Skocz do zawartości
arek2812

zaslepienie egr 1,6 TWINPORT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym sie poradzic na temat zaslepienia (czesciowego) EGR w silniku 1,6 twinport astra h.W poprzedniej astrze g 1,8 po zaslepieniu silnik nie dostawał muła przy obrotach 2000-2300 nie pojawiał sie check i było ok. Znalazłem czesciowa zaslepke do EGR ( http://allegro.pl/562-zaslepka-egr-opel-1-6-16v-105km-z16xe1-z16xep-i4885691992.html) gdyz podobno pełna powoduje wywalanie błedu. Prosiłbym o opinie na temat zaslepienia obecnie przy okolo 2000 obr.min autko ma chwilowe zamulenia a potem juz przyspiesza dobrze..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinałeś się do komputera i sprawdzałeś jak wtedy pracuje EGR czy działasz na ślepo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie podpinałem sie,sugeruje sie zaslepieniem egr w astrze g 1,8 tam tez miałem takie objawy i po zaslepieniu EGR sie poprawiło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poprzeniej miałeś tylko EGR

A tutaj masz jeszcze Twinporta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosilbym o konkretna odpowiedz uzytkownikow ktorzy zaslepili EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No coz z racji tego ze nie ma zadnych odpowiedzi admin sugeruje zamkniecie tematu,mam zaslepke i w najblizszym czasie gdy uporam sie z klima zaslepie egr i dam znac jakie sa tego efekty..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkoda;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to poczekamy.

Myślę że będzie to szybciej niż rok :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. A wiec tak zaslepienie egr w moim przypadku nie przyniosło oczekiwanych efektow tzn. silnik pracuje gorzej po załozeniu zaslepki szarpie przy przyspieszaniu i schodzeniu z obrotów. Sam zawor nie był jakos przesadnie brudny owszem troche czarnego nagaru było kanały wychodzace z bloku tez były w porzadku. A teraz pytanie po podpieciu op-com wydaje mi sie ze sam zawor pracuje nieprawidłowo tzn. Solenoid egr-Nieaktywny,  Zlecona pozycja egr- 0,00,  wartosc rzeczywista pozycji egr- 1,00,  wartosc rzeczywista recyrkulacji spalin egr-  Nieprawidłowo     -  dane z op-com , na postoju po dodaniu gazu nic sie nie zmienia . Tak ma byc czy cos jest uwalone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, arek2812 napisał:

Sam zawor nie był jakos przesadnie brudny owszem troche czarnego nagaru było kanały wychodzace z bloku tez były w porzadku.

 

A co z kanałami w kolektorze?

 

 

Robiłeś Opcomem  test EGR?

Jeździłeś z podpiętym EGR -em do Opcoma?

Robiłeś logi  jak pracuje pod obciążeniem?

Podpinałeś Opcoma po zaślepieniu EGR czy przed?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.