Skocz do zawartości
Komodo

Astra H Dlawi sie silnik + twarde weze chlodnicy.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Posiadam auto astra h gtc 1.4 90KM (Z14XEP) i mam z nim taki problem. Po ruszeniu i wcisnieciu gazu do dechy przy biegu 1,2 zadziej wyzszych silnik zaczyna dlawic sie i w zaleznosci od mojej dalszej operacji pedalem gazu, gdy popuszcze do polowy i wcisne znowu wszystko jest ok gdy trzymam ciagle duszacy sie silnik wyskakuje check engine i auto przechodzi jakby w tryb awaryjny. Do tego mam duze cisnienie w ukladzie chlodniczym. Raz pekl mi waz. Wymienilem korek i wydaje sie byc wieksze niz na starym. Plynu nie ubywa, jest czysty oleju tez nie. Wszystko inne jest jak najbardziej ok tylko nie wiem czy te dwie wyzej wymienione rzeczy sa ze soba powiazane czy nie i co la tego auta moze dolegac. Astre juz taka kupilem jakies 2 miesiace temu a jezdze nia bardzo malo. Dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Sprawdź w kolejności: filtry powietrza i paliwa, potem test spalin w układzie chłodzenia( http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-25-testow-i6442316335.html) ew pompę paliwa.

pozdr

Edytowane przez tokar2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mnei zastanawia jedno

wywala check

i nic z tym nie robisz

auto wyraznie pokazuje ze cos nie tak

a Ty zlewasz podstawowe rzeczy

bledy odczytac

od tego sie zaczyna

plus to co wyzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem z cisnieniem rozwiazany na 100% winny byl korek od zbiorniczka wyrownawczego ten nowy tez byl walniety na to wyglada. Kupilem jeszcze jeden i jest ok. Wczoraj wymienilem wszystkie filtry i problem z duszacym sie silnikiem przy wcisnietym pedale gazu wystapil mi tylko raz gdzie wczesniej bylo to ciagle. Dziwna sprawa. Wiec problem do konca nie rozwiazany. Podlacze go pod komputer i zobacze co tam pokaze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez menelki
      Witam.
      Zauważyłem jakiś mały wyciek płynu chłodniczego - patrząc od spodu auta, mam takie 2 krople płynu chłodniczego w okolicach miski olejowej.
      Sprawdziłem wszystkie węże i wygląda, że na wężach i połączeniach jest sucho. Czy dobrze obstawiam, że może być wyciek na pompie?
       
      Ile średnio wytrzymuje pompa w Merivie?
      Jaką pompę kupić (marka?). Szukając w necie widzę, że są dwie opcje: z czujnikiem i bez czujnika.
      Jaka wersja jest w Merivie A z roku 2007?
       
    • Przez lulu12203
      Witam.
      Posiadam Merivę z roku 2005 z silnikiem 1.4 z14xep.
      Niestety padł motor. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś montował tam inny silnik typu 1.6?
      Posiadam akurat Astrę H z roku 2005 z silnikiem 1.6 z16xep cała kompletna. Wydaje mi się że silnik z skrzynia pasuje w ta budę.
      Czekam na jakieś podpowiedzi
    • Przez ep87
      Witam,
      Mam problem z silnikiem z14xep 2005r. Chodzi o wypadanie zapłonu p304 i p300 wypadanie na cylindrze czwartym i sporadyczne wypadanie na różnych.
      Problem dotyczy tego ze jak zostawię auto na wolnych obrotach nierówno pracuje i pojawia się błąd. Jak trzymam samochód cały czas na obrotach jest ok - nie wskakują błędy.
      Jak silnik jest zimny jest ok.
      Na obroty się wkręca ładnie
       
      Wymieniłem pęknięty wałek rozrządu wydechowy na nowy kupiony w Bydgoszczy,
      Sprawdziłem ciśnienie na poszczególnych cylindrach tutaj trzymają koło 11-12 ale zauważyłem że czasem jak sprawdzłem to te wartosci sie zmieniały i na cylindrze 4 lub innych było po 9.
      Ponadto wymieniłem
      ECU
      DIS - cewka
      Świece
       
      Czyściłem i sprawdziłem:
      EGR
      Klapy wirowe
      wtryski
       
      Ponownie i precyzyjnie sprawdzałem rozrząd.
       
      Pytanie dodatkowe bo mam dziwne odczucie ze mało jest oleu pod pokrywą zaworu czy ten typ tak ma?
      Dodatkowo jak odłaczyłem przewód paliwowy było niskie ciśnienie paliwa. Zaznaczam że auto odpala nawet po długim postoju na strzała.
       
      Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem. Będę wdzięczny za konstruktywną dyskusję tematu.
       
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.