Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

WItam

 

Posiadam Corce c z Abs-m i mam problem z hamulcami ..jednac 30-40km/h i przy nagłym zachamowaniu załacza sie Abs na tylnie koła

 

na przód nie i po ponownym ruszeniu słuchac takie bzzyyyt z przednich kół ... wymieniony został płyn hamulcowy odpowietrzowny układ

 

klocki i szczeki sa w dobrym stanie przód wymieniony 4 miechy temu tył ma 3 mm grubosci .....

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontrolka ABS sie pali ??

moze sterownik ABS siada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontrolka sie nie zapala , jedynie zapala sie kontrolka ABS-u przy odpalaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontrolka sie nie zapala , jedynie zapala sie kontrolka ABS-u przy odpalaniu

Jeszcze raz - zapala się po odpaleniu autka czy gaśnie przed rozruchem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak gasie przed rozruchem jak jest kluczyk w pozycji II

i po odpaleniu Auto nie zapala sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz kontrolę trakcji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam to samo w Merivie na forum Merivy nie znalazłem odpowiedzi i myślę sobie że corsa ma bardzo podobną budowę. Klocki i tarcze wymienione na wszystkich 4 kołach, płyn hamulcowy także, zaciski przesmarowane jakimś specyfikiem przynajmniej mechanik tak mówi i dalej te same objawy. Ja myślałem że to tylko drgania pedału hamulca ale może faktycznie się załącza ABS tylko czemu przy tak niskiej prędkości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jedno koło się blokuje szybciej od drugiego i przez to włącza się ABS?

Podjedź na SKP i sprawdź jak biorą ci hamulce.

 

Mi po wymianie klocków i tarcz z przodu dopóki klocki nie ułożyły się ABS się włączał.

Po kilku ostrych depnięciach na hamulec wszystko wróciło do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja występowała i na starym zestawie klocków i na nowym, hamulce biorą równą sprawdzone, przeczytałem gdzieś jeszcze o piaście że z nią najczęściej był problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sprawdzić odczyty z wszystkich kół przy danej prędkości czy są takie same. Podejrzewam, że tu jest pies pogrzebany. Podgięty czujnik, zabrudzony, inna wysokość opony itd. Pytałem się o ESP, bo tam jeszcze dochodzi czujnik skrętu koła kierownicy i jego kalibracja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.