Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

jednak ciśnienie oleju jest okey:

z tym olejem spróbuje jak piszesz - jak coś się zadzieje będę Was informował

A na chwilę obecną: wieczorem będę miał więcej info.

 

Wyczytałem w necie i tu na forum, że dla tego silnika norma pobierania oleju to około 1l na 1000km - prawda to?

Bo z tego co ja zauważyłem przez około 5tysięcy dolałem 1.5l...

Edytowane przez Av3nida
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 34
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Życzę powodzenia.

Dodane obrazy

 

 

możliwe, że czegoś nie zauważyłem ma niby 273k przejechane a z ilu cofnięte?? Tego nie wiem. Ja sam jeżdżę na tym oleju(mineralnym) od czerwca 2013r

 

Brawo ty :drunk: Do tego silnika leje sie tylko pólsyntetyk....Możesz być dumny z zajechania silnika :gwizd:

Ja latałem na pólsyntetyku i silnik po przejechaniu 440 ts km poszedł na dawcę do drugiej omegi.....

 

To co na filmiku , to najprawdopodobniej zawieszający się zawór . przy tych temperaturach wszystko wychodzi na jaw /olej mnieralny... :-D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ty chciałeś remont głowicy robić.

Jakoś kiepsko z mechami skoro łapią za klucze zanim dokładnie nie posprawdzają.

A teraz jeszcze jedna rada - sprawdź czy nie wyrwali szpilek z głowicy.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vertix - a słyszałeś na własne uszy we własnym silniku jak się zachowuje nieszczelny kolektor?

 

 

Popuść nakrętki od kolektora i się przekonasz jaki to dźwięk i po jakim czasie się uspokaja.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do oliwy,to jak najszybciej wywalić chłam i zalać 10W40, zamiast płukanki można wlać tańszego 10W zrobić 1000km i wlać docelowy. Osobiście wybierałbym spośród trzech Valvoline, Motul, lub L&M. Silnik z hydro popychaczami nie ma prawa dobrze pracować zwłaszcza przy niskich temperaturach i już nie chodzi o zapychanie kanałów olejowych,ale samo odpalenie silnika przy -10 jest zabójcze ,bo zanim zaciągnie oliwę 15W do góry to motor biega na sucho. Przejść na 10W40 można bez najmniejszego problemu i nie będzie brał więcej oliwy niż bierze teraz, będzie za to ciszej chodził ogólnie będzie mu lżej. Film olejowy w 10W40 jest dużo lepszy i nie zrywa się podczas pracy silnika. Same + takiej zmiany,a - brak. Jeśli chodzi o ceny to Valvoline jest z tych trzech najtańszy (sam go leję) i mam dobry sklep wysyłkowy jeśli chcesz. Pamiętaj też o filtrach.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Vertix - a słyszałeś na własne uszy we własnym silniku jak się zachowuje nieszczelny kolektor?

 

Jak Boga kocham , omege miałem 4,5 roku , a z wyrwanymi szpilkami (przedmuchem kolektora ) przejeździłem 3 lata..........

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeśli chodzi o ceny to Valvoline jest z tych trzech najtańszy (sam go leję) i mam dobry sklep wysyłkowy

 

To cie oszukują . Ja lałem do kadetta valvoline max lifa i placiłem ponad 20 zeta za litr....

Do omegi (całe jej życie - ok 180 ts km ) lałem dedykowany przez opla genuine i za 5 litrów płaciłem jedyne 65 zeta......

Teraz trochę poszedł w góre i chyba kosztuje 75....

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Bater27
      Witam, od niedawna mam problem ze znikajacym płynem. Wszystko zaczęło się gdy wymontowalem przepustnice, Auto stało 2 dni bez jej. Po montazu i odpaleniu zauważyłem dość spora plamę pod autem. Uciekł płyn. Problem jest w tym że nie wiem czy uciekł on po odpaleniu czy przed montażem. Auto stoi pod blokiem i nie zwróciłem uwagi. Teraz gdy doleje płynu to po nocy znika, bez żadnych wycieków. Przynajmniej ja ich nie widzę. Dodam że auto w korku zaczęło się ostro grzać, podczas jazdy jest ok. Naciagalem kable od akumulatora i może jakiś wąż uszkodzilem? Przed wyjęciem przepustnicy wszystko było idealnie. Nic nie ubywało i temperatury były ok. Co tam się mogło zadziac?
    • Przez AlveR
      Witam jaki powinna być kolejnosc podłączenia kabli ze swiec do cewek , motam się już z tym dość sporo 1_3_4_2 nie pasuje.
       
    • Przez Adamson97
      Witam wszystkich
      Znalazłem jeden temat z moim błędem ale nie ma tam odpowiedzi jak usunąć ten problem.
      Cały czas świeciła mi sie kontrolka od sondy lambda(P0130) więc ją wymieniłem.
      Po zmianie sondy na nową pojawił sie jeszcze problem P0135, też problem z sondą ale nie do końca wiem jak go rozwiązać.
      Żeby sprawdzić nową sonde to musze zmierzyć oporność?
      Z góry dziękuje za jakiekolwiek porady co mam z tym zrobić.
      Pozdrawiam Adam

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.