Skocz do zawartości
kamiloiolo

Co to za przewód

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, co za przewód? auto ma lpgpost-55554-0-75917200-1492811497_thumb.jpg

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewod par paliwa.Powinien byc podłączony do zaworu na kolektorze ssącym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

post-55554-0-60963900-1492851960_thumb.jpgPrzewod par paliwa.Powinien byc podłączony do zaworu na kolektorze ssącym.

Ok dzieki, zdjąłem przewód powietrza tak jak widac na zdjeciu i nie mam pojecia gdzie go podpiac, patrzyłem szukałem i dupa, moze dlatego ze mam lpg. prosze o ewentualne zdjecie gdzie go podpiac.

Edytowane przez kamiloiolo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ci w chamski sposób zlikwidował zaworek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Avernus
      Czy robił ktoś z was może taką regeneracje kolektora dolotowego jak na filmie? Podobno mam "luźną" klapke od kolektora która podczas postoju auta wpada w rezonans (wibrację) powodując dziwny dźwięk. Byłem w ASO i tak powiedzieli i że nie da się tego zregenerować i nowa część kosztuje 3.500zł ! Nie narażając mnie na koszta nie rozbierali tego, ale mam kogoś kto by mi to wykonał i też z góry powiedział o nowych uszczelkach pod przepustnice i kolektor. Film : https://youtu.be/Yj1SGUqj35g,
       
       
       
      Film dźwięku z mojego auta :
       
       
    • Przez renard78
      Witam
      Jakiś miesiąc temu podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka "układ kontroli emisji spalin" Auto nie straciło mocy, nie szarpało, a obroty nie falowały. Metodą gaz-hamulec sprawdziłem i wyszło: P0301 (Zapłon cylindra l - wypadanie zapłonów) i P0313 (Wypadanie zapłonu z powodu niskiego poziomu paliwa). Fakt że benzyny powiedzmy było mało - pojechałem i zatankowałem. Po kilku odpaleniach "żółty silniczek" zgasł. Dodatkowo dla świętego spokoju wymieniłem świece (może był czas i na nie). I wszystko było pięknie do wczoraj. Znowu zapalił się podczas jazy  "układ kontroli emisji spalin". Auto bez jakichkolwiek objawów odpala i jeździ bez problemu. Benzyna zatankowana na 3/4 baku dzień przed wystąpieniem problemu.
      Nie wiem czy znowu zgaśnie po iluś odpaleniach, ale coś jest nie tak, że znowu się zapaliło. Fakt, że tym razem było powiedzmy mało gazu w butli, ale też bez przesady. Dzisiaj zatankowany lpg do pełna. 
      Bardzo proszę o pomoc, za tydzień jadę w trasę i nie wiem co z tym fantem zrobić.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.