryka chce wyciąć katalizator, który jest kolektorowy nr gm55/gm13105075. Czy po wyjęciu kata auto będzie jeździło normalnie? Co trzeba wstawić tam w zamian? 
    • Przez Gwardi
      Witam, posiadam Opla Astra H GTC z 2005 roku z zacnym silnikiem benzynowym 1.8 16v 92kW . Odkąd go kupiłem to miał już problem ze zbyt dużym spalaniem, sięgało ono rzędu 15l/100km po mieście a w trasie 6.7l/100km. Zostało wymienione: termostat z czujnikiem temperatury gdyż osiągał maksymalnie 65 stopni, sonda lambda za katalizatorem. Po podłączeniu komputera udało się uzyskać bład typu " Czujnik 1, o2 " ( zagubiła mi się kartka z tym błędem i nie jestem w stanie napisać go w 100% poprawnie jak się wyświetliło). Po wszystkich wymianach udało mi się zejść do 11l/100km. Oleju po mieście nie bierze, w trasie już bardziej chce mu się pić. Dodam jeszcze że przy małych prędkościach rzędu 20-40km/h potrafi lekko szarpać, nie zawsze ale czuć.
         I moje pytanie jest takie, czy to normalne że tyle pali, czy jednak coś jest nie tak ?
       
      Dziękuję za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam.
       
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.