Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano, jako że nie znalazłem w szukajce nic podobnego do tematu postanowiłem go stworzyć i zapytać się was czy miał ktoś z was problem z wyskakującym transmiterem :D ( temat jak najbardziej realny ) Jako że mam znikome pojęcie o gniazdach zapalniczki w pojazdach mam do was pytanie.

 

Problem jest o tyle skomplikowany że transmiter wypada z zapalniczki przy większych dziurach ( najczęściej poza miastem #polskie_drogi :huh:) Tak to fajnie wszystko śmiga na postoju da się słuchać normalnie i po mieście czy też po obwodnicach typu S8, S5, S1 również , a na wybojach wyskakuje. Proszę o was o pomoc ;)

 

 

 

Jeśli to pomoże tutaj jest link do transmitera.

http://xenic.pl/pl/produkty/akcesoria-samochodowe/transmiter-fm-z-funkcją-bluetooth-xenic-bt66


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znany temat nie tylko z astry.

Wymień gniazdo na jakieś inne np z VAG-a, albo uniwersalne.

GM ogólnie ma kiepskie gniazda 12V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znany temat nie tylko z astry.

Wymień gniazdo na jakieś inne np z VAG-a, albo uniwersalne.

GM ogólnie ma kiepskie gniazda 12V.

Chyba nie próbowałeś podłączać niczego w Punto II. GM przy tym to głębokie gardło


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@rafalgrzegorz - czyli twierdzisz że gniazdo mogło zostać wyrobione już?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wyrobione lecz niedorobione lub zrobione tylko dla oryginalnych wtyczek opla.

Nie wiem jak u ciebie ale u mnie jest po prostu płytkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to w sumie jakiś postęp w sprawie aczkolwiek dlaczego ładowarka samochodowa np nie wyskakuje z gniazda zapalniczki? a też nie jest orginalna

 

Na jakiej podstawie miał bym stwierdzić że ono jest płytkie?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Felicji ładowarka wchodzi głęboko i się dobrze trzyma.

W Mery wchodzi przynajmniej ok 0.5 cm płycej.

I dzięki temu szybciej się wysuwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm może faktycznie jest tak że gniazdo zostało przewidziane dla oryginalnych wtyczek no ale z drugiej strony czym ta z transmitera różni się od oryginału

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm a nie lepiej kupić jakiś rozgałęźnik? Przynajmniej w tym samym czasie będziesz mógł podłączyć telefon lub nawigacje :P I wydaje mi się że w gnieździe rozgałęźnika lepiej i stabilniej będzie "siedział" transmiter :)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cris to jest chyba najlepsze rozwiązanie.

Koledze w Mery montowałem z Kauflandu czwórnik do wnęki pod popielniczkę.

Nic mu nie wylatuje.

Wszystkie wtyczki wpadają jak do studni i trzymają się dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znana sprawa, niedoróbki opela.. Wtyczki wyskakują, niektóre tylko ładowarki się trzymają. Też kupiłem rozgałęźnik, ale wtyczkę musiałem przełożyć bo też wylazila.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm a nie lepiej kupić jakiś rozgałęźnik? Przynajmniej w tym samym czasie będziesz mógł podłączyć telefon lub nawigacje :P I wydaje mi się że w gnieździe rozgałęźnika lepiej i stabilniej będzie "siedział" transmiter :)

 

 

Problem w tym że samo gniazdo zapalniczki osadzone jest w takim miejscu że może być ciężko coś takiego zamontować :D astry mają tą malutką wadę :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja widzałem wersje z dwoma gniazdami i wyglądało to troszkę inaczej w sumie to tak wyglądało

 

http://allegro.pl/rozgaleznik-gniazda-zapalniczki-samochodowej-x2-gn-i6353872580.html

 

Stąd moje zastanowienie ale z drugiej strony nie opłaca mi się ładować pieniędzy w błoto xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie chcesz zainwestować 10 zł i wolisz, aby ten transmiter ci wypadał to się nie wtrącam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ale wiesz to nie mój samochód tylko rodziców :P a po drugie to za dużo by się kabli plątało nie potrzebnie dlatego kupiłem transmiter :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ostatnio takie rozwiązanie, że ktoś wkładał kartkę papieru, żeby transmiter siedział sztywno w gnieździe zapalniczki :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam przynajmniej praktyki z sreberkiem xd, może spalić bezpiecznik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Opelastra12
      Witam, mam opla astrę j, 2012 rok. Od jakiegoś czasu w trakcie jazdy radio przełącza się na kilka sekund na AUX po czym znów przełącza się na stację radiową. Powtarza sie to kilkukrotnie i jest to bardzo uciążliwe, nie występuje po kazdym włączeniu silnika lecz losowo. Czy ktos spotkal sie z czymś takim i wie dlaczego tak się  dzieje? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
    • Przez basteeq
      Witam astra h 1.4. Mam pytanie bo chciałbym potwierdzic swoja diagnozę. Silnik na postoju zagrzewa się do 100stopni i załącza wentylator i spada do 95. Później znów 100 i wentylator. Dodam że podczas jazdy spada do około 87-90 i waha się w tych okolicach. Czy to uszkodzony termostat i zacial się w pozycji zamknietej? Już raz wymieniłem ale silnik się nie dogrzewal. 
      Dziękuję za pomoc 
    • Przez eldi
      Witam
      Potrzebuje pomocy w zlokalizowaniu wycieku ze skrzyni 


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.