Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Układ wtryskowy i zapłonowy

 

zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym

 

10 - Kody błędów nie zaprogramowane

12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów

13 - Sonda lambda - brak sygnału

14 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie

15 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie

16 - Czujnik spalania stukowego

17 - Czujnik spalania stukowego 2 (v6)

18 - System regulacji spalania stukowego (ECU)

19 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał

21 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie

22 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie

23 - Czujnik spalania stukowego - uszkodzienie

24 - Czujnik przebytej drogi - brak impulsów

25 - Wtryskiwacz 1 - zbyt wysokie napięcie

26 - Wtryskiwacz 2 - zbyt wysokie napięcie

27 - Wtryskiwacz 3 - zbyt wysokie napięcie

28 - Wtryskiwacz 4 - zbyt wysokie napięcie

29 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie

31 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie)

32 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie

33 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie

34 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie

35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków

38 - Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji

39 - Sonda lambda - zbyt wysokie napięcie regulacji

41 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt wysokie napięcie

42 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników)

43 - Układ recyrkulacji spalin EGR (XEV)

44 - Sonda lambda - uboga mieszanka

45 - Sonda lambda - bogata mieszanka

47 - Zawór recyrkulacji spalin EGR (XEV)

48 - Zbyt niskie napięcie zasilania

49 - Zbyt wysokie napięcie zasilania

51 - Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU

52 - Stopien wyjściowy lapmki kontrolnej silnika - zbyt wysokie napięcie

53 - Stopien wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt niskie napięcie

54 - Stopien wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt wysokie napięcie

55 - Uszkodzone urządzenie sterujące ECU

56 - Stopien wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie

57 - Stopien wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie

61 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie

62 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie

63 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie

64 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt niskie napięcie

65 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt niskie napięcie

66 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie

67 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik biegu jałowego

69 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie

71 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie

72 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik pełnego obciążenia

73 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie

74 - Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie

75 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt niskie napięcie

76 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt wysokie napięcie

79 - Ogranicznik mocy ETC (ang. Electronic Traction Control) - zbyt niskie napięcie

81 - Wtryskiwacz 1 - zbyt niskie napięcie

82 - Wtryskiwacz 2 - zbyt niskie napięcie

83 - Wtryskiwacz 3 - zbyt niskie napięcie

84 - Wtryskiwacz 4 - zbyt niskie napięcie

85 - Wtryskiwacz 5 - zbyt niskie napięcie

86 - Wtryskiwacz 6 - zbyt niskie napięcie V6

87 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt niskie napięcie

88 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt wysokie napięcie

92 - Uszkodzony czujnik położenia wałków rozrządu XEV

93 - Czujnik Halla - zbyt niskie napięcie

94 - Czujnik Halla - zbyt wysokie napięcie

95 - Hot start valve - zbyt niskie napięcie

96 - Hot start valve - zbyt wysokie napięcie

97 - Sygnał urządzenia sterującego ETC - zbyt wysokie napięcie (sygnał kontroli trakcji)

113 - Sterowanie ciśnienia doładowania - zbyt wysokie ciśnienie doładowania

114 - Bieg jałowy ciśnienia doładowania - powyżej wartości maximum

115 - Pełne obciążenie turbosprężarki - poniżej wartości minimum

116 - Ciśnienie doładowania - powyżej wartości maximum

117 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate] - zbyt niskie napięcie

118 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate]- zbyt wysokie napięcie

119 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zasięg / moc

121 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt uboga

122 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt bogata

123 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 1 - zablokowany

124 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zablokowany

125 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - poniżej wartości minimum

126 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - powyżej wartości maximum

129 - Recyrkulacja spalin - zbyt niskie napięcie

131 - Recyrkulacja spalin - zbyt wysokie napięcie

132 - Recyrkulacja spalin - błędny sygnał

133 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt wysokie napięcie

133 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt niskie napięcie

134 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt niskie napięcie

134 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt wysokie napięcie

135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie

136 - Urządzenie sterujące

137 - Obudowa urządzenia sterującego - zbyt wysoka temperatura

138 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt niskie napięcie

139 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt wysokie napięcie

143 - Immobilizer - brak/zły sygnał

144 - Immobilizer - brak sygnału

145 - Immobilizer - zły sygnał

 

 

ABS

 

zwarcie pinów A i K w złączu diagnostycznym

 

12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów

16 - Zawór elektromagnetyczny przedniego lewego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu

17 - Zawór elektromagnetyczny przedniego prawego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu

18 - Zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu

19 - Przekaźnik zaworu - napięcie zasilania<5V w czasie>20ms

25 - Prędkość kół zębatych - nieodpowiednia ilość zębów lub wymiar koła

35 - Przekaźnik pompy - uszkodzony przekaźnik lub obwód przekaźnika

37 - Włącznik świateł STOP - uszkodzenie włącznika lub w obwodzie włącznika

39 - Czujnik przedniego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika

41 - Czujnik przedniego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika

42 - Czujnik przedniego prawego koła - brak lub słaby impuls z czujnika

43 - Czujnik przedniego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika

44 - Czujnik tylnego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika

45 - Czujnik tylnego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika

46 - Czujnik tylnego prawego koła - brak lub słaby sygnał z czujnika

47 - Czujnik tylnego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika

48 - Zasilanie pojazdu - napięcie zasilania niższe niż 9,4V

55 - Sterownik - uszkodzenie sterownika

56 - Linia transmisji danych - za niskie napięcie

 

Automat

 

zwarcie pinów A i C w złączu diagnostycznym

 

12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów

17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie

21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie

22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie

25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2/3-4 - za wysokie napięcie

26 - Zawór elektromagnetyczny 2-3 - za niskie napięcie

28 - Zawór elektromagnetyczny 2-3 - za wysokie napięcie

29 - Moment obrotowy przekładni MV - za niskie napięcie

31 - Obroty wejść.-poza skrzynią - brak sygnału

32 - Zawór ciśnienia przekładni MV - za niskie napięcie

33 - Zawór ciśnienia przekładni MV - za wysokie napięcie

34 - Zawór hamulca taśmowego - za wysokie napięcie

35 - Zawór hamulca taśmowego - za niskie napięcie

36 - Moment obrotowy przekładni MV - za wysokie napięcie

39 - Obroty wyjść. - poza skrzynią - brak sygnału

41 - Przekładnia silnik / skrzynia - uszkodzenie hydrauliki

43 - Połaczenie z masa pojazdu - brak lub słabe połączenie

46 - Włącznik cofania - uszkodzenie włącznika

48 - Zasilanie pojazdu - za niskie napięcie < 9V

49 - Zasilanie pojazdu - za wysokie napięcie >16V

51 - Sterownik - uszkodzenie sterownika

56 - Dźwignia zmiany biegów - złe utawienie

65 - Czujnik temperatury oleju w skrzyni - za wysokie napięcie

66 - Czujnik temperatury oleju w skrzyni - za niskie napięcie

77 - Przełącznik KICKDOWN - za niskie napięcie

82 - Dźwignia zmiany biegów - brak możliwości określenia położenia

83 - Moment obrotowy przekładni - za wysokie napięcie

 

Za niskie napięcie - Zwarcie do masy

Za wysokie napięcie - Przerwany obwód

 

diagnosestecker9fb.jpg

img03956ms.jpg

 

Informacje zaczerpnięte z klubu calibra-team.pl

 

Pozdrawiam!:wink:

 

Poprawiłem/ ''regulamin 3,1"/ andrzej_m55

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.