Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego w czasie jazdy często ginie mi iskra zawsze na tej samej świecy?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Bo kończy się świeca,bo kończy się kabel WN od tej świecy ,bo jest uszkodzona wiązka do cewki,bo nawala sterownik?

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo kończy się świeca,bo kończy się kabel WN od tej świecy ,bo jest uszkodzona wiązka do cewki,bo nawala sterownik?

Ale nie pali na jedno, pozniej gasze go i odpalam no i pali już normalnie


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co to ma dorzeczy? Sprawdź co pisałem.

Wymień co trzeba.

Świece jaki mają przebieg?

Jak sprawdzone że ginie iskra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co to ma dorzeczy? Sprawdź co pisałem.

Wymień co trzeba.

Świece jaki mają przebieg?

Jak sprawdzone że ginie iskra?

założyłem nowe świece, przejechałem 300 km i znów się tak stało, włozyłem starą swiece jezdzilem 700 km i stało się to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo czyli co?

Pytałem jak sprawdziłeś że nie ma iskry?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Getroyer
      Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę regulatora napięcia. Odkręciłem wszystkie śruby dostałem się do alternatora tyle że szpilka trzymająca alternator od dołu jest za długa i nie mogę jej wyciągnąć ponieważ dosięga ramy. Macie jakiś sposób na to czy będę musiał ją uciąć?

    • Przez BedrOK
      Siema,
       
      Jako iż zbliża się zima, a z nią śnieg, czyli wilgoć i sól drogowców co szybko przyśpiesza korozję naszych samochodów, a już na pewno im nie służy. A więc czy macie jakieś ciekawe pomysły na zabezpieczenie auta, podwozia, progów, profili zamkniętych itd. przed zimą? Stwierdziłem, że na pewno jako właściciele Opelków wiecie coś na ten temat, a sądzę, że ten temat przyda się nie tylko nam ale i użytkownikom innych marek.
       
      Więc jak zabezpieczacie swoje autka?
    • Przez astanauta
      Witam wszystkich forumowiczów! 
      Mam problem z moim opelkiem II 1.6 8v. Auto pracuje w trybie awaryjnym i  wyskoczył błąd P0340 - czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik wymieniłem, ale nic to nie dało, wysłałem sterownik do regeneracji, ale dostałem informacje, że sterownik silnika jest sprawny. Czy ktoś miał podobną sytuację, bądź ktoś wie co może być nie tak? 
      Z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.