Skocz do zawartości
android15

Astra F "GSI" 2.0v8 c20ne Silnik nie odpala brak iskry pompka paliwa nie działa brak kontrolek na desce rozdzielczej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.

 

Mam pewien problem z Astrą F "GSI" silnik to c20ne, w samochodzie najprawdopodobniej był zrobiony swap ponieważ jest masa kostek oraz złączy które zwisają "luzem" w komorze silnika. Problem jest następujący: Samochód nie odpala, napięcie na kostce która zasila cewkę wynosi 12,2V, podczas odpalania silnika pompa nie podaje paliwa na listwę wtryskową. czujnik położenia wału ma oporność 528ohma między zaciskiem 1 i 2. Na zegarach nie wyświetlają się żadne kontrolki po przekręceniu kluczyka na zapłon jedyna która jest wyświetlana to kontrolka od akumulatora. Co może być przyczyną że samochód nie chcę zapalić ? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Na zegarach nie wyświetlają się żadne kontrolki po przekręceniu kluczyka na zapłon jedyna która jest wyświetlana to kontrolka od akumulatora.
Partyzantka w okablowaniu. Korespondencyjnie tego nie rozwiążesz.

 

podczas odpalania silnika pompa nie podaje paliwa na listwę wtryskową.
To najpoważniejsza przeszkoda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osoba która "kleciła" instalację w tym samochodzie przeszłą samą siebie, przewody potrafią zmienić swój kolor 3 razy na swojej długość.

A jakieś konkrety? Dlaczego pompa może nie działać? Pompa jest sprawna ponieważ sprawdzałem " na ostro" i podawała paliwo, Przekaźnik główny( ten który jest po prawej stronie pod komputerem po włączeniu zapłonu słychać że się załącza. Dziękuję z góry za odpowiedź i pozdrawiam.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opowiedz historię.

Taki kupiłeś, czy się popsuł u ciebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak pewnego dnia dzwoni do mnie kuzyn mówi że kupił astrę f "GSI" i pyta czy bym nie mógł zaglądnąć do niej ponieważ coś ciągle bierze prąd i po nocy nie można odpalić samochodu, kuzyn mi ją przywiózł astra widać że to ulep GSI. Rozebrałem środek, centralka była wstawiona i to ona pobierała prąd ponieważ ktoś lepił kable tam gdzie było napięcie a nie tam gdzie powinna być podłączona, pozbyłem się centralki i problem znikł. kolejnym problem były światła ponieważ ktoś zrobił przekaźnik koło akumulatora postanowiłem go wylutować i światła nadal działają podłączyłem również radio. Dodam jeszcze że samochód każdego dnia był odpalany i działa aż do chwili gdy już myślałem że się uporałem ze wszystkim przekręcam kluczyk rozrusznik kręci samochód nawet nie myśli zapalić, sprawdziłem czy jest iskra na przewodzie który wychodzi z cewki, brak iskry, napięcie na kostce jest, czujnik wały tak jak pisałem ma 512 ohma, przekaźnik ten po prawej stronie się załącza, problemem jest brak reakcji pompy paliwa która na rozruchu powinna podawać paliwo, brak iskry, oraz brak jakiejkolwiek kontrolki na zegarach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok.

Jaki jest przepływomierz? - próbuje ustalić wersję sterowania.

 

Przekaźnik główny jest podwójny.

To co, słychać, że się załącza, to tylko napięcie na cewkę, wtryski, zawór par paliwa itd..

Druga sekcja tego przekaźnika, to pompa paliwa i grzanie lambdy.

Ta sekcja startuje, gdy sterownik ma info że silnik sie kręci(czujnik wału).

 

Pewnie sterownik nie dostaje napięcia po zapłonie, bezpieczniki sprawdzone?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Jutro postaram sprawdzić tą drugą "sekcję" przekaźnika. A mam jeszcze dwa pytania. Jedno to czy oryginalnie jest bezpiecznik 15 A na czerwonym przewodzie który idzie do cewki. A drugie to takie że : w tym silniku jest cewka o numerze 1220522019 i ona ma dwa wejścia. Pytanie moje jest następujące: co powinno być podłączone do drugiego wejścia ? jedno to zasilanie a drugie? dziękuję z góry za odpowiedź i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kojarzę, żeby na tym kablu zasilającym był bezpiecznik.

Poza tym do cewki powinien iść zielony i czarny.

Cewka ma te wejścia zdublowane, więc drugie może być puste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Ktoś bezmyślnie łączył przewody z sobą, usunąłem przewody oraz przeczyściłem styki przekaźnika głównego. Dziękuję za pomoc i porady, pozdrawiam.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid-1998
      Cześć. Mam zamiar kupić Calibre z silnikiem 8v niby idealny do gazu. Auto ma podobno 250 tys przebiegu może ma może nie. Otóż moje pytanie czy warto kłaść w nią gaz? Myślę tu głównie o głowicy zaworach i uszczelniaczach. Czy z niewiadomym przebiegiem ten gaz się najzwyczajniej przyjmie? Chodzić to będzie chodził najbardziej boje się tutaj o olej, czy ten 1-2l do wymiany wystarczy? Co myślicie?
      Gaz sekwencja oczywiście
    • Przez Calmar92
      Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Chciał bym do swojej Cali wsadzic w.w. silnik. I mam do Was pytania dotyczące takiej ooeracji...a mianowicie
      1- Czy automat z mojego auta bedzie pasowal?
      2- Co z Klimatyzacją ? Czy sprężarka pasuje do 16v ( dawca nie posiada klimy)
      3- czy jesli mam dawce tj. omega B to bede musiał dokupić jakieś części czy raczej mam wszystko co potrzeba?
      I pytanie po za konkursem...czy ktoś z kolegów bawił sie w swap deski rozdzielczej z vectry B ?
    • Przez luki84
      Witam, posiadam cali20 8v 115 km, od jakiegos czasu slychac dziwne wkrecanie na obraty miedzy2tys a 2,5 tys na kazdym biegu. Auto jezdzi jak nalezy ma moc i nic wiecej sie nie dzieje...

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.