Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Poszukuję warsztatu z okolic Gliwic lub okolic Świętochłowic, który zna się dobrze na remontach silnika.

 

Przede wszystkim będę miał do roboty uszczelkę pod głowicą, planowanie może jakieś szlify zaworów.

Zrobię to ostatni raz w życiu tego autka więc chciałbym żeby było zrobione raz a dobrze i najlepiej żeby

zrobili to bez zbędnego przetrzymywania auta.

 

Znalazłem dwa polecane warsztaty i chciałem przy zapytać czy ewentualnie ktoś u nich wykonywał takie grube naprawy:

 

http://www.speccar-gliwice.pl/

http://www.opel-tech.sgl.pl/index.htm


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Tychach masz ArKosa .Trochę dalej ale czasem warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Tychach masz ArKosa .Trochę dalej ale czasem warto.

 

Odezwalej się do niego na priv. Na pewno najlepsza opcja :) dzięki za podrzucenie pomysłu.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można jechać do Tychów. Pracują tam bardzo ogarnięci mechanicy. To, że już tam nie pracuję, niczego nie skreśla - doświadczenia nie da się zastąpić (a tam robią stare wygi).

http://www.pmix.pl/

Do siebie ASO nie zapraszam, bo ceny zaporowe... chyba, że kolega ma finanse, to mogę robić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem na bieżąco. Myślałem że tam pracujesz jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez tragedia7
      Witam
      Prawdopodobnie muszę wymienić silnik w antarze 2.0 cdti kod silnika Z20DMH, moje pytanie brzmi czym się różni silnik Z20DMH od Z20S1? 
    • Przez Sulek44
      Witam
      Posiadam merivke z 2004 roku. 1.7 CDTI 101km. Jestem tu nowy przeglądałem forum ale nic nie znalazłem w temacie a więc do rzeczy. 
      Dziś rano nie chciała zapalić. Po powrocie z pracy podjąłem wyzwanie by odpalić. Próbowałem na samostarcie niby załapała ale nie odpaliła. Odpialem klemy na parę minut . Pogrzebałem przy wtyczkach czy się nie wypiely  i niby ok. Paliwo przy filtrze niby dochodzi. Podpiąłem klemy i nadal nic . Po spaleniu papierosa i ponownej próbie odpalił. Pochodzil chwilę i zgasł. Znów miał ciężko odpalić ale odpalił i znowu zgasł. Odpaliłem trzymałem na gazie żeby się podgrzał ale i tak gasł. 
      Po upływie 2 godzin od ostatniego odpalania stwierdziłem że odpalę może mu przeszło a tu niespodzianka odpalił ale obroty trzymał na poziomie 400 obrotów i nie reagował na wciśnięcie gazu . Miał ktoś taki przypadek ?
      Pozdrawiam 
    • Przez Michał1998
      Witam! Posiadam, Opla Vectre B 1999 2.0 diesel. Ostatnio zaczęło wywalac mi płyn spod korka zbiornika wyrównawczego płynu chłodniczego, temperatura na blacie szybko rośnie, nie daje ciepła na kabinę. Jeden magik powiedział że to uszczelka pod głowicą, zrobiłem test na obecność co2 w układzie i płyn nie zmienił koloru. Brak plam oleju w płynie i płynu w oleju. Jakieś pomysły? Za 2 dni jadę do innego mechanika 
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.